B2W Marketing
Tudtad? A NŐK 91%-a CSALÓDOTT!
Úgy érzik, a reklámok nem értik meg őket
Pedig a vásárlások 85%-a női döntésre, vagy befolyásra történik, ez egy óriási szám, muszáj foglalkoznod vele!
Miért is? A nőket teljesen más motiválja, mint a férfiakat, másra vágynak, más kelti fel a figyelmüket és nagyon nem mindegy hogyan fognak megbízni benned, vagy termékedben. Ráadásul a nők imádnak vásárolni, akár órákat is képesek bolyongani egy bevásárlóközpontban, közben kapcsolatokat építve. De a legfontosabb, hogy pontosan ugyanezt csinálják az online térben is!!!
Ebből az következik, hogy igenis rendbe kell tenni mindent a weboldaladon, cégedben, termékeid kialakításában, mert rengeteg pénzt hagysz az asztalon, ha nem figyelsz rájuk. Pálfi Éva a Hogyan adj el nőknek B2W > és a "Mindenki Nőknek ad el" című könyve globális és magyar adatok mentén világít rá a női célcsoport vásárlási szokásaira, formál egy teljesen új gondolkodásmódot és segíti a nagyvállalatok döntéshozóit, cégvezetőket, marketingeseket abban, hogy mostantól felelősebben, eredményesebben és sikeresebben szóljanak a hölgyekhez.
További statisztikákért, magyar b2w kutatási anyagainkért érdeklődj itt >
Ki Pálfi Éva? >
B2W Branding, B2W Akadémia, tervezési munkák, vagy konzultáció információkat
ezen az oldalon találsz: www.palfieva.hu
Pálfi Éva szívesen vállal B2W témában előadásokat, interjúkat,
cégeknek akár egész napos workshopokat is.
Érdeklődj bátran ezen az elérhetőségünkön: hello@palfieva.hu
„A nőknek szóló marketing szakértője Magyarországon egyértelműen Pálfi Éva”
Papp-Váry Árpád a Magyar Marketing Szövetség alelnöke
„ÚJ KATEGÓRIÁT TEREMTETT: A B2W megreformálta a hazai vállalkozói szemléletet és állt ki a nőkért, vállalkozónőkért” Ridikül Magazin
Pálfi Éva a női marketing #1 dedikált szakértője" Store Insider
"Úgy gondolom, hogy ismerni a nagybetűs NŐ -t, mint a fogyasztói társadalom tagját, a döntési mechanizmusok kihagyhatatlan láncszemét, ma már nem csak egy ismeret, hanem kihagyhatatlan kötelező szakmai tudás, amit minden marketingkommunikációval vagy cégvezetéssel foglalkozó szakembernek ismernie kell.
Az, hogy a B2W ennek a szakmai tudásnak a felkarolását és minőségi szinten tartását tűzte ki célul egy olyan nemes feladat, amit nem csak támogatni vagyunk kötelesek, hanem követni és terjeszteni. A B2W magyarországi munkáját példásnak, nemesnek és úttörőnek tartom, amit mi sem bizonyít jobban, hogy ma már a tanácsadók, oktatási anyagok, egész konferenciák (vagy azok betétprogramjai) - gyakorlatilag egy egész iparág alakul ki a szemünk előtt erre a szakmai tudományra. A B2W-nek ebben hatalmas katalizátor szerepe van és hozzájárult a magyarországi "Business To Woman" oktatói- és szolgáltatói iparág kialakulásához."
Miklovicz Norbert - Magyar Marketing Fesztivál alapító- főszervező
"Elképesztő az a márka, az a márkaélmény, amit Éva néhány év alatt létrehozott, tiszteletet parancsoló!" Kőszegi András - onBRANDS
"Vannak tettek amit az ember pénzért csinál és vannak amit meggyőződésből. Emlékszem néhány éve, amikor Évával és még pár sikeres vállalkozóval, egy országos roadshow-n népszerűsítettük a B2W-t. A vidéki városokban eleinte a kis létszámos, de annál lelkesebb közönséget is nehéz volt mozgósítani, de Évi hitt a kezdeményezésében, mely ma már egy országos mozgalommá nőtte ki magát. A B2W nem csak egy speciális tudást, hanem valódi értéket is ad a Női közönség felé kommunikálóknak. És ma már én is tudom, hogy minden hozzájuk szól." Biros Levente - OnlineMárkaboltok, Szemléletváltók
Ha a vásárlóknak lenne neme, NŐ LENNE. Te is nőknek adsz el, ismerd meg őket jobban!
