Termékek Menü

2019.10.03.

MARKETING NŐI CÉLPIACRA VÁLLALKOZÓKNAK & VÁLLALKOZÓNŐKNEK
Helyszín:
  LURDY HÁZ / Budapest 1097, Könyves Kálmán krt. 12-14.   Időpont:  2019. október 3. csütörtök

Várunk szeretettel a Facebook csoportunkban:

B2W Közösség >

 

Ha a vásárlóknak lenne neme, NŐ LENNE. Te is nőknek adsz el, tarts velünk!

 

 

Tudtad? A NŐK 91%-a CSALÓDOTT!

Úgy érzik, a reklámok nem értik meg őket


Pedig a vásárlások 85%-a női döntésre, vagy befolyásra történik, ez egy óriási szám, muszáj foglalkoznod vele!

Miért is? A nőket teljesen más motiválja, mint a férfiakat, másra vágynak, más kelti fel a figyelmüket és nagyon nem mindegy hogyan fognak megbízni benned, vagy termékedben. 

Ráadásul a nők imádnak vásárolni, akár órákat is képesek bolyongani egy bevásárlóközpontban, közben kapcsolatokat építve. De a legfontosabb, hogy pontosan ugyanezt csinálják az online térben is!!!
Ebből az következik, hogy igenis rendbe kell tenni mindent a weboldaladon, cégedben, termékeid kialakításában, mert rengeteg pénzt hagysz az asztalon, ha nem figyelsz rájuk.

Gyere el a B2W Fesztiválra és olyan előadásokat kapsz, amin gyakorlatiasan végigvezetünk minden folyamaton, lépésről lépésre.

Igazi dopping lesz márkádnak!

Előadók

 

   

 

Várunk szeretettel a Facebook csoportunkban:

B2W Közösség >

 

Program

Műsorvezető: Seres Erika

  terem terem
8:55 - 9:40

 

Pálfi Éva:
B2W Trendek 2020 - Rajongóid figyelme erre a legérzékenyebb!

 

x
9:40 - 10:10

 

dr. Papp-Váry Árpád & dr. Lukács Rita:
Így csináld rosszul! Jó és rossz példák a B2W Marketingre

 

x
10:10 - 10:40

 

Avidor András:
A nők kapcsolatépítésre vágynak, adj nekik lehetőséget rá!

 

x
10:40 - 11:10 SZÜNET
11:10 - 11:40

 

Szalai Gabriella:
Hogyan szólj női fogyasztóid szívéhez? (Akármi is a terméked!)

 

x
11:40 - 12:20

 

Vicsápi Natália:
Vállalkozónőként, női vezetőként is maradj nő!

 

 

Tusnádi Roland & Kiss Gergely:
Warrior Vállalkozó Férfiaknak

 

12:20 - 13:30 EBÉDSZÜNET
13:30 - 14:00

 

Cserháti-Herold Janka:
Mítoszirtó kommunikáció a közösségi médiában

 

 

Biros Levente:
Vállalkozásfejlesztési kerekasztal Szemléletváltó cégvezetőkkel

 

14:00 - 14:30

 

Kőszegi András & Maklári Tóth Attila & Kovács László:
Mutasd meg magad! Énmárka kerekasztal

 

 

Kovács Zsolt Milán:
A fehér szexi! Legújabb könyvelési irányelvek

 

14:30 - 15:00

 

Gáspár Katalin:
Pull Marketing - Csábíts és hagyd, hogy beléd szeressen!

 

x
15:00 - 15:30 SZÜNET
15:30 - 16:00

 

Kulcsár Róbert:
Legújabb webáruházas értékesítési tippek női vevőidnek

 

 

Mompreneurs vállalkozónők:
Sikeres és eredményes példák vállalkozó anyáktól kerekasztal

 

16:00 - 16:30

 

Nyirő Réka:
Neked is kell egy jó B2W Stratégia, mert a nők sokfélék!

 

x
16:30 - 17:00

 

Ambrus Barbara:
Hol dolgozol? Hogyan tárgyalsz ügyfeleiddel? Inspiráló munkaterek 2020

 

x
17:00 - 17:30

 

Pálfi Éva
B2W Záróelőadás rengeteg meglepetéssel!

 

x

 

Várunk szeretettel a Facebook csoportunkban:

B2W Közösség >

 

 

Nézd meg milyen  hangulat volt korábbi rendezvényeinken:

 

 

 

Várunk szeretettel a Facebook csoportunkban:

B2W Közösség >

 

FÉRFIAK, itt a helyetek nektek is!

Légy férfi, vagy nő, csak az a fontos, hogy nőknek adsz-e el?
Ha igen, akkor itt a helyed velünk, mert végre megtudhatod, hogy

  mi kell a nőknek, mivel motiválhatod őket

  milyen közösséget építs és hogyan adj el nőknek

    milyen stratégiákkal tudsz személyes márkát és nőkre célzó céget építeni

    hogyan képezd magad, milyen tanulástechnikákkal turbózhatod fel karriered

    hogyan írj ütős szövegeket és tervezz olyan kampányt, arculatot, webdesignt, amit női vevőid imádni fognak

 
 

Fedezd fel a nőkben rejlő pozitív erőt és emeld fel a cégedet!

Várunk szeretettel a Facebook csoportunkban:

B2W Közösség >

 

 

Kik az előadók?

 

Papp-Váry Árpád

Márkadoktor, Magyar Marketing Szövetség alelnöke, Metropolitan Egyetem dékánja

PhD fokozatát közgazdaságtudományból szerezte 2007-ben a Nyugat-Magyarországi Egyetemen, témája az országmárkázás volt. Fő kutatási területei e mellett a városmárkázás (city branding), a termékmegjelenítés (product placement), a személyes márkázás (personal branding) és a sportmarketing. A Magyar Tudományos Művek Tárában a neve mellett 190 tudományos publikáció és 134 ismeretterjesztő írás szerepel. 5 ismert szakkönyv szerzője, mint a “JPÉ Marketing”, “A márkanév ereje”, a “Márkázott szórakoztatás”, valamint a “Mágikus márkázás: Beckham” és a legújabb idei könyve: "Országmárkázás".

Az oktatás mellett rendszeresen tart tréningeket, illetve ad tanácsokat cégeknek, valamint személyeknek, és — nem meglepő módon — városoknak. Tanácsadásban ismert neve a “márkadoktor”. Szakértőként gyakran kérik ki véleményét sajtóorgánumok, így a Magyar Televízió, a TV2, az ATV, a HVG, a Nők lapja és még sorolhatnánk. Több szakmai szervezetben is aktív.

A B2W Marketing szakmai oldaláról és fontosságáról tart előadást nekünk azért, mert minden cégnek itt az ideje belátni: ha női célcsoportra fókuszál, akkor a nőkkel másképp kell beszélni. Ha ezt diktálja a "Józan Paraszti Ész" is, akkor tervezzünk márkánknak B2W kommunikációt.

 

Pálfi Éva

B2W alapító, női marketing szakértő, brandstylist és divattervező iparművész, a Stílusakadémia alapítója, a Hogyan adj el nőknek B2W?, továbbá a Stílusos Márkastratégia és a Vállalkozásból Világmárka könyv szerzője

1998-ban végzett a MOME Iparművészeti Egyetemen, majd lett kreatív igazgató számos piacvezető cégnél. Nem csak művészkedik, tervez, hanem üzletasszony is, saját cégével és márkájával megreformálta a hazai divatot.

Éva 20 éve tervez vizuális marketinget olyan cégeknek, akik nőknek adnak el. Brand Styling Workshopjain és konzultációin cégvezetőknek segít stílusossá és eredményessé tenni márkájukat, grafikusoknak pedig megtanítja hogyan lehet művészetük sikeres.

A B2W Közösséget azért hozta létre, mert példaértékű személyek, szakemberek együttműködésével totális szemléletváltást szeretne elérni a női marketingkommunikációban úgy, hogy a fókuszban a női fogyasztók állnak.

