BRAND STYLING Redesign Kurzus
HOGYAN ÉRD EL AZT A RAJONGÁST, AMIRŐL EDDIG AZT HITTED CSAK A VILÁGMÁRKÁKNAK JÁR? Ez a 2 NAPOS tanfolyam kezedbe adja céged, márkád tökéletesen felépített design stratégiáját. |
|
|
Leírás és Paraméterek
a hirdetésekre elköltött milliók, ha a grafikai megjelenés igénytelen, nem vevőre célzott.
92% azonnal elhagy! A NŐK imádják a trendeket, a stílust!
Bevált profitnövelő trükkjeimmel végre tűpontosan célozhatod vevőid tudatalattiját úgy, hogy ragaszkodjanak hozzád. Ez a kurzus a leggyorsabb és leghatékonyabb tréning márkád stílusának meghatározására, ütős vizuális megjelenésére.
Tudod, hogy ha rendbe teszed márkád design stratégiáját, olyan vevőket célozhatsz meg, akikre vágysz?
E-book formátumban kapod meg a tréning végén.
-
A workshop napjára felkészülten érkezem, átnézem weboldalad, márkád jelenlegi megjelenését
-
Megmutatom hogyan állj neki már az első percben, mit csinálj a különböző fázisokban, hogy eredményt érj el
-
Fogom a kezed, segítek és veled lesz 5 -10 hasonló marketinges gondolkodású társad is, akik rögtön tesztelik ötleteinket
-
Nem hagyom, hogy zsákutcába sétálj, a legfrissebb technikai és vizuális trendekkel dolgozunk
CÉL: rendbe tesszük végre ARCULATOD vevővonzó stílusát!
Miért érdemes eljönnöd?
-
Jelenleg nincs más hasonló tréning, szolgáltatás, tudásanyag, pedig a rossz konverziónak lehet oka az, hogy elfordulnak márkádtól
-
Tudni fogod mi az a plusz, amitől ezentúl nem kell a konkurenciával küzdened
-
Megmutatom hogyan válik igazán szerethető, izgalmas világgá céged!
-
Mi a vevőre célzott design stratégia titka?
-
Perszonalizáljuk vevődet és elbűvölővé varázsoljuk termékedet neki
-
Meghatározzuk a fő hangulat és színvilágodat, így pontosan tudod majd mikor hogyan jelenjen meg terméked, szolgáltatásod
Egy brand megjelenítésében ma már bizony a grafikusnak és a cégvezetőnek is egyaránt meg kell értenie:
Mindenkori cél a brand sikere!
Minden, minden e köré rendeződik! Sose felejtsd el amikor tervezel, mindig ez irányítsa gondolataidat!
Az előadó
PÁLFI ÉVA - brandstylist iparművész, női marketing szakértő, a B2W alapítója
Totális hadat üzent az unalmas stock fotókból és sablonokból összecsapott, futószalagon készült kocka weboldalaknak, arculatoknak.
„Nőként az első benyomás totálisan érzelmi alapú, ha egy weboldal beszippant, tuti vásárolok is. Gondolj bele, keresel valamit a neten, rábukkansz, és úgy informál, hogy mindent megad, amire kíváncsi voltál úgy, hogy közben megbízhatsz benne.”
Divattervező iparművészként van egy sajátos meglátása, stílusa, így a munkái tűpontosan rátalálnak a megcélzott vásárlóközönségre.
A MOME Iparművészeti Egyetem évei alatt különböző divatversenyeken a világot bejárták a munkái, illusztrált divatlapoknak és tervezőgrafikusként dolgozott multiknak. A diplomavédést követően sorra következtek hazai piacvezető cégek kreatív igazgatói és művészeti vezetői állásai, megbízásai. Tervezett már kétszáz darabos kollekciókat jeans, casual és elegáns stílusban is. Mindemellett a cégek vizuális megjelenéséért is felelős volt, így gyakorlatilag az alapanyag kiválasztásától azok reklámkampányáig végigvezette a projekteket, marketing szakemberekkel együtt dolgozva.
24 éve naprakészen ismeri a divattrendeket, s ezzel együtt a sikeres eladás vizuális megjelenésének legújabb trendjeit is. Komoly helyzetelemzést követően olyan design elemeket, hangulatokat és színeket használ, ami a célcsoport tudatalattijára hat. Érzelmeket vált ki, emlékeket idéz fel és cselekvésre ösztönzi a vevőket. Minden alkotásának határozott célja és értelme van. Ráhangolódik a feladatra, benne él és élvezi minden percét a tervezésnek. Segít cégvezetőknek megérteni miért fontos a márka megjelenése, grafikusoknak tart tanácsadást, hogy miként fogjanak hozzá marketinges hozzáállással egy projektnek.
Biztosan minden rendben van márkád megjelenésével?
Vevővonzó Csekklistámból kiderül:
- Első benyomás a legfontosabb!
Bizony, egy pillanat alatt eldöntjük, hogy tetszik-e, vagy sem egy termék, vagy egy cég. Tudtad, hogy agyunk a képet 60ezerszer gyorsabban feldolgozza, mint a szöveges tartalmakat? Ráadásul sokszor időnk sincs bíbelődni, rögtön választ várunk kérdéseinkre. Ezzel a Te vevőd is így van, biztosan rendben vannak anyagaid?
- Tudod-e ki a tipikus vevőd és mit keres?
- Stílusos márkát építs!
Legyen egy olyan vizuális hangod, stílusod, ami magával ragad, érzéseket kelt! Terméked így már nem csak egy tárgy, hanem élmény! Figyelem, a következő Z generáció ehhez már alapból ragaszkodni fog!
- Színek ereje
Milliószor elmondták már ezer helyen, hogy a fények és a színek elképesztő energiákkal bírnak. Van, ami aktivizál és döntésre késztet, van ami nyugalmat, elégedettséget áraszt. Más színeket szeretünk fiatalon és megint másokat már felnőttkorban. A workshopon már tudni fogod, hogyan tudnád maximálisan kihasználni a színek hatását úgy, hogy vevődet megérintse!
- Kövesd a trendet!
Simán beelőz konkurensed, ha trendi. És itt nem csak arra gondolok, hogy új színeket használsz-e. Tudd, hogy technikailag mik a legújabb fejlesztések, felhasználóbarát megoldások, ezek is alakítják a designt. A délelőtt folyamán elárulok mindent!
- Felejtsd el a stock megoldásokat!
Mutasd meg magad, cégedet! Marketing anyagaidon legyenek saját fotóid és így sokkal hitelesebb és egyedibb leszel! Sose felejtsd el, a stock grafikák, weboldalak, kb. 8 perc alatt lemásolhatóak és mivel nem védett, sajnos le is másolják. Biztosan nem erre vágysz, neked különlegesnek kell lenned a piacon! A délután folyamán már kirajzolódik, hogy hogyan lehetséges ez!
- Milyen a konkurensed megjelenése?
Tanulmányozd a hazai és külföldi példákat. Miért? Ha kilógsz a sorból, a vevőd szeme megakad termékeden, cégeden. Soha ne másolj, mert akkor pont olyan leszel, mint a többiek! Légy eredeti, különb!
- Arculatod valóban azt képviseli ami a márkád üzenete, hitvallása?
Felül kell vizsgálni, hogy mennyire fejezi ki arculatod, weboldalad, hirdetéseid, szóval minden vizuális megjelenésed a pozícionálásodat. A legnagyobb hiba, amit csak elkövethetsz, hogy már akkor meg vagy elégedve ezekkel a marketing anyagokkal, ha Neked tetszik. STOP! Nem Neked kell tetszenie és nem is a grafikusnak! Az csak egy plusz, ha Te is el vagy ájulva tőle, de mindig csekkold mi a jó a márkádnak! Vásárol is a vevő? Ha változik a célközönség, vagy már nem trendi, jöhet a redesign. Akár most építed fel márkádat, akár frissíteni szeretnéd, ott a helyed a csapatban!
Milyen előnyökre teszel szert a workshop végére? Tudni fogod:
-
mi a legütősebb pozicionálása cégednek / márkádnak
-
hogyan írd meg az első olyan briefedet, mely végre márkádat támogatja
-
hogyan készíts profi mood board hangulattáblát, mely a márkaarculatod érzelmi és megjelenési alapja
-
színpalettád legjellemzőbb színei, amit később bátran használhatsz online és offline felületeiden. Nem kell tovább gondolkodni, hogy mikor milyen színnel milyen hatást érsz el, mert pontosan tudni fogod!
-
hogyan használd trükkjeimet és módszereimet, melyeket bármikor bevethetsz
-
A Stílusakadémia kezedbe adja a tökéletesen felépített design stratégiádat.
-
hogyan jelenj meg a vevőd fejében úgy, hogy neki te vagy a legjobb választás
Ez a tanfolyam kezedbe adja a tökéletesen felépített design stratégiádat.
Bevált, eredményes trükkök - nagyon inspiráló!
Miért ajánlott ez a tudatos szintlépés, ami valóban különlegessé teszi majd cégedet, márkádat?
-
mert végre tűpontosan célozhatod vevőid tudatalattiját úgy, hogy ragaszkodjanak cégedhez
-
mert elkészítheted tökéletes briefedet, így pontosan tudod majd milyen színeket, betűket, formákat használj megjelenésedben
-
mert gyakorlatias, sok-sok példával segít pozicionálni márkádat, cégedet
-
EZ A TE MÁRKÁDRÓL, CÉGEDRŐL SZÓL, SAJÁT MAGAD is képes leszel tervezni, vagy grafikusodnak pontosan átadni mit vársz tőle
Akik használni kezdik a tudásanyagokat, sokkal eredményesebbek lesznek munkájukban is. Workshopokon és tréningeken elméleti és gyakorlati feladatokon keresztül tanít, a Brand Styling Workshop és a Trend Frissítő Redesign Workshop pont ilyen.