Imádnak vásárolni, de nem a tranzakcióra vágynak

Kedvességre, kapcsolatépítésre, tudatos kommunikációra, mely a szívükhöz szól és bizony vágynak élményekre is, ami kiszakítja őket a mindennapok rutinjából.
Most különösen fontos a vállalkozásoknak előre terveznie. Az elmúlt két év megmutatta, hogy vagy tönkrementek jól menő cégek, vagy beleálltak egy olyan flexibilis hozzáállásba, amitől duplázni is képesek voltak. Épp itt az ideje a nőket is komolyan venni!
- Hogyan érd el, hogy rajongóid hűen kövessenek?
- Hogyan jelenj meg a női vevőid fejében úgy, hogy Te vagy a legjobb választás?
- Mit szabad nőknek kommunikálnod és mitől hagynak el azonnal?
A legkomolyabb témákat feszegetjük B2W Közösségünkben >, rendezvényeinken, B2W Akadémia > tréningjein.
A legkiválóbb előadókat, szakembereket hívjuk el az évente megrendezésre kerülő ezerfős B2W Fesztiválra, mely 2019-ben elnyerte a Magyar Marketing Szövetség Marketing Gyémánt díját. 2020-ban pedig a B2W Akadémia kapta meg a Gyémánt díjat.
2021 óta a B2W Marketing egyetemi tananyag, Pálfi Éva oktatja a Metropolitan Egyetemen végzett marketingeseknek mesterszakon.
Igen, szakmailag is ennyire fontos ez az ügy, mi szakemberek azt látjuk még rengeteg teendőnk van a nők edukálásában, a cégek kommunikációjának szemléletváltásában.
Fedezd fel a nőkben rejlő pozitív erőt és emeld fel a cégedet!
A rózsaszín nem stratégia!
Szuper lenne végre túllépni azon, hogy ha nőknek tervezünk, akkor az csak "rózsaszín és kicsi" lehet.
Oké, szép szín, de mint egyetlen stratégia azt üzeni nem is vagyunk kíváncsiak magukra a nőkre.
A nők ezerfélék, ismerd meg őket, tudd mire vágynak igazán!
Szegmentálj a generációkon túl élethelyzetekre, stílusokra, státuszra és vágyakra. Szenzációsan zsonglőrködnek a hölgyek a munka, a család és az énidő között, hogy kiegyensúlyozottak maradhassanak és mindenhol a maximumot hozzák ki magukból. Segíts nekik időt spórolni, segíts nekik vásárláskor gyorsan és tudatosan dönteni.
Maszkulin sales, manipuláló marketing, sztereotip és szexista reklámok... rémesen károsak és bizony hatnak ránk nőkre,
le is cseréljük másra ezeket a márkákat, akik így kommunikálnak.
2023/24-es B2W TRENDBOOK >
104 oldalon keresztül pontos kódokat kapsz 2 évre előre színpalettáidhoz, grafikai anyagaidhoz, webdesign és arculati trendekhez. Ezeket az anyagokat 2 évre előre én állítottam össze - ahogy minden évben teszem - ez alapján dolgoznak kkv és multi cégek, nagyon hasznos lesz Neked is. Minden Brand stílus és Karakterhez külön-külön paletták készültek, #HEX és Pantone kódokkal!
Sok sikert Neked is, drukkolok!
Nézd meg mit mondtak azok, akik rendezvényeinken ott voltak:
FÉRFIAK, a B2W Nektek is szól,
ha van női ügyfeletek, vevőtök!
Légy Férfi, vagy Nő, csak az a fontos, hogy nőknek adsz-e el?
Ha igen, akkor itt a helyed velünk, mert végre megtudhatod, hogy
mi kell a nőknek, mivel motiválhatod őket
milyen közösséget építs és hogyan adj el nőknek
milyen stratégiákkal tudsz személyes márkát és nőkre célzó céget építeni
hogyan képezd magad, milyen tanulástechnikákkal turbózhatod fel karriered
hogyan írj ütős szövegeket és tervezz olyan kampányt, arculatot, webdesignt, amit női vevőid imádni fognak
Légy a B2W VIP Club tagja!
Miért csatlakozz B2W Közösséghez?
Mert 1 éven keresztül minden rendezvényre tiszteletjeggyel érkezhetsz! Nézd meg a programot >
- B2W Fesztiválra való VIP belépés
- B2W Summer Party-ra való belépés
- B2W XMAS Party-ra való belépés
- 2021 Brand Tervező Napra való belépés
- 2 db online tréning
- 2023/24-es TRENDBOOK színkódokkal (!)