Nőkre célzó vizuális marketingre számíts előadásában, ami alapján rendbe teheted végre weboldaladat, social oldalaidat úgy, hogy a design a nőket vonzza! Látvány, funkció és érzelmi töltés, imádni fogod! Avidor András

BNI Hungary alapítója, Magyar Networking Szövetség elnöke

Célja, hogy megváltoztassa a magyar üzleti felfogást (miszerint minden jutalékokon és egymás visszahúzásán alapszik), és hogy meghonosítson egy pozitívabb, eredményesebb hozzáállást, az „Aki ad, az nyer!® filozófiára alapozva. Ezért 2008-ban elkezdte előkészíteni és megvalósítani az amerikai dr. Ivan Misner által 1985-ben alapított Business Network International (BNI) magyarországi szervezetének létrehozását. Eközben folyamatos önképzéssel a networking, a tudatos üzleti kapcsolatépítés szakértőjévé vált, a BNI Magyarország pedig 2010 óta hazánk legnagyobb és legsikeresebb aktív, heti üzleti találkozókat biztosító szervezete. A BNI tagjai bizalmi alapon, jutalékok nélkül segítik egymást, előkészített üzleti ajánlásokkal és stratégiai együttműködésekkel.

Hazai és nemzetközi konferenciák rendszeres előadója, aki emellett egyetemi és főiskolai kurzusokat, tréningeket is tart. Több networking témájú könyv társszerzője.

Hogyan építs hosszútávú kapcsolatokat az üzleti életben felelősen és tudatosan? Előadását már most várjuk, András körül izzik majd a levegő, figyelj oda minden szavára! Szalai Gabriella

Tanulási szakértő, aki 14 éve marketingezik és ír szövegeket sikeresen kifejezetten női célpiacra.

45 ezres olvasótábora élvezettel olvassa cikkeit, leveleit. Gabi a B2W Szövetség alapító tagja, a B2W VIP Közösség belső szövegíró-tanácsadója, Év Marketingese díjazott, és a HVG Goldenblog díj nyertese.

Szenvedélye a szövegírás, és soha, sehova nem indul el radíros végű ceruza és hegyező nélkül. A fesztiválra a B2W stílusú szöveges kommunikáció kötelezően betartandó alapelveivel érkezik, és gyakorlati példákat hoz arra, hogyan lehet "B2W-síteni" a cégek szöveges kommunikációját - legyen az weboldalon, csomagoláson, ügyfélszolgálati e-mailben, Facebook posztban, vagy Insta sztoriban.

„A NŐK hálás, lojális célközönség. Erős, lelkes támogatóink. Elnézik, ha elbénázok valamit, megbocsátanak, ha hibát vétek, és értékelik az alázatot, amivel viszonyulok hozzájuk. Soha nem jutottam volna el egy nulla tőkéből indított céggel addig, ahol most vagyok, ha nem pont ŐK segítenek nekem ebben. I.M.Á.D.O.M, hogy zömében női vásárlóim vannak! Ők a mi erősségeink.

Nyirő Réka

marketing stratéga, marketing tanácsadó, a Marketing Fitnesz Program vezetője

Réka marketinges pályafutását egy hazai nagykereskedelmi cég marketingeseként kezdte, majd 5 évig a Tesco marketingosztályán dolgozott, ahol 2 év után marketingkommunikációs vezető lett.

Vezetőként volt alkalma a gyakorlatban is találkozni minden marketing eszközzel és csatornával, legyen szó hirdetésről, tévéreklámról vagy óriásplakátról, így nem csak a tankönyvekből szerzett tudására támaszkodik. 12 éve dolgozik a Marketing Commando tanácsadójaként.

Réka elkötelezett támogatója a B2W ügyének, elmaradhatatlan előadója minden B2W rendezvénynek.

Várunk szeretettel a Facebook csoportunkban:

B2W Közösség >

 

Kulcsár Róbert

ShopRenter.hu Kft. értékesítési vezetője

Vezető tanácsadóként az ügyfelekkel való kommunikációért, a megfelelő és folyamatos értékesítésért felel.

Több száz webáruház létrehozásánál segédkezett már, számos e-kereskedelmi konferencia meghívott előadója.

„Hogyan indítsunk webáruházat?” című ingyenes élő szemináriumán immáron több mint 10.000 érdeklődőnek mutatta be, hogyan vehetik ki részüket az internetes kereskedelem egyre növekvő sikereiből.

Vicsápi Natália

Év Vállalkozója, Vállalkozónői önbizalom erősítő mentor

Napjainkban mi sem nagyobb kihívás, mint nőként folyamatosan erőt, magabiztosságot, hibátlan eleganciát sugározva vezető pozícióban dolgozni és szüntelenül helyt állni. Nap, mint nap megküzdeni az elismerésért és megtartani azt.
Vajon ki az, aki erről hitelesebben tudna nyilatkozni, mint az a személy, akit az Év Vállalkozójának és az Év Nőjének is megválasztottak Szlovákiában?

Korábbi kőkemény egoista és sikerorientált élete a teljes kiégéshez, majd személyes bukáshoz vezetett. Kilátástalannak tűnő helyzetből állt újra talpra és egy olyan, teljesen új minőségű életet sikerült felépítenie, amiről korábban még álmodni sem mert.

Az „Írd Te a sorsodat!” című könyvében meghökkentő őszinteséggel és teljesen nyíltan vall a bukásáról és az immár mögötte álló út embert próbáló nehézségeiről.
Szívügye a vállalkozó és menedzser beosztásban tevékenykedő nők. Programjainak keretein belül az önismereten keresztül ébreszt rá a valóságodra és teszi láthatóvá számodra azt az utat, ami álmaid életéhez vezet.
A vezető szerepben dolgozó nők is válhatnak a munkájukon túl biztos ponttá egyszerre, mint szerető családanyák, odaadó feleségek és elválaszthatatlan barátnők is, hiszen nemcsak képesek a változásra, hanem folyamatosan tesznek is érte.

Amíg Natália a vállalkozónőknek tart előadást, addig egy másik teremben Kiss Gergely és Tusnádi Roland erősíti a férfiak önbizalmát, erejét. Tilos az átjárás!

Biros Levente

2018 Év Vállalkozója, Szemléletváltó stratéga

Biros Levente a Szemléletváltó Program megálmodója, a pécsi Onlinemárkabolt Magyarország Kft. alapítója, tulajdonosa. Levente éveket készül neked spórolni a vállalkozásod döcögős időszakából azzal, hogy átadja az általa elkövetett súlyos bakik listáját, elmeséli a sikeres gondolkodása alapelveit és, hogy miért és hogyan jutott el odáig, hogy tulajdonosként, már csak két hetente egy napot tölt az irodában, a cége életében.

Alapelve a „Mindig Többet Adni” a munkatársaknak, vevőknek, partnereknek, családnak, az országnak.

Víziója példát mutatni a Magyar vállalkozóknak egy etikus, magánéletben is tartalmas, színes vállalkozói élethez. Harcol a globális online cégek ellen www.onlinegroup.hu, akik korlátlan marketing büdzsével, akár évekig is veszteségesen tudnak működni, mellyel lerabolják a teljes hazai online piacot. A tönkremenésben és az onnan való felállásban szerzett tapasztalatát, egyfajta küldetésként adja át szemléletváltó mentorprogramjában www.szemleletvalto.hu, megrekedt, kitörni vágyó cégvezető társainak.

Kovács Zsolt Milán

A FŐKÖNYVGURU Könyvelőiroda alapítója, a SZÁMHÁBORÚ című könyv szerzője.

Célja, hogy felszámolja Magyarországon a KKV szektorban a pénzügyi analfabétizmust.

Ezért 2018-ban megírta a Számháború – A pénzügyileg művelt vállalkozók 7 versenyelőnye című könyvét. A célja elérése érdekében, mindent bevállal, idén májusban például benevezett az év marketinges versenyére is, ahol több száz cégvezetőnek előadta a vízióját.

Szakmai tanulmányai mellett pályafutását jellemzi a folyamatos tanulás, olyan területeken is, mint marketing, vállalkozásfejlesztés, önismeret és önfejlesztés. A főkönyvek megszállottja, 20 év alatt 563 cég főkönyvével dolgozott, és 6759 főkönyvi egyeztetésen vett részt.

