Termékek Menü
3 DB-os KÖNYV AJÁNDÉKCSOMAG Katt rá a felnagyításhoz

3 DB-os KÖNYV AJÁNDÉKCSOMAG

Ár:
12.829 Ft
10.276 Ft + ÁFA ( 10.790 Ft )

+ INGYEN KISZÁLLÍTÁS!

 

KÖNYV AJÁNDÉKCSOMAG TARTALMA:

  • 1 db Vállalkozásból Világmárka könyv (5.990 Ft)
  • 1 db Stílusos Márkastratégia könyv (4.990 Ft)
  • 1 db Tervező füzet (2.490 Ft)
 
Stílusos és igazán okos ajándék barátaidnak, munkatársaidnak is!
 
Több csomag esetén nagyobb kedvezménnyel számolhatsz:
 
♥  2 x Könyvcsomag (bruttó 10.590 Ft / csomag),
azaz  26.940 Ft helyett 21.180 Ft / 2 Könyvcsomag
 
♥  5 x Könyvcsomag (bruttó 10.290 Ft / csomag),
azaz  67.350 Ft helyett 51.450 Ft / 5 Könyvcsomag
 
♥  10 x Könyvcsomag (bruttó 9.990 Ft / csomag),
azaz  134.700 Ft helyett 99.900 Ft / 10 Könyvcsomag
 
Válassz az alábbiak közül:
Több csomag = nagyobb kedvezmény:
Menny.:

Leírás és Paraméterek

 

Stílusos Márkastratégia

 

Ez a könyv kezedbe adja a tökéletesen felépített design stratégiádat.

Végre megtudhatod hogyan célozhatod vevőid tudatalattiját úgy, hogy ragaszkodjanak cégedhez!

Rengeteg pénzt dobsz ki az ablakon hirdetésekre, reklámanyagokra, weboldalra és még sorolhatnám mennyi mindenre és nem érted miért nem jön az eredmény. Ismerős a szitu?

Tedd rendbe a könyv segítségével bizniszedet!

„Hiánypótló könyv, mely végre gyakorlatiasan segít áthidalni kkv cégvezető és grafikus között a „szakadékot”. Ráadásul egy teljesen újfajta szemlélettel, amivel Éva brandstylistként a divatiparból szerzett több, mint 18 éves tapasztalatával, a cégek grafikai munkáihoz is egyedien kezd hozzá. Ajánlom azoknak a cégvezetőknek, akik tudják, vagy legalább is érzik, hogy a megjelenésük legalább olyan fontos, mint az hogy kiváló termékkel, szolgáltatással örvendeztessék meg ügyfeleiket.”

Nyirő Réka – Marketing Commando

Megjelenés 2016.10.13.
Oldalszám 104 oldal
ISBN 978-963-12-6632-0

 

 

 

 

Vállalkozásból Világmárka

 

Ezt a könyvet neked, érted írtam!

Ebben a formában és így még senki nem hozta közelebb a stílus és design esszenciáját úgy, hogy azt a te saját márkádra is eredményesen használhatod.
Iparágtól függetlenül, eredményesen, online és offline olyan stratégiával, mint a világmárkák.
 
"Steve Jobs mondta, hogy az iphone ikonjai annyira szépek kell, hogy legyenek, hogy az emberek majd meg akarják nyalni. A mai fogyasztó nem csak zabálja a jó design-t, de meg is követeli. Pár éve még labdába lehetett rúgni egy iparian csupasz vagy egy 10$-os template arculattal, de ennek vége. Éviben az a legjobb, hogy képes egy kisvállalkozásnak olyan arculatot adni, amibe az a cég belenőhet. Ez így helyes: a design ne kullogjon a cég növekedése után. A design dolga, hogy húzza felfelé a céget. Máskülönben hogy lesz belőle világmárka?" 

Wolf Gábor - Marketing Commando

FONTOS! Ez a könyv valóban új és eredményes szemlélet, nem pedig külföldi anyagok lefordított, szakdolgozat formátumú verziója, ahol mindent összehordanak, csak a lényeget nem. Ez maga az innováció és a design orientált gondolkodás, egy izgalmas, színes, minden érzékszervre ható marketinges hozzáállással.

Megjelenés 2017.10.19.
Oldalszám 204 oldal
ISBN 978-963-12-9593-1

 

Tervező Füzet

 

A Vállalkozásból Világmárka könyv tervező füzete a kulcsa annak, hogy lépésről-lépésre tudatosan meg tudd tervezni a te saját márkádat.

Megmutatom, a gyakorlati megvalósítást, színekkel, jelzőkkel és jellemzőkkel keltjük életre brandedet. Stratégiát vázolunk fel, melyet egyszer kell csak rendbe tenni, ez lesz mindennek az alfája és omegája. Végre nem kell állandóan azon aggódnod, hogy hogyan jelenj meg weboldaladon, közösségi oldalaidon, hirdetéseidben.

 

"Pálfi Éva könyvét azért szerettem meg első olvasásra, mert egy komoly, mély szaktudást ad át ugyanolyan első látásra érthető (és érezhető) formában, mint ahogy egyébként Éva alkot és tervez. Aki szeret logikus rendszerekben gondolkodni, annak azért tetszik majd a könyv, mert egy követhető rendszert mutat, aki pedig inkább szenvedélyt és inspirációt vár, azt a szerethető példák és a könyv formája teszi majd boldoggá. De a legjobb, hogy mindent, ami a könyvben van, akár otthon, önállóan is cégre lehet szabni – ebben is kap segítséget az olvasó. Titokban olyan cégek vezetőinek ajánlom, akiknek a cége szépen növekszik, de az igazi áttörést még nem érték el. Mert sejtésem szerint ez a könyv rejti azt a tudást, ami ezt meghozhatja."

Szalai Gabriella - Év Marketingese (AngolNyelvTanitas.hu)

"Már többször olvasom újra a könyvedet, mert mindig találok benne valami fontosat, vagy egyszerűen a színeket gyűjtöm ki belőle. Nem fogom elrakni a könyvespolcra, mert folyamatosan használom. Köszönöm, hogy ilyen nélkülözhetetlen segítséget adtál a kezembe, megkönnyíti a dolgomat, számíthatok rá. További sikeres alkotásaidat várva üdvözlettel:

Dr. Varga Viktória - Hélia-D Professional bőrgyógyász szakértője" (Varga Esztétika)

 

Megrendelem

 

 

 

 

Üdvözöllek! Szuper, hogy itt vagy!

 

Pálfi Éva vagyok, divattervező és brandstylist iparművész, a Stílusakadémia alapítója.

Tudnod kell rólam, hogy totális hadat üzentem az unalmas, stock fotókból és sablonokból összecsapott,

futószalagon készült kocka weboldalaknak és arculatoknak. Honnan veszem a bátorságot?

 

 

  •   az elmúlt hónapban 17 ügyfél jött pont ugyanazzal a sablonos weboldallal hozzánk, hogy segítsünk, mert a konkurensnek is ugyanaz a megjelenése, de még a színe is

  •   bosszant, hogy rengeteg pénzt dobsz ki, vagy hagysz az asztalon a rossz konverziók miatt

  •   nem értem miért ragaszkodsz a kekeckedő, rossz vevőkhöz, amikor célozhatnál a legjobbakra

  •   zavar az, ha már azelőtt véleményt formálnak rólad, hogy személyesen találkozhattatok volna, ha egyáltalán találkoztok lehetséges ügyfeleddel

  •  nem értem miért jó neked folyamatos árversenyben maradni, miközben a konkurensed hasít

  •  mert haragszom, hogy a szakmájához értő grafikusok sikertelenek, pedig bennük van a jövő, nem a stock oldalakra vadászó gyors megoldásokban

 
 

 

 

 

Ma már az olcsóságra senki sem kíváncsi,

mindenki BRANDRE, ÉLMÉNYRE vágyik

 

Ez jó hír, kiszállhatsz a végeláthatatlan konkurenciaharcból úgy, hogy jobb és hűségesebb vevőid lehetnek.

 

✔  Ha cégvezető vagy, végre megérted grafikai anyagaid stratégiáját

✔  Ha marketinges vagy, a korrekt brief alapján felére csökken az időrabló kommunikáció a grafikussal, mégis sikeresen pozicionált a design is

✔  Ha kreatív vezető vagy, eredményesen kommunikálsz majd a marketingesekkel és kivitelezőkkel

✔  Ha grafikus vagy, végre megértik mitől lesz alkotásod sikeres és vevőre célzott

 

 

Megrendelem

 

 

Miért higgy nekem?

 

2016-ban jelent meg az első könyvem, a Stílusos Márkastratégia csúcshatásra tervezve címmel. Brand Design Stratégia témában ez volt idehaza az első könyv, mely lépésről-lépésre bemutatta az alapokat. A Vállalkozásból Világmárka egy sokkal, sokkal mélyebb tudásanyag, ahol nem fogtam vissza magam, hiszen a szabadalom már él a módszertanomra.

 

Hol szereztem a tudást, tapasztalatot?

 

Művészeti Középiskola után már 1991-ben az ország egyik legismertebb személyiséglélektant kutató pszichológia tanáránál tanultam az JPTE Egyetemen úgy, hogy párhuzamosan a MOME Iparművészeti Egyetemen is nappalis hallgató voltam. Divattervező iparművészként végeztem 1998-ban és azonnal felvettek a doktori képzésre kutatott témámmal. 1998-tól már kreatív igazgatói állásokban dolgoztam több hazai piacvezető cégnél, külsősként multiknál, így pontosan tudom hogyan kel életre és lesz eredményes egy márka idehaza és külföldön egyaránt. Nem csak művészkedek, de üzletasszony is vagyok, saját kollekciómmal 2006-ban megreformáltam a dögunalom babaruházatot Magyarországon, Európában.

Divattervezőként tűpontosan ismerem már 2 évre előre a trendeket, stílusomat imádják megrendelőim, akik mind büszkék rá! Tele a szívem szeretettel, megértéssel, de most haragszom és nincs semmi kedvem megtartani magamnak azt, hogy mi az, ami miatt sikeresek ügyfeleim designjai, mitől kapom a legjobb megrendelőket. Egyszerűbb volna, de beleállok.

Nem ellened, sokkal inkább teérted és a szakma szeretetéért!

 

Hát ezért védettem le a módszertanomat, amihez az elsők közt juthatsz most hozzá!

 

A jövőben azok a cégek lesznek sikeresek,

akik a technikai újításokat ötvözik a vevőre célzott vizuális világgal

 

Sok Sikert és élményt a könyvek olvasásához!
 

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.

Írja meg véleményét



Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő