Termékek Menü

HOGYAN ADJ EL NŐKNEK B2W?

Ár:
5.610 Ft + ÁFA ( 5.890 Ft )
  •  Voltál már olyan sales prezentáción, ahol tökéletesen felkészülve brillíroztál, mégsem rendeltek tőled semmit?

  •  Volt-e olyan, hogy alaposan megtervezett kampányodra szinte alig reagáltak?

  •  Hadd kérdezzek még egyet: Nőknek akartál eladni?

 

Ha igen, akkor nagy valószínűséggel ott nem stimmelt valami, hogy nem tudtad megszólítani, vagy cselekvésre ösztönözni őket úgy, ahogy arra vágytak volna. Pedig azok a cégek, akik nőknek adnak el mostantól sikeresebbek lesznek, mint akik nem szegmentálnak, vagy nem nőkre céloznak.

 

Marketing Nőknek felelősen, eredményesen és sikeresen! Első B2W® könyv, HIÁNYPÓTLÓ!

Könyvbemutató: MARKETING NŐKNEK rendezvényen >>

Menny.:

Leírás és Paraméterek

A NŐK 91%-a CSALÓDOTT

mert a hirdetők nem értik meg őket!

 

A női fogyasztók hatalmas vásárlóerőt és befolyást jelentenek, ezért az ő bizalmuk elnyerése óriási jelentőséggel bír. Többé ne úgy gondolj a hölgyekre, mint egy piaci résre, egy szegmentálható csoportra, ők ma már a családi kassza fő döntéshozói és imádnak vásárolni!

Légy férfi vagy nő, ebből a könyvből végre megtudhatod,

  • mi kell a nőknek

  • mivel motiválhatod őket

  • milyen stratégiákkal tudsz személyes márkát és nőkre célzó céget építeni

  • hogyan tervezz márkastratégiát, amit női vevőid imádni fognak

 

Ma, amikor mindent perszonalizálunk elengedhetetlen, hogy figyelembe vegyük: A női célcsoport mást vár el a hirdetőktől, mint az eddig használt maszkulin marketingkommunikáció. És ez jó!

Marketingesként, cégvezetőként ma már elengedhetetlen, hogy birtokában legyél a „T-tudásnak”, azaz tudj stratégiában gondolkodni olyan szakemberekkel, akik a kivitelezés mélységeiben lesznek segítségedre pl. a klasszikus piackutatásban, digitális analitikában, brandingben, design gondolkodásban, kampánytervezésben, tartalomelőállításban.
B2W piacszegmentációval tudunk női célpiacot meghatározni, targetálni, és pozicionálni, ezzel hatékonyabban és eredményesebben tudjuk termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kiszolgálni a nőket. Jobb lesz vevőinkkel a kommunikációnk, stílusunk és erősebb pozicionálást, kampányokat tudunk tervezni.

 

Ezt a könyvet olyan cégvezetőknek, marketingeseknek, kreatív szakembereknek írtam,

akik nőknek adnak el, nőknek kommunikálnak.

 

Mit jelent a B2W?

 

Jelentése: Business-to-Woman, melynek rövidítése: B2W®

Márkanév is, mely jelöl egy értékteremtő közösséget a nőkért és a női fogyasztókra célzó cégekért. (Magyar Szabadalmi Hivatal B2W védjegy 2018.01.24., 2018.02.28-tól pedig a B2W Branding®, B2W Marketing®, B2W Sales®, B2W PR® szóösszetételek élveznek oltalmat)

A B2W®, azaz a business-to-woman minden olyan nőkre célzó üzleti tevékenység (beleértve a kommunikációt, logisztikát, értékesítést, stb.), melyet a hirdető kifejezetten női célcsoporttal folytat. A női célcsoport lehet női vevőkre célzó business (B2B), és lehet női fogyasztó (B2C) is.

Ez a könyv, amit most a kezedben tartasz az első olyan írás, ami B2W-vel foglalkozik. Minden inspiráló gondolatával, kutatott és további kutatást igénylő részterületeivel együtt arra törekszik, hogy felhívja a figyelmet a női marketingkommunikáció fontosságára.

Társadalmi szerepvállalás

A B2W® kiáll a nőkre célzó tudatos, őszinte, egyenes marketingkommunikáció mellett, ezért arra törekszik, hogy a nőket és a nőkre célzó cégeket tudásanyagokkal, és a jövőt alakító példaértékű szakemberekkel segítse.

A B2W® hiszi, hogy az okos marketingkommunikációnak társadalmi haszna van.

A B2W® fókuszában a 21. századi nők élettani, biológiai és érzelmi megismerése áll, ezért folyamatosan kutatja és elemzi szokásaikat, élethelyzetüket annak érdekében, hogy a B2W tudatos cégek marketingkommunikációja támogassa és segítse a nőket az előttük álló kihívásokkal való megbirkózásban, a nekik szánt termékek és szolgáltatások közti választásban, és hogy számukra a vásárlást egyszerűbbé, megnyugtatóvá, biztonságossá, de egyben a mindennapokból kiszakító élménnyé is tegye.

A B2W® legjelentősebb szakmai csúcstalálkozója a B2W Fesztivál, mely évente kerül megrendezésre.

A B2W® prémium közössége a B2W® VIP Club, melyben a tagok kapcsolatépítéssel, tapasztalatmegosztással, tudásanyagokkal, és saját online közösségi platformmal fejlesztik magukat, és cégüket. Folyamatosan figyeli és kutatja a média pozitív és negatív hatásait, hogy megoszthassa tapasztalatait a média szereplőivel, cégvezetőkkel, marketingesekkel és kivitelezőkkel, valamint magukkal a női fogyasztókkal is.

Rengeteg statisztika, példa és megvalósítási ötlet áll rendelkezésedre a könyvben, ami abban segít, hogy márkádat imádják a nők!

 
 
 
FONTOS! A B2W® nem feminista megkülönböztetés,
egészen egyszerűen figyelembe veszi azt a tényt,
hogy a nők és a férfiak élettani, biokémiai és érzelmi tulajdonságokban is mások.
Más teszi a nőket és más a férfiakat boldoggá.
Mások az erősségeik, gyengeségeik, stratégiájuk céljaik eléréséhez,
más a hangnemük, stílusuk és kapcsolatuk az emberekkel.
Más hatást vált ki egy nő és megint mást egy férfi az emberekből.
Ezért ma, amikor mindent perszonalizálunk, elengedhetetlen,
hogy megértsük a női fogyasztót, mint legnagyobb vásárlóerőt.
 

Mit mondott, aki már olvasta?

 

"Kész őrület, hogy férfiak írják a nőknek szóló hirdetések többségét, hogy a nőkre irányuló marketinget főleg férfiak tanítják, hogy még azok a nők is, akik ma marketingesek, férfiaktól tanulták a szakmát. Nálunk a női vevők aránya pár év alatt megduplázódott. Az egykor elhanyagolható szegmens ma a bevételünk több mint felét hozza. Nem tudok nővé válni, hogy belebújjak a fejükbe és kitaláljam, hogyan hassak rájuk, de az biztos, hogy az ezt követő legjobb módszer Pálfi Évi könyve alapján dolgozni. Ismerem az itthoni marketing irodalmat, és ilyen könyv nincs még egy. Nőknek ajánlott. Férfiaknak kihagyhatatlan!

Wolf Gábor - Marketing Commando alapító, marketing tanácsadó, a Kisvállalati Marketing Biblia szerzője

 

"Végre egy olyan megközelítése a női fogyasztónak, ami túlmutat a megszokott B2C/B2B kategóriákon, és segít megérteni a nőkkel kapcsolatos kommunikáció, értékesítés, termékfejlesztés specialitásait. Gratulálok Évi az új B2W fogalom megteremtéséhez, és köszönöm a női fogyasztók nevében is

Nyirő Réka marketing stratéga, marketing tanácsadó, a Marketing Fitnesz Program vezetője

 

13 éve kommunikálok női cégvezetőként, nőknek. Hihetetlen, de ez a könyv végre megmutatta, hogy mitől egyedi a hangom.
Az egész könyv egyetlen nagy AHA-élmény. Azonnal használható tippeket kaptam arra, hogy mire érdemes még jobban ráerősítenem, és már tudom, hogy amit eddig ösztönösen kerültem, azt mostantól tudatosan kerülnöm kell. Szóval, ez a könyv akkor is kell neked, ha úgy érzed, hogy mindent jól csinálsz! Ráadásul nőként ebben a könyvben magadra ismersz majd. Az összes arcodra! Férfiként pedig ne is tedd le a könyvet, most azonnal kezdd el olvasni! Azoknak a férfiaknak különösen ajánlom, akik szeretnének egy kulcsot a női vevőik pénztárcájához, hosszú távú hűségéhez, és Facebook falához. Sőt, azoknak is, akik még nem tudják, mit vegyenek Valentin napra a párjuknak. Érezhető a masszív kutatómunka a könyv mögött, de Pálfi Évinek valahogy mégis szeretettel, gondoskodóan, és vizuális élményként sikerül mindezt átadnia. Zseniálisan megfogta a témát! Kérem a versenytársaimat, hogy ne vegyék meg a könyvet! Túl sok titkot fed fel ugyanis.

Szalai Gabriella, az elfoglalt felnőttek nyelvtanulástanára, Év Marketingese

 

“A női piacra tervezni nem üzleti bohóság, hanem józan paraszti ész! Csak nézz bele a statisztikákba: a ma és a jövő vásárlójának ha neme lenne, az bizony nő lenne. Még a haszongépjárművek és a befektetési alapok többsége mögött is nő a döntéshozók többsége, hát még a mindennapi kiadások és számlák esetében! Az iskolarendszer hibáit jobban tolerálják a kislányok, pont úgy, ahogy a nagylányok jobban boldogulnak a kezdeti munkavállalás nyűgjeivel. Az eredmény? Egy megváltozott vásárlóerő: rengeteg jól kereső nő, szinglik, családosok, függetlenek, gyerekkel vagy a nélkül, akik a saját pénzük fölött most már egyedül döntenek.Női fejjel, női ízléssel, női célokkal. Biztos, hogy férfi nyelven akarsz hozzájuk szólni???”   

Janata Kriszta - Marketing Commando alapító, marketing tanácsadó, a Szövegírás Szenvedéllyel című könyv szerzője

 

Könyvbemutató: Marketing Nőknek Rendezvény 2018.04.20.

 

        

 

 

 

Miért higgy nekem?

 

2016-ban jelent meg az első könyvem, a Stílusos Márkastratégia csúcshatásra tervezve címmel, 2017-ben pedig a Vállalkozásból Világmárka. Brand Design Stratégia témában ez volt idehaza az első könyv, mely lépésről-lépésre bemutatta az alapokat. A Vállalkozásból Világmárka egy sokkal, sokkal mélyebb tudásanyag, ahol nem fogtam vissza magam, hiszen a szabadalom már él a módszertanomra. 20 éve tervezek olyan cégeknek, akik nőknek adnak. Büszke vagyok arra, hogy olyan márkanevek születésénél lehettem ott, mint a Nana Jeans és Ego Sport női kollekciói, Lucky Vampire Gang, vagy Pio Marello, ahol feladatom a termékek megtervezésétől kezdve a branding és kampány megjelenésekig mindent tartalmazott.

Találkozhattunk a  Womanity Fesztiválon, ahol előadást tartottam e témában. Emlékszel? A 2016-os Marketing Expo standomra hatalmas betűkkel kiírtam, hogy „Mi kell a nőknek”. Talán ott voltál Nyirő Réka előadásán is a nagyteremben, ahol megkérdezte tőletek, hogy kik azok, akiknek női vevőik vannak, majd a terem 2/3-a feltette a kezét.
Ha ott voltál tuti emlékszel, hogy Réka azt mondta szuper, rögtön a bejáratnál ott a standom - lehet, hogy ott találkoztunk mi is először :)

A 2018-as évem egy fantasztikus felkéréssel indult: Christina Aguilera és Naomi Campbell nemzetközi ügynöksége felkért a parfümjeik illusztrálásához, a magyarországi online/offline kampány vizuális megtervezéséhez. Megterveztem Janata Kriszta Szövegírás Szenvedéllyel című könyvének weboldalát.

 

2018 áprilisában jött el a nagy nap, végre egy önálló rendezvényt szerveztem MARKETING NŐKNEK címmel, ahová a szakmájukban példaértékű előadókat hívtam meg a témában.

E könyv megjelenésével datálható a B2W®  születése.

 

Elsősorban olyan cégeknek tervezek 20 éve vizuális marketinget, akik nőknek adnak el. Minden tervezés előtt design stratégiai kérdőívben egyeztetjük az elvárásokat, melyeket elsősorban a női vevők irányítanak.
Pontosan tudom, hogyan kel életre egy női fogyasztóra célzott márka és mitől lesz sikeres.
A 20 év távlatában kijelenthetem, hogy a B2W  időszerű, ki kell mondani, hogy más marketingkommunikáció kell a nőknek, mint a férfiaknak.
Így tervezek és ilyen szellemben oktatok tréningjeimen, előadásaimban.

 

Hol szereztem a tudást, tapasztalatot?

Művészeti Középiskola után már 1991-ben az ország egyik legismertebb személyiséglélektant kutató pszichológia tanáránál tanultam az JPTE Egyetemen úgy, hogy párhuzamosan a MOME Iparművészeti Egyetemen is nappalis hallgató voltam. Divattervező iparművészként végeztem 1998-ban és azonnal felvettek a doktori képzésre kutatott témámmal. 1998-tól már kreatív igazgatói állásokban dolgoztam több hazai piacvezető cégnél, külsősként multiknál, így pontosan tudom hogyan kel életre és lesz eredményes egy márka idehaza és külföldön egyaránt. Nem csak művészkedek, de üzletasszony is vagyok, saját kollekciómmal 2006-ban megreformáltam a dögunalom babaruházatot Magyarországon, Európában.

 

Sok Sikert és élményt a könyv olvasásához, légy te is B2W tudatos!

 
Kiadó Moare Design Kft.
Könyvbemutató 2018. április 20.
Oldalszám 140 oldal
ISBN 978-615-00-1391-6
© 1998-2018 Pálfi Éva - Minden jog fenntartva!

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.

Írja meg véleményét



Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő