B2W Kampánytervezés MESTERKURZUS
Mit? Hogyan? Kinek? Hol? Ennél jóval mélyebbre ásunk, szegmentálunk és még annál is jobban szétválasztjuk a női vevőidet - azokat akikre igazán vágysz! Ez a 2 NAPOS tanfolyam felkészít, hogyan tervezz igazán ütős kampányokat nőknek ebben a folyamatosan változó világban. Stratégia, kampánytervezés, rengeteg inspiráció! |
|
|
Leírás és Paraméterek

A nők nem tranzakciókra vágynak, hanem...
Tényleg minden nő erre vágyik?
Képzeld, a 21. századi nő rengeteg dolgot csinál egyszerre, különböző státuszú, élethelyzetű, stílusú.
A 2 nap alatt megtervezzük, hogyan kommunikálj a vágyott célközönségeddel úgy, hogy azt érezzék mindenkihez egyesével szólsz.
A flexibilis hozzáállás alap, tanuld meg hogyan kell több tervvel a zsebedben nőknek sikeresen, eredményesen eladni, teltházas rendezvényeket behirdetni!
Részletekért kérj konzultációt: vip@palfieva.hu
Az előadó
PÁLFI ÉVA - brandstylist iparművész, női marketing szakértő, a B2W alapítója
Totális hadat üzent az unalmas stock fotókból és sablonokból összecsapott, futószalagon készült kocka weboldalaknak, arculatoknak.
„Nőként az első benyomás totálisan érzelmi alapú, ha egy weboldal beszippant, tuti vásárolok is. Gondolj bele, keresel valamit a neten, rábukkansz, és úgy informál, hogy mindent megad, amire kíváncsi voltál úgy, hogy közben megbízhatsz benne.”
Divattervező iparművészként van egy sajátos meglátása, stílusa, így a munkái tűpontosan rátalálnak a megcélzott vásárlóközönségre.
A MOME Iparművészeti Egyetem évei alatt különböző divatversenyeken a világot bejárták a munkái, illusztrált divatlapoknak és tervezőgrafikusként dolgozott multiknak. A diplomavédést követően sorra következtek hazai piacvezető cégek kreatív igazgatói és művészeti vezetői állásai, megbízásai. Tervezett már kétszáz darabos kollekciókat jeans, casual és elegáns stílusban is. Mindemellett a cégek vizuális megjelenéséért is felelős volt, így gyakorlatilag az alapanyag kiválasztásától azok reklámkampányáig végigvezette a projekteket, marketing szakemberekkel együtt dolgozva.
24 éve naprakészen ismeri a divattrendeket, s ezzel együtt a sikeres eladás vizuális megjelenésének legújabb trendjeit is. Komoly helyzetelemzést követően olyan design elemeket, hangulatokat és színeket használ, ami a célcsoport tudatalattijára hat. Érzelmeket vált ki, emlékeket idéz fel és cselekvésre ösztönzi a vevőket. Minden alkotásának határozott célja és értelme van. Ráhangolódik a feladatra, benne él és élvezi minden percét a tervezésnek. Segít cégvezetőknek megérteni miért fontos a márka megjelenése, grafikusoknak tart tanácsadást, hogy miként fogjanak hozzá marketinges hozzáállással egy projektnek.
Mi történik a jelentkezés után?
-
Kapsz egy automatikus e-mailt a befizetéshez szükséges adatokkal
-
Befizetésed beérkezésével véglegesíted helyedet a csapatban
-
Kapsz egy kitöltendő kérdőívet, hogy fel tudjak készülni márkád és vevőid stratégiai pozicionálására. Kérlek légy nyitott és őszinte, ez érted van! Köszönöm!
-
A Mesterkurzus előtt 3 nappal küldünk egy tájékoztató levelet minden információval kapcsolatban.