Milán különlegessége, hogy tud „vállalkozóul” így a cégvezetőknek végre nem kell fordítógép a céges pénzügyekhez, ami garancia, hogy az előadását maximálisan élvezheted.

(Már) a fehér a szexi című előadásában megtanítja, mi a titok, azaz hogyan tud fehéren működik egy vállalkozás. Hihetetlen megtörtént sztorikat hallunk tőle, bukásokról, próbálkozásokról és példaképekről. Valljuk be, valahol minden vállalkozó nyugalomra vágyik.

Gáspár Katalin

20 éves Harmonet portál alapító tulajdonosa

1999 óta trendalakító az online marketingben. A Harmonet az első magyar nyelvű női magazin volt a weben. A Lélekpillangó mozgalom alapítója és marketing folyamatainak kezelője, a legnagyobb hazai KKV marketinges csoport adminja a Facebookon, előadó a legnagyobb hazai marketinges és média konferenciákon. Tréningjeit negyedévente teltházzal tartja. Erőssége a szövegírás és az egyedülálló ötletek.

Pull marketing

Elérni, hogy kövessenek. Ugyanannyira félelmetes, mint amennyire vonzó ez manapság. A pull – vagyis a hívogató erejű, behúzó marketing elkötelezi a vásárlóinkat, hogy a szeretett márka mellett kiálljanak, ne csak megvásárolják azt. Lehet, termék, szolgáltatás, vagy éppen egy személy maga. Az Y és a Z generáció tagjai – sőt az alfák az új kutatások alapján még jobban – kifejezetten a hívó szóra reagálnak, ahol maguk dönthetnek arról, hogy mit és hogyan vásároljanak. A régi, nyomulós, folyton az orrunk elé tolakodó „vegyél meg” típusú marketing helyébe a „ha szeretnéd, akár meg is vehetsz” üzenete lép. Előadása arról fog szólni, hogy érhetjük el, hogy amit kínálunk, hívogató legyen a nők számára.

Várunk szeretettel a Facebook csoportunkban:

B2W Közösség >

 

Maklári-Tót Attila

Az MTAphoto Studio és a Business Portré tulajdonosa

25 éve folyamatosan fotózik a legnagyobb hazai és külföldi cégeknek, divatmárkáknak, magazinoknak és kiadóknak. 
 

BUSINESS PORTÉ néven az üzleti életben érvényesülni kívánó ügyfelei részére speciális szolgáltatáscsomagok bevezetésével tette elérhetővé a professzionális fotózás lehetőségét. Üzleti portré fotózás területén vállalatoktól a vállalkozókig segít az előnyös image kialakításában, gyakran együttműködve megbízóinak marketing szakembereivel. B2W Fesztivál alapítójának Pálfi Évának portré fotósa, könyvei borító fotóinak készítője.
A fesztivál ideje alatt fotóstúdióként vár standján, helyben portré fotó készítést szolgáltat a látogatók számára. (érdemes lesz a fotózáshoz felkészülten előnyös ruhában, sminkben érkezni…)

 

Üzleti portré fotózásról és jelentőségéről, többek között a Boscolo Hotel üzleti klubjában és az Üzlet és Stílus Konferencián tartott előadást, illetve a legnagyobb hazai fotós szakmai eseményen a PhotoExpon. 

 

Mottója: Self branding a potré fotóval kezdődik!

Cserháti - Herold Janka

A gyengéd fogamzásgátlás és a termékenységtudat szakértője, vállalkozó és youtuber

Arra tanítja a nőket, hogyan ismerjék meg a saját termékenységük egyedi ritmusát és hogyan használhatják ezt a tudást fogamzásgátlásra vagy épp babatervezésre, valamint az egészséges testtudat kialakítására.

"Küldetésemnek érzem, hogy a valódi választás lehetőségét nyújtsam a hormonmentes fogamzásgátlási alternatívák terén, fejlesszem a szexuális kultúráról szóló közbeszédet és a testünkkel kapcsolatos tudatosságot. Mindezt tabuk és mellébeszélés nélkül".

