Termékek Menü

BRAND DESIGN STRATÉGIAI CSOMAG

Ár:
102.354 Ft + ÁFA ( 129.990 Ft )

 

HOGYAN ÉRD EL AZT A RAJONGÁST, AMIRŐL EDDIG AZT HITTED CSAK A VILÁGMÁRKÁKNAK JÁR?

Ez a tanfolyam kezedbe adja céged, márkád tökéletesen felépített design stratégiáját. Bevált, eredményes trükkök - nagyon inspiráló!

  • Teljes nap WORKSHOP (mastermind): vizuális marketing, UX & UI
  • Stílusos Márkastratégia KÖNYV: végre gyilkos jó briefed lesz
  • HELYZETELEMZÉS: elemzés, hibák és erősségek feltárása
Válassz az alábbiak közül:
Időpontok:
Menny.:

Leírás és Paraméterek

 

Káosz a weboldalad, nem egységes a stílusa?
 
Sablonos, semmitmondó márkád designja?
 
Konkurensed hasít, te pedig nem érted miért rossz a konverziód?
 
Hiába a legjobb cég, hiába a hirdetésekre elköltött milliók, ha a grafikai megjelenés igénytelen, nem vevőre célzott.
92% azonnal elhagy!
 
Bizony, lehet oka a rossz konverziónak az is, hogy márkádat nem a leghitelesebben mutatod be.
Aztán rengeteg pénzt dobsz ki az ablakon hirdetésekre, reklámanyagokra, weboldalra és még sorolhatnám mennyi mindenre, te pedig nem érted miért nem jön az eredmény.
Ismerős a szitu?

Miből áll ajánlatom, amit csak a 2019-es Ecommerce Expo napján érsz el?

 

1. Brandstyling Design Stratégia WORKSHOP (74.930 Ft értékben)

>> https://www.palfieva.hu/workshop <<

  • egész napos workshop mastermind csoportban
  •  legújabb UX és UI elemek, perszolnalizálás
  • nem csupán elmélet, megvalósítás!

2. Stílusos Márkastratégia KÖNYV (4.990 Ft értékben)

>> https://www.palfieva.hu/konyv <<

  • végre gyilkos jó briefed lesz
  • legjobb vevőket vonzod
  • szín és stíluselmélet

3. HELYZETELEMZÉS (50.070 Ft értékben)

>> https://www.palfieva.hu/helyzetelemzes <<

  • kérdőív alapján elemzés
  • hibák és erősségek feltárása
  • stratégia

Mit mondanak, akik már jártak Pálfi Éva workshopján?

„Kedves Évi, Kösz, hogy végre foglalkozol a cégvezetők design stílusának „csiszolásával”, hogy olyan arculatuk lehessen, ami megfogja vevőiket és közben tükrözi a márkájuk üzenetét. Olyan tudás és tapasztalat van a birtokodban, ami lenyűgöző! Marketingesként én is sokat foglalkozom a kommunikáció vizuális részével, de most olyan új szempontokat tanultam, amikről nem is tudtam, hogy léteznek. Ja és imádtam minden feladatot!” Nyirő Réka – Marketing Fitnesz, Marketing Commando

„Éva arany középutat talált a (nem működő) instant megoldások és a csak évtizedes tapasztalattal megépíthető egyedi márkastratégia között: ezen az úton járva ma közelebb kerültem a célhoz! Köszönöm!” Szabolcsi Roland – VIP Card

 

Megrendelem

Miért érdemes eljönnöd?

 

  • Jelenleg nincs más hasonló tréning, szolgáltatás, tudásanyag, pedig a rossz konverziónak lehet oka az, hogy elfordulnak márkádtól

  • Tudni fogod mi az a plusz, amitől ezentúl nem kell a konkurenciával küzdened

  • Megmutatom hogyan válik igazán szerethető, izgalmas világgá céged!

  • Mi a vevőre célzott design stratégia titka?