Mert PRÉMIUM kapcsolatépítéssel segíti a karrieredet: olyan emberek között leszel, akik nemcsak hogy megértik a céljaidat, hanem lehetőségük és erőforrásaik is vannak segíteni az elérésükben. (És ha valaki, akkor TE már biztosan tudod, mennyire fontos ez. Ha ezen az oldalon vagy.)
Mert tudásanyagokkal, könyvekkel és tréningekkel, könyvekkel edukálja cégedet. Ha neked nincs időd minden héten ott csücsülni két fontos szakmai konfon (mert hébe-hóba azért dolgozni is kell), akkor légy osztályelső a piacodon a saját irodádból! Vagy otthonodból. Mert a B2W ebben is segít majd! A Fesztiválon felfedjük, hogy pontosan hogyan!
Mert olyan eseményeket és meetupokat szervez, ahol könnyebben elérheted női vevőidet, és ahol olyan tippeket, trükköket, technikákat tanulsz majd, amelyekkel nemcsak te emelheted fel a vevőidet, hanem amelyek hatására ők is felemelnek majd téged.
Mert folyamatosan kutatja a nők, mint célcsoport preferenciáit, prioritásait, vásárlási szokásait, hogy új eredményeket, az üzleti gyakorlatban bevethető tanulmányokat osszon meg a B2W közösség tagjaival.
Óriási segítség a tudatos növekedéshez, sőt! Még ennél is több!
Végre különleges, erős márkát építhetsz, támogató közösséggel a hátad mögött!
Egy elégedett női vásárló hálás, szívesen ajánl tovább és újra visszatér hozzád, mert szeretetet adhat és kaphat!
Mit jelent a B2W?
Jelentése: Business-to-Woman, melynek rövidítése: B2W®
Márkanév is, mely jelöl egy értékteremtő közösséget a nőkért és a női fogyasztókra célzó cégekért. (Magyar Szabadalmi Hivatal B2W védjegy 2018.01.24., 2018.02.28-tól pedig a B2W Branding®, B2W Marketing®, B2W Sales®, B2W PR® szóösszetételek élveznek oltalmat)
A B2W®, azaz a business-to-woman minden olyan nőkre célzó üzleti tevékenység (beleértve a kommunikációt, logisztikát, értékesítést, stb.), melyet a hirdető kifejezetten női célcsoporttal folytat. A női célcsoport lehet női vevőkre célzó business (B2B), és lehet női fogyasztó (B2C) is.
Társadalmi szerepvállalás
A "B2W a Nőkért és a Nőkre célzó cégekért" 2022-ben Társadalmi Szerepvállalás kategóriában elnyerte a Magyar Marketing Szövetség Marketing Gyémánt díját.
A B2W® kiáll a nőkre célzó tudatos, őszinte, egyenes marketingkommunikáció mellett, ezért arra törekszik, hogy a nőket és a nőkre célzó cégeket tudásanyagokkal, és a jövőt alakító példaértékű szakemberekkel segítse.
A B2W® hiszi, hogy az okos marketingkommunikációnak társadalmi haszna van.
A B2W® fókuszában a 21. századi nők élettani, biológiai és érzelmi megismerése áll, ezért folyamatosan kutatja és elemzi szokásaikat, élethelyzetüket annak érdekében, hogy a B2W tudatos cégek marketingkommunikációja támogassa és segítse a nőket az előttük álló kihívásokkal való megbirkózásban, a nekik szánt termékek és szolgáltatások közti választásban, és hogy számukra a vásárlást egyszerűbbé, megnyugtatóvá, biztonságossá, de egyben a mindennapokból kiszakító élménnyé is tegye.
A B2W® legjelentősebb szakmai csúcstalálkozója a B2W Fesztivál, mely évente kerül megrendezésre.
A B2W® prémium közössége a B2W® VIP Club, melyben a tagok kapcsolatépítéssel, tapasztalatmegosztással, tudásanyagokkal, és saját online közösségi platformmal fejlesztik magukat, és cégüket. Folyamatosan figyeli és kutatja a média pozitív és negatív hatásait, hogy megoszthassa tapasztalatait a média szereplőivel, cégvezetőkkel, marketingesekkel és kivitelezőkkel, valamint magukkal a női fogyasztókkal is.
Üdvözöllek!
A B2W alapítójaként invitállak egy olyan szakmai közösségbe, mely igazi inspiráció a nőknek, női vállalkozóknak, s azoknak a cégeknek, akik a női célpiacra fókuszálnak. Olyan erős inspirációt és tudást kapsz tőlünk, mely mostantól alapjaiban határozza meg kommunikációdat.