Nekik megváltás lesz ez a tudás:
-
Cégvezetők, akik a cég első embereként szeretnek minden folyamatot kontrollálni, ám eddig a design világa túl misztikus volt számukra
-
Marketinges munkatársak, mert korrekt brief alapján felére csökken az időrabló kommunikáció a grafikussal, mégis sikeresen pozicionált a design is
-
Kreatív vezetők, akik hatással bírnak marketinges munkatársaikra a tökéletes brief kialakításában
-
Grafikusok, mert végre megértik mitől lesz művészetük sikeres és vevőre célzott
-
Weboldal tulajdonosok, akik nap, mint nap a vevőszerzés és megtartás szélmalomharcát vívják
-
Bloggerek, mert színes, ízes tartalmakat adhattok olvasótáborotoknak, akik veletek ébrednek majd
Amikor 5-10 fős csoportokban dolgozunk, akkor különösen nagy értéket képvisel a többi, hozzád hasonló, szintén marketinges gondolkodású cégvezető tapasztalata, véleménye. Fantasztikus látni, hogy bár különböző területekről érkeznek, mégis a cél és a gondolkodásmód közös.
Segítek cégvezetőknek megérteni miért fontos a márka megjelenése, grafikusoknak tartok tanácsadást, hogy miként fogjanak hozzá marketinges hozzáállással egy projektnek.
Saját márkát indító egyéni vállalkozók jönnek el workshopjaimra, akik egyedül csinálnak kezdetben mindent és szükségük van egy bevált receptre, amit maguk is képesek lefordítani a saját stílusukra. Szó sincs arról, hogy grafikusokat képezzek, de képzeld, mégis vannak, akik olyan ügyesen haladnak, hogy kész logóval, csomagolástervvel mennek haza a workshopról!
Kérdések, amik felmerülhetnek benned is:
Nincs kézügyességem, nem értek a designhoz. Való nekem is ez a workshop?
- Naná, célom, hogy végre közelebb hozzam a design világát hozzád! Érthetően haladunk majd, lépésről-lépésre.
Már rengeteg olyan előadáson voltam, amivel nem tudtam mit kezdeni a saját cégemben, ez is ilyen lesz?
- Konkrét megvalósításokat mutatok be neked, recepteket, melyeket bármikor bevethetsz.
Majd ha már tartok ott, hogy ki tudjam fizetni, akkor majd egy következő alkalommal mehetek?
- Ne várd meg, hogy még több pénzed bánja a rosszul felépített arculatod miatt a marketingre szánt keretedet. Ha az alapok rendben vannak, már az első hónapban érezhető a változás! Lassan elaprózva, vagy gyorsan lendületesen akarod cégedet fejleszteni?
Mitől több, mint a könyv?
- Megmutatom hogyan alkalmazd az ott leírtakat konkrétan a te termékedre, szolgáltatásodra
Nekem nem nők a vevőim, nekem is hasznos ez a workshop?
- A workshop mindenkire érvényes, alapvető technikákat és praktikákat tanulsz meg, melyet az élet más területein is jól alkalmazhatsz
Ha még nincs cégem, akkor is érdemes elmennem rá?
- Ha 20 év múlva lesz kész amit már most tervezel, ezek az alapok akkor is megállják a helyüket. A stratégián nem fog a fagy, a szél, nem kezdi ki az idő! Sőt, ha tervezési fázisban vagy, könnyebb a helyzeted, mintha már egy elrontott szitut kellene rendbe tenned.
TEDD MOST RENDBE design stratégiádat és csökkentsd a rossz konverzió miatt kidobott felesleges költéseidet!
Ha elvégzed, eleve olyan vevők találnak meg, amire a termékednek, szolgáltatásodnak szüksége van.
Remélem találkozunk, már nagyon várom!
További csodaszép napot, üdvözlettel:
Pálfi Éva
brandstylist iparművész, női marketing szakértő, a B2W alapítója
u.i.
Ha eljössz, megváltozik minden, amit eddig márkád megjelenéséről hittél. Nem lesz kérdés, hogy arculatod vajon csak neked tetszik-e, vagy vevőidet is rabul ejti! Innentől kezdve mindent tudni akar termékedről, szolgáltatásodról!
Ne habozz, ne várj a döntéssel, mert minden egyes nap csak kidobott pénz, ha nincsenek rendben az alapok!
Mi történik a jelentkezés után?
-
Kapsz egy automatikus e-mailt a befizetéshez szükséges adatokkal
-
Befizetésed beérkezésével véglegesíted helyedet a csapatban
-
Kapsz egy kitöltendő kérdőívet, hogy fel tudjak készülni márkád és vevőid design stratégiai pozicionálására. Kérlek légy nyitott és őszinte, ez érted van! Köszönöm!
-
A BRAND STYLING Redesign Kurzus előtt 3 nappal küldünk egy tájékoztató levelet minden információval kapcsolatban.