  • Perszonalizáljuk vevődet és elbűvölővé varázsoljuk termékedet neki

  • Meghatározzuk a fő hangulat és színvilágodat, így pontosan tudod majd mikor hogyan jelenjen meg terméked, szolgáltatásod

 
Amikor megalapítod cégedet, márkádat, vagy egy új szolgáltatást, akkor még hosszú utat kell bejárnod az igazán átütő sikerig. Ma már hatalmas a piac és bizony kevés, ha valami jó minőségű.
Miért? Bőséggel válogathatunk a lehetőségekből, tucatjával jut minden ujjunkra belőlük. Ezért még a legkiválóbb márkáknak is szükségük van a vevővonzó megjelenésre.

 

Egy brand megjelenítésében ma már bizony a grafikusnak és a cégvezetőnek is egyaránt meg kell értenie:

 

Mindenkori cél a brand sikere!

 

Minden, minden e köré rendeződik! Sose felejtsd el amikor tervezel, mindig ez irányítsa gondolataidat!

 

Megrendelem

 

Ki segít rendbe tenni vizuális marketingedet?

 

Brandstylist iparművész, divattervező, női marketing szakértő, a B2W alapítója és saját márkát vezető üzletasszony.

Totális hadat üzent az unalmas stock fotókból és sablonokból összecsapott, futószalagon készült kocka weboldalaknak, arculatoknak.

 „Nőként az első benyomás totálisan érzelmi alapú, ha egy weboldal beszippant, tuti vásárolok is. Gondolj bele, keresel valamit a neten, rábukkansz, és úgy informál, hogy mindent megad, amire kíváncsi voltál úgy, hogy közben megbízhatsz benne.”

Divattervező iparművészként van egy sajátos meglátása, stílusa, így a munkái tűpontosan rátalálnak a megcélzott vásárlóközönségre.

A MOME Iparművészeti Egyetem évei alatt különböző divatversenyeken a világot bejárták a munkái, illusztrált divatlapoknak és tervezőgrafikusként dolgozott multiknak. A diplomavédést követően sorra következtek hazai piacvezető cégek kreatív igazgatói és művészeti vezetői állásai, megbízásai. Tervezett már kétszáz darabos kollekciókat jeans, casual és elegáns stílusban is. Mindemellett a cégek vizuális megjelenéséért is felelős volt, így gyakorlatilag az alapanyag kiválasztásától azok reklámkampányáig végigvezette a projekteket, marketing szakemberekkel együtt dolgozva.

Tizennyolc éve naprakészen ismeri a divattrendeket, s ezzel együtt a sikeres eladás vizuális megjelenésének legújabb trendjeit is. Komoly helyzetelemzést követően olyan design elemeket, hangulatokat és színeket használ, ami a célcsoport tudatalattijára hat. Érzelmeket vált ki, emlékeket idéz fel és cselekvésre ösztönzi a vevőket. Minden alkotásának határozott célja és értelme van. Ráhangolódik a feladatra, benne él és élvezi minden percét a tervezésnek. Segít cégvezetőknek megérteni miért fontos a márka megjelenése, grafikusoknak tart tanácsadást, hogy miként fogjanak hozzá marketinges hozzáállással egy projektnek.

 

Biztosan minden rendben van márkád megjelenésével?

Vevővonzó Csekklistámból kiderül:

 

  1. Első benyomás a legfontosabb!

Bizony, egy pillanat alatt eldöntjük, hogy tetszik-e, vagy sem egy termék, vagy egy cég. Tudtad, hogy agyunk a képet 60ezerszer gyorsabban feldolgozza, mint a szöveges tartalmakat? Ráadásul sokszor időnk sincs bíbelődni, rögtön választ várunk kérdéseinkre. Ezzel a Te vevőd is így van, biztosan rendben vannak anyagaid?

 

  1. Tudod-e ki a tipikus vevőd és mit keres?
Tudod hány éves, milyen az életstílusa, de ezek ma már túl általánosak. Kell, hogy jobban szűkíts, perszonalizálj és bújj a vevő bőrébe! Ismerd a problémáját és vágyát! Hogyan?
Szívesen segítek tanácsokkal a workshopon, kérdezz bátran!
 
  1. Stílusos márkát építs!

Legyen egy olyan vizuális hangod, stílusod, ami magával ragad, érzéseket kelt! Terméked így már nem csak egy tárgy, hanem élmény! Figyelem, a következő Z generáció ehhez már alapból ragaszkodni fog!

 

  1. Színek ereje

Milliószor elmondták már ezer helyen, hogy a fények és a színek elképesztő energiákkal bírnak. Van, ami aktivizál és döntésre késztet, van ami nyugalmat, elégedettséget áraszt. Más színeket szeretünk fiatalon és megint másokat már felnőttkorban. A workshopon már tudni fogod, hogyan tudnád maximálisan kihasználni a színek hatását úgy, hogy vevődet megérintse!

 

  1. Kövesd a trendet!

Simán beelőz konkurensed, ha trendi. És itt nem csak arra gondolok, hogy új színeket használsz-e. Tudd, hogy technikailag mik a legújabb fejlesztések, felhasználóbarát megoldások, ezek is alakítják a designt. A délelőtt folyamán elárulok mindent!

 

  1. Felejtsd el a stock megoldásokat!

Mutasd meg magad, cégedet! Marketing anyagaidon legyenek saját fotóid és így sokkal hitelesebb és egyedibb leszel! Sose felejtsd el, a stock grafikák, weboldalak, kb. 8 perc alatt lemásolhatóak és mivel nem védett, sajnos le is másolják. Biztosan nem erre vágysz, neked különlegesnek kell lenned a piacon! A délután folyamán már kirajzolódik, hogy hogyan lehetséges ez!

 

  1. Milyen a konkurensed megjelenése?

Tanulmányozd a hazai és külföldi példákat. Miért? Ha kilógsz a sorból, a vevőd szeme megakad termékeden, cégeden. Soha ne másolj, mert akkor pont olyan leszel, mint a többiek! Légy eredeti, különb!

 

  1. Arculatod valóban azt képviseli ami a márkád üzenete, hitvallása?

Felül kell vizsgálni, hogy mennyire fejezi ki arculatod, weboldalad, hirdetéseid, szóval minden vizuális megjelenésed a pozícionálásodat. A legnagyobb hiba, amit csak elkövethetsz, hogy már akkor meg vagy elégedve ezekkel a marketing anyagokkal, ha Neked tetszik. STOP! Nem Neked kell tetszenie és nem is a grafikusnak! Az csak egy plusz, ha Te is el vagy ájulva tőle, de mindig csekkold mi a jó a márkádnak! Vásárol is a vevő? Ha változik a célközönség, vagy már nem trendi, jöhet a redesign. Akár most építed fel márkádat, akár frissíteni szeretnéd, ott a helyed a csapatban!

 

Milyen előnyökre teszel szert, ha eljössz Évához? Tudni fogod:

 

  • mi a legütősebb pozicionálása cégednek / márkádnak

  • hogyan írd meg az első olyan briefedet, mely végre márkádat támogatja

  • hogyan készíts profi mood board hangulattáblát, mely a márkaarculatod érzelmi és megjelenési alapja

  • színpalettád legjellemzőbb színei, amit később bátran használhatsz online és offline felületeiden. Nem kell tovább gondolkodni, hogy mikor milyen színnel milyen hatást érsz el, mert pontosan tudni fogod!

  • hogyan használd trükkjeimet és módszereimet, melyeket bármikor bevethetsz

  • A Stílusakadémia kezedbe adja a tökéletesen felépített design stratégiádat.

  • hogyan jelenj meg a vevőd fejében úgy, hogy neki te vagy a legjobb választás

 
Ez a tudásanyag kezedbe adja a tökéletesen felépített design stratégiádat.
Bevált, eredményes trükkök - nagyon inspiráló!

 

Megrendelem

 

Hol, mikor lesz a Brandstyling Design Stratégiai workshop?

 

Helyszín: Pálfi Éva Stílusakadémia - 1066 Budapest, Lovag u. 18.

Időpontok:

2019. február 19.   9:00 - 16:00
2019. február 22.   9:00 - 16:00
2019. február 28.   9:00 - 16:00
 

Program:
 
09:00 - 13:00 Pozicionálás alapozó, stílusunk meghatározása, tipikus vevő megértése
13:00 - 14:00 Ebédszünet
14:00 - 15:00 Mood Board ötletek és megvalósítás
15:00 - 16:00 Színpaletta és egyéni feladatok
Témák között 10-15 perces szünetekben kötetlen beszélgetés - kapcsolatépítésre ez a legjobb alkalom!
 