Hálás vagyok a végtelen sok tanulásnak, tapasztalatnak, amit az elmúlt 23 évben a nőkre célzó cégekért tettem, mert most pontosan tudom, hogyan kel életre egy női célpiacra fókuszáló márka és mitől lesz sikeres. Huszonkettő év távlatában kijelenthetem, hogy a B2W időszerű, ki kell mondani, hogy más marketingkommunikáció kell a nőknek, mint a férfiaknak. Így tervezek, és ilyen szellemben oktatok tréningjeimen, előadásaimban. Mivel az én szakterületem a vizuális marketing, ám a B2W egy sokkal komplexebb terület, más szakterületek kiválóságait is meghívtam neked. Felemelő érzés ide tartozni!
B2W Közösségünk tagjai hazánk legnagyobbjai, szakmájukban tiszteletre méltó specialisták, cégvezetők, marketingesek, influencerek, kivitelezők.
Van valami, ami közös bennünk: elkötelezettek vagyunk abban, hogy segítsük, támogassuk azokat a cégeket, akik nőknek adnak el abban, hogy felelősebben, eredményesebben és sikeresebben kommunikáljanak követőikkel, vevőikkel.
2018 áprilisában jött el a nagy nap: a MARKETING NŐKNEK rendezvényünkre 1 hét alatt elfogyott minden jegy. Az esemény egyben könyvbemutató is volt: A "Hogyan adj el nőknek B2W?" könyv megjelenésével datálható a B2W® születése.
2018-ban a B2W Fesztivál szervezésével az volt a célunk, hogy kinyissuk zárt közösségünk kapuit, és befogadjunk minél több olyan céget, akik hasonló értékrenddel szeretnék megismerni a B2W tudatos kommunikációt. 672 fő vett részt az első fesztiválon, és 50+ fő azonnal csatlakozott is a B2W VIP Clubhoz.
2019-ben szintet léptünk és a megvalósításra koncentráltunk. Mottónk a "Csináljuk meg" rengeteg vállalkozót doppingolt, 900+ fő vett részt eseményünkön. A B2W Fesztivál pedig elnyerte a Magyar Marketing Szövetség Marketing Gyémánt Díját, ami egy hatalmas elismerés a szakmától és egy erős felhatalmazás is, hogy tudatosan csináljuk tovább a munkánkat.
2020-ban a B2W Akadémia nyerte el a Marketing gyémánt díjat. Idén is fontos feladatomnak érzem, hogy összetartsam ezt az inspiráló, pozitív közösséget, ám azt gondolom, hogy a jövőt együtt kell megélnünk és együtt kell alakítanunk - tedd hozzá a tudásod bátran te is! A következő években csak azok lehetnek sikeresek, akik folyamatosan innoválnak, akiknek hozzáállása flexibilis és olyan kapcsolatrendszerrel bírnak, ami segíti cégüket a tervezésben, gyártásban, vevőkiszolgálásban, marketingben és PR-ban. Ehhez szükséged lesz a rajongóidra is, ők lesznek a legjobb sales embereid!
2021 novemberében 200 fős volt a B2W Fesztivál VIP élő rendezvénye, míg online 5000+ fő ünnepelt velünk.
2022 őszén mi indítottuk a fesztiválszezont, 922 fővel tartottuk meg az élő rendezvényünket. A B2W hatszoros Marketing Gyémánt díjas lett.
Csatlakozz hozzánk, és inspirálódj olyan flow élményekkel, és olyan tudással, amit azonnal használni tudsz jövőd sikereihez!
Várlak szeretettel B2W Közösségünkbe:
Pálfi Éva
B2W alapító, női marketing szakértő, brandstylist iparművész
Hogyan adj el nőknek B2W?
Ma, amikor mindent perszonalizálunk elengedhetetlen, hogy figyelembe vegyük: A női célcsoport mást vár el a hirdetőktől, mint az eddig használt maszkulin marketingkommunikáció. És ez jó!
Marketingesként, cégvezetőként ma már elengedhetetlen, hogy birtokában legyél a „T-tudásnak”, azaz tudj stratégiában gondolkodni olyan szakemberekkel, akik a kivitelezés mélységeiben lesznek segítségedre pl. a klasszikus piackutatásban, digitális analitikában, brandingben, design gondolkodásban, kampánytervezésben, tartalomelőállításban.
B2W piacszegmentációval tudunk női célpiacot meghatározni, targetálni, és pozicionálni, ezzel hatékonyabban és eredményesebben tudjuk termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kiszolgálni a nőket. Jobb lesz vevőinkkel a kommunikációnk, stílusunk és erősebb pozicionálást, kampányokat tudunk tervezni.
KÖNYV LINKJE >
Mit mondtak, ügyfeleink, követőink, rendezvényeink részvevői?
"Logikus, érthető, inspiráló. Segít abban, hogy megfelelő briefet adjon a grafikusnak, amit ő is ért. Most már értem milyen logikával, inspirációval dolgoznak és mik a fontos szempontok. Mélyebben megértem a márkám, hogyan tudom megérinteni a célcsoportot." Greksa Bernadett Revlon Magyarország Brand managere
"Mottóm a munkával és az élettel kapcsolatban, hogy egy biztos dolog van a VÁLTOZÁS. Évit, 2016 óta követem és ismerem, főleg azért tűnt fel, mert egyedülállóan már akkor is NŐKre célzó stratégiával gondolkodott, mind a megjelenésben, mind a marketingben. 2017-ben elkezdtünk együtt dolgozni. Tudtam, hogy ő az én tervező segítségem, hiszen folyamatosan megújul és előrelátó minden ehhez kapcsolódó témában.
Évi, a Brand tervező napon egy hatalmas változással ismertetett meg bennünket, amellyel új és PONTOS INSPIRÁCIÓKAT adott arról, hogy hogyan is lépjünk tovább és gondolkodjunk 2018-tól az elkövetkező években.
Gyakorlatiasan szemléltetve mutatta meg azokat az új trendeket, lehetőségeket és kötelező elemeket, amelyekkel ki tudok tűnni majd a nagy zajból, ami körül vesz, várom, hogy belefoghassak. Pontosan éreztem az előadásai folyamán és az egész napon azt, amiről beszélt is: a baráti, közvetlen hangulatot, és a rengeteg pozitív energiát, amit átadott nekünk. Délután már csak azt éreztem: még, még, még kapni akarok belőle.
Köszönöm, hogy ott lehettem, alig várom a folytatást." Berényi Zsuzsa - Berényi Sminktetoválás
" Varázslatos Új kezdet! Elvarázsoltatok, még most is a hatása alatt vagyok...nemcsak sok hasznos információval gazdagodtam, hanem megerősítést is kaptam, hogy jó az irány és haladjak tovább az utamon...hálásan köszönöm" Illés Tóth Orsolya
" Micsoda tények, tudásanyag, értékek, szeretettel köszönöm! Nekem nagyon megérte befektetni az időmet, figyelmemet és a pénzemet, új tudás és megerősítések csokra. Szívből gratulálok Éva a munkásságodhoz!" Gulyás Melinda Forever Living Products
"Nagyon sok értékes gondolatot és olyan tudást kaptunk, ami a mai online megjelenésekben az emberek szívéhez és gondolkodásához segítenek zöld utat nyerni! Csodás diák, könnyen "emészthető" és élvezetes előadás! További sok sikert kívánok!" Katona Zsuzsanna
"Nagyszerű, önbizalom-erősítő gondolatokat, versenyképes tudást kaptunk. Csodás, hogy egyre több női előadó, kifejezetten ill. nőknek is szóló ismereteket tesz rendszerbe és oszt meg az érdeklődőkkel." Füvesiné Hoffmann Ágnes
"★ Hitelesség ★ Alázat ★ Szenvedély ★ Szakértelem ★ Élmény 5 csillagos brandépítés a Pálfi Éva Stílusakadémia jóvoltából
Amikor úgy jössz el egy egész napos továbbképzésről, hogy egy pillanatra sem lankadt a figyelmed, a lelkesedésed, az elhatározásod, sőt, szeretetbuborékban, hasznos információkkal és élményekkel feltöltve érzed magad a nap végén, akkor valami nagyon professzionálisnak voltál a része. Értéket átadni, miközben lélekben is felemeled a hallgatóságod, ez az oktatás magasiskolája. Pálfi Éva az ösztönösséget kiváló módon elegyíti a tudatossággal. Hiteles szakember, végtelenül pozitív kisugárzású előadó, aki a részletekre éppúgy figyel, mint a nagyobb összefüggésekre. Nemcsak tudással és tapasztalattal, hanem egy élménnyel is gazdagodtam, amit a kifogástalan helyszínválasztás és az apró figyelmességek tettek teljessé. Köszönöm!" Aigner Iván KK Moves
Várunk szeretettel a B2W Közösségbe,
ahol rendkívül pozitív támogató szakmai kapcsolatok várnak Rád:
Tagdíjmentes, nézz be hozzánk bátran >
Copyright 2023 - Pálfi Éva B2W Akadémia - Minden jog fenntartva!