Technikai felszereltség, catering:
 
A legmodernebb  technikai eszközök segítik napunkat, de érdemes hoznod a saját laptopodat is.
A terem jól felszerelt, WiFi kóddal tudsz a netre csatlakozni. Lesz édes és sós aprósütemény bekészítés, üdítő és kávé.
Kényelmes, hétköznapi laza öltözetben gyere, dolgozni fogunk :)

 

 

Miért ajánlott ez a tudatos szintlépés, ami valóban különlegessé teszi majd cégedet, márkádat?

 

  • mert végre tűpontosan célozhatod vevőid tudatalattiját úgy, hogy ragaszkodjanak cégedhez

  • mert elkészítheted tökéletes briefedet, így pontosan tudod majd milyen színeket, betűket, formákat használj megjelenésedben

  • mert gyakorlatias, sok-sok példával segít pozicionálni márkádat, cégedet    

  • EZ A TE MÁRKÁDRÓL, CÉGEDRŐL SZÓL, SAJÁT MAGAD is képes leszel tervezni, vagy grafikusodnak pontosan átadni mit vársz tőle

 

Akik használni kezdik a tudásanyagokat, sokkal eredményesebbek lesznek munkájukban is. Workshopokon és tréningeken elméleti és gyakorlati feladatokon keresztül tanít, a Brand Styling Workshop és a Trend Frissítő Redesign Workshop pont ilyen.

 

Nekik megváltás lesz ez a tudás:

 

  • Cégvezetők, akik a cég első embereként szeretnek minden folyamatot kontrollálni, ám eddig a design világa túl misztikus volt számukra

  • Marketinges munkatársak, mert korrekt brief alapján felére csökken az időrabló kommunikáció a grafikussal, mégis sikeresen pozicionált a design is

  • Kreatív vezetők, akik hatással bírnak marketinges munkatársaikra a tökéletes brief kialakításában

  • Grafikusok, mert végre megértik mitől lesz művészetük sikeres és vevőre célzott

  • Weboldal tulajdonosok, akik nap, mint nap a vevőszerzés és megtartás szélmalomharcát vívják

  • Bloggerek, mert színes, ízes tartalmakat adhattok olvasótáborotoknak, akik veletek ébrednek majd

 
 
Vannak, akik túlteljesítik saját elképzeléseiket is!

 

Amikor 5-10 fős csoportokban dolgozunk, akkor különösen nagy értéket képvisel a többi, hozzád hasonló, szintén marketinges gondolkodású cégvezető tapasztalata, véleménye. Fantasztikus látni, hogy bár különböző területekről érkeznek, mégis a cél és a gondolkodásmód közös.

Segítek cégvezetőknek megérteni miért fontos a márka megjelenése, grafikusoknak tartok tanácsadást, hogy miként fogjanak hozzá marketinges hozzáállással egy projektnek.

Saját márkát indító egyéni vállalkozók jönnek el workshopjaimra, akik egyedül csinálnak kezdetben mindent és szükségük van egy bevált receptre, amit maguk is képesek lefordítani a saját stílusukra. Szó sincs arról, hogy grafikusokat képezzek, de képzeld, mégis vannak, akik olyan ügyesen haladnak, hogy kész logóval, csomagolástervvel mennek haza a workshopról!

 

Megrendelem

 

Mit mondanak azok, akiknek már kész a brand design stratégiájuk?
 
 
"Pálfi Éva merész és intuitív designer. Véresen komolyan veszi a hivatását, és zseniális, amit alkot. A brand stylist szó pontosan leírja azt amit tesz egy cégért. Laikus módon úgy tudnám megfogalmazni, hogy megtalálja, és vizuálisan előhozza azt az addig eldugott, legbelső érzést, ami tulajdonképpen a márka lényege. És utána ez lesz az, ami felszegett állal ott áll a brand design előtt, és vonzza magához a vevőket. Nehéz máshogy megfogalmazni, amit Évi csinál egy márkával, mint vizuális forradalom. Láttam "komoly" cégvezetőket gyermekként rajongani Évi designjaiért, büszkélkedni velük mindenhol, pusztán azért, mert Évinek sikerült vizuálisan megragadnia a márka lelkét. Volt szerencsém belelátni a munkájába, és számomra meglepő volt, hogy milyen sokrétegű ez a munka, milyen mély tapasztalatot igényel - és hogy milyen komolyan veszi ezt ő.
Ha a céged a fejlődésében eljutott arra a pontra, hogy végre a branded megjelenésébe is befektethetsz, fordulj bátran Évihez! Tényleg! Meg fogsz lepődni, milyen jó a céged valójában!! És nem utolsó sorban, egy gusztusos brand segít, hogy a vevőink könnyebben megadják nekünk azt az árat, amit a termékeink, szolgáltatásaink az értékük szerint megérdemelnek." Szalai Gabriella az Év Marketingese, AngolNyelvTanitas.hu

Kérdések, amik felmerülhetnek benned is:

 

Nincs kézügyességem, nem értek a designhoz. Való nekem is a workshop?

- Naná, célom, hogy végre közelebb hozzam a design világát hozzád! Érthetően haladunk majd, lépésről-lépésre.

Már rengeteg olyan előadáson voltam, amivel nem tudtam mit kezdeni a saját cégemben, ez is ilyen lesz?

- Konkrét megvalósításokat mutatok be neked, recepteket, melyeket bármikor bevethetsz.

Majd ha már tartok ott, hogy ki tudjam fizetni, akkor majd egy következő alkalommal mehetek?

- Ne várd meg, hogy még több pénzed bánja a rosszul felépített arculatod miatt a marketingre szánt keretedet. Ha az alapok rendben vannak, már az első hónapban érezhető a változás! Lassan elaprózva, vagy gyorsan lendületesen akarod cégedet fejleszteni?

Mitől különleges a könyv?

- Megmutatom hogyan alkalmazd az ott leírtakat konkrétan a te termékedre, szolgáltatásodra

Nekem nem nők a vevőim, nekem is hasznos ez a csomag?

- Mindenkire érvényes, alapvető technikákat és praktikákat tanulsz meg, melyet az élet más területein is jól alkalmazhatsz

Ha még nincs cégem, akkor is érdemes elmennem rá?

- Ha 20 év múlva lesz kész amit már most tervezel, ezek az alapok akkor is megállják a helyüket. A stratégián nem fog a fagy, a szél, nem kezdi ki az idő! Sőt, ha tervezési fázisban vagy, könnyebb a helyzeted, mintha már egy elrontott szitut kellene rendbe tenned.

 

TEDD MOST RENDBE design stratégiádat és csökkentsd a rossz konverzió miatt kidobott felesleges költéseidet!

Ha elvégzed, eleve olyan vevők találnak meg, amire a termékednek, szolgáltatásodnak szüksége van.

 

 

Remélem találkozunk, már nagyon várom!

További csodaszép napot, üdvözlettel:

Pálfi Éva

brandstylist iparművész, divattervező, női marketing szakértő, a B2W alapítója

 

u.i.

Ha eljössz, megváltozik minden, amit eddig márkád megjelenéséről hittél. Nem lesz kérdés, hogy arculatod vajon csak neked tetszik-e, vagy vevőidet is rabul ejti! Innentől kezdve mindent tudni akar termékedről, szolgáltatásodról!

Ne habozz, ne várj a döntéssel, mert minden egyes nap csak kidobott pénz, ha nincsenek rendben az alapok!

 

Megrendelem

 

Mi történik a jelentkezés után?

 

  1. Kapsz egy automatikus e-mailt a befizetéshez szükséges adatokkal

  2. Befizetésed beérkezésével véglegesíted helyedet a csapatban

  3. Kapsz egy kitöltendő kérdőívet, hogy fel tudjak készülni márkád és vevőid design stratégiai pozicionálására. Kérlek légy nyitott és őszinte, ez érted van! Köszönöm!

  4. A Brand Styling Workshop előtt 3 nappal küldünk egy tájékoztató levelet minden információval kapcsolatban.

 

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!
Termék címkék: brand, design, stratégia, workshop