Janka 2018-ban elnyerte az Év Marketingese díjat, közel 100ezer követője pedig izgatottan várja újabbnál újabb mítoszirtó előadásait.

Izgalmas, szókimondó előadásra számíts, hidd el inspirálni fogja közösségi marketinged kommunikációját!

Kőszegi András

Márkatanácsadó, az onBRANDS alapítója

Szakmai és közéleti ismerkedését első munkahelyén a Magyar Rádióban kezdte 1985-ben. A legfontosabb tanulási folyamatnak a hosszú évek óta készített rádiós, televíziós - közéleti és szakmai - beszélgetéseit tekinti.A Petőfi Délelőtt szerkesztő-riporteri tapasztalatai után egyszerre vezetett televíziós műsort ( Satelit, ATV,) rádiózott (Fehérvár Rádió, Infórum Rádió, Budapest Rádió). A Gazdasági Rádió elindításában kommunikációs igazgatóként és szerkesztő-műsorvezetőként vett részt.

Éveken keresztül a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola ( új nevén: Budapesti Metropolitan Egyetem ) márkázás kurzusainak óraadója, a CSR szakirány vezetője. Felsőoktatási intézmények - BGF, Pázmány, MathiasCorvinus Collegium,  - meghívott előadója, de tartott szemináriumot CSR és márka témában a SigapurManagment University-n is.

Márkatanácsadóként kisebb és nagyobb cégeknek, személyeknek dolgozik. Jelentős kerekasztal beszélgetések moderátora, konferenciák, vállalatok, szervezetek márkainspirációs előadója.

  • 2005-2008 a  Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja

  • 2007 óta EFFIE zsűri tag

  • A Szponzorációs Asztaltársaság alapító tagja

  • Publikációk: Szaklapokban  közölt cikkek, rádiós-, televíziós interjúk

  • Az „EZ A BRANDING - 51 márkás beszélgetés” (2013) és az „EZ A CSR - 51 felelős beszélgetés” (2014) könyvek szerzője Ambrus Barbara

Interior Designer, Gresham Palota lakberendező stylistja

Előadásából megtudhatod, hogy

  • hogyan rendezd be a rendezvényhelyszínedet – workshophoz, konferenciához, tréninghez

  • hogyan alakíts ki irodát, tárgyalót, recepciót, hogy imádjanak benne dolgozni a nők

  • hogyan rendezz be üzletet, kozmetikát, próbafülkét vagy akár orvosi várót, amiben a nők órákig is szívesen várakoznak, s közben élvezik a beszélgetést a többiekkel

  • mit szeretnek a nők egy enteriőrben az oly egyértelmű színeken kívül

  • mitől érzik barátságosnak, otthonosnak, biztonságosnak a teret

Ismerd meg Barbara színes, izgalmas trendtippjeit, hogy vevőid imádjnak majd hozzád újra és újra visszajárni!

Kiss Gergely & Tusnádi Roland

Kiss Gergely coach, olimpikon birkozó

Tusnádi Roland coach

Fiatalon lettek irigylésre méltóan sikeresek: Geri többszörös magyar válogatott birkózóként, olimpiai 7. helyezettként, Roli online pókerjátékosként mesés egzisztenciával.

Ennek ellenére egyikük sem érezte magát igazán boldognak. Volt bátorságuk szembenézni önmagukkal, és ma már férfiak százainak segítenek abban, hogy a saját útjukat járják.

Létrehozták a Warrior tábort, majd a Férfikört, ahol a küzdősport és a coaching kombinálásával mozdítják ki a résztvevőket, főként üzletembereket a holtpontról, hogy megtalálják magukban az igazi harcost, és olyan dolgokra legyenek képesek, amit még maguk sem hinnének. Azt a célt tűzték ki, hogy felélesztik a férfi beavatás hagyományát és igazi hősöket nevelnek, akik családjuk és környezetük példaképévé válnak. Táboraik hirdetés nélkül is megtelnek, az eddig résztvevők közül többen elindították régóta tervezett vállalkozásukat, magabiztosabbak és eredményesebbek lettek az üzleti életben és párkapcsolatukban is.

Ahhoz, hogy egy nő igazán nőnek érezze magát, szüksége van egy erős, támogató férfi társra, partnerre az üzleti életben is. A B2W Fesztiválra sok-sok férfi vállalkozó jön el (mert cégük nőknek ad el), így igazi felüdülés lesz nekik férfi erejüket felébreszteni az idő alatt, amíg Vicsápi Natália a női vállalkozóknak tart előadást egy másik teremben. Tilos az átjárás!

 

Várunk szeretettel a Facebook csoportunkban:

B2W Közösség >

 

 

Mit jelent a B2W?

 

Jelentése: Business-to-Woman, melynek rövidítése: B2W®

Márkanév is, mely jelöl egy értékteremtő közösséget a nőkért és a női fogyasztókra célzó cégekért. (Magyar Szabadalmi Hivatal B2W védjegy 2018.01.24., 2018.02.28-tól pedig a B2W Branding®, B2W Marketing®, B2W Sales®, B2W PR® szóösszetételek élveznek oltalmat)

A B2W®, azaz a business-to-woman minden olyan nőkre célzó üzleti tevékenység (beleértve a kommunikációt, logisztikát, értékesítést, stb.), melyet a hirdető kifejezetten női célcsoporttal folytat. A női célcsoport lehet női vevőkre célzó business (B2B), és lehet női fogyasztó (B2C) is.

 

Társadalmi szerepvállalás

A B2W® kiáll a nőkre célzó tudatos, őszinte, egyenes marketingkommunikáció mellett, ezért arra törekszik, hogy a nőket és a nőkre célzó cégeket tudásanyagokkal, és a jövőt alakító példaértékű szakemberekkel segítse.

A B2W® hiszi, hogy az okos marketingkommunikációnak társadalmi haszna van.

A B2W® fókuszában a 21. századi nők élettani, biológiai és érzelmi megismerése áll, ezért folyamatosan kutatja és elemzi szokásaikat, élethelyzetüket annak érdekében, hogy a B2W tudatos cégek marketingkommunikációja támogassa és segítse a nőket az előttük álló kihívásokkal való megbirkózásban, a nekik szánt termékek és szolgáltatások közti választásban, és hogy számukra a vásárlást egyszerűbbé, megnyugtatóvá, biztonságossá, de egyben a mindennapokból kiszakító élménnyé is tegye.

A B2W® legjelentősebb szakmai csúcstalálkozója a B2W Fesztivál, mely évente kerül megrendezésre.

A B2W® prémium közössége a B2W® VIP Club, melyben a tagok kapcsolatépítéssel, tapasztalatmegosztással, tudásanyagokkal, és saját online közösségi platformmal fejlesztik magukat, és cégüket. Folyamatosan figyeli és kutatja a média pozitív és negatív hatásait, hogy megoszthassa tapasztalatait a média szereplőivel, cégvezetőkkel, marketingesekkel és kivitelezőkkel, valamint magukkal a női fogyasztókkal is.

 
 
 
FONTOS! A B2W® nem feminista megkülönböztetés,
egészen egyszerűen figyelembe veszi azt a tényt,
hogy a nők és a férfiak élettani, biokémiai és érzelmi tulajdonságokban is mások.
Más teszi a nőket és más a férfiakat boldoggá.
Mások az erősségeik, gyengeségeik, stratégiájuk céljaik eléréséhez,
más a hangnemük, stílusuk és kapcsolatuk az emberekkel.
Más hatást vált ki egy nő és megint mást egy férfi az emberekből.
Ezért ma, amikor mindent perszonalizálunk, elengedhetetlen,
hogy megértsük a női fogyasztót, mint legnagyobb vásárlóerőt.
 
 
 

Támogatóink:

 

Van egy víziónk:

A B2W® kiáll a nőkre célzó tudatos, őszinte, egyenes marketingkommunikáció mellett, ezért arra törekszik, hogy a nőket és a nőkre célzó cégeket tudásanyagokkal, és a jövőt alakító példaértékű szakemberekkel segítse. A legszuperebb, hogy ehhez a kezdeményezéshez csatlakozott a BNI Hungary és a Szemléletváltók Közössége is, így még több vállalkozónak tudunk segíteni eredményesebben, sikeresebben marketingezni, eladni.

 

   

 

             

 

Támogatásodért cserébe extra megjelenésekkel és kiemelt kiállítói standdal várunk!

 

 

Kiállítóink:

 

                       

 

 

Várunk szeretettel a Facebook csoportunkban:

B2W Közösség >

 

 

Üdvözöllek!

 

A B2W alapítójaként invitállak egy olyan szakmai közösségbe, mely igazi inspiráció a nőknek, női vállalkozóknak, s azoknak a cégeknek, akik a női célpiacra fókuszálnak. Olyan erős inspirációt és tudást kapsz tőlünk, mely mostantól alapjaiban határozza meg kommunikációdat.

Hálás vagyok a végtelen sok tanulásnak, tapasztalatnak, amit az elmúlt 21 évben a nőkre célzó cégekért tettem, mert most pontosan tudom, hogyan kel életre egy női célpiacra fókuszáló márka és mitől lesz sikeres. Huszonegy év távlatában kijelenthetem, hogy a B2W  időszerű, ki kell mondani, hogy más marketingkommunikáció kell a nőknek, mint a férfiaknak. Így tervezek, és ilyen szellemben oktatok tréningjeimen, előadásaimban. Mivel az én szakterületem a vizuális marketing, ám a B2W egy sokkal komplexebb terület, más szakterületek kiválóságait is meghívtam neked. Felemelő érzés ide tartozni!

B2W Közösségünk tagjai hazánk legnagyobbjai, szakmájukban tiszteletre méltó specialisták, cégvezetők, marketingesek, influencerek, kivitelezők.

Van valami, ami közös bennünk: elkötelezettek vagyunk abban, hogy segítsük, támogassuk azokat a cégeket, akik nőknek adnak el abban, hogy felelősebben, eredményesebben és sikeresebben kommunikáljanak követőikkel, vevőikkel.

2018 áprilisában jött el a nagy nap: a MARKETING NŐKNEK rendezvényünkre 1 hét alatt elfogyott minden jegy. Az esemény egyben könyvbemutató is volt: A "Hogyan adj el nőknek B2W?" könyv megjelenésével datálható a B2W®  születése.

2018-ban a B2W Fesztivál szervezésével az volt a célunk, hogy kinyissuk zárt közösségünk kapuit, és befogadjunk minél több olyan céget, akik hasonló értékrenddel szeretnék megismerni a B2W tudatos kommunikációt. 672 fő vett részt az első fesztiválon, és 50+ fő azonnal csatlakozott is a B2W VIP Clubhoz.

Feladatomnak érzem, hogy összetartsam ezt az inspiráló, pozitív közösséget, ám azt gondolom, hogy a jövőt együtt kell megélnünk és együtt kell alakítanunk - tedd hozzá a tudásod bátran te is!

Csatlakozz hozzánk, és inspirálódj olyan flow élményekkel, és olyan tudással, amit azonnal használni tudsz jövőd sikereihez!

Várlak szeretettel B2W Közösségünkbe:

Pálfi Éva

B2W alapító, női marketing szakértő, brandstylist iparművész

Várunk szeretettel a Facebook csoportunkban:

B2W Közösség >

 


 

Felejthetetlen élmény lesz!

 

Mit mondtak, akik már voltak Pálfi Éva rendezvényein?

 

"Logikus, érthető, inspiráló. Segít abban, hogy megfelelő briefet adjon a grafikusnak, amit ő is ért. Most már értem milyen logikával, inspirációval dolgoznak és mik a fontos szempontok. Mélyebben megértem a márkám, hogyan tudom megérinteni a célcsoportot." Greksa Bernadett Revlon Magyarország Brand managere

 

"Mottóm a munkával és az élettel kapcsolatban, hogy egy biztos dolog van a VÁLTOZÁS. Évit, 2016 óta követem és ismerem, főleg azért tűnt fel, mert egyedülállóan már akkor is NŐKre célzó stratégiával gondolkodott, mind a megjelenésben, mind a marketingben. 2017-ben elkezdtünk együtt dolgozni. Tudtam, hogy ő az én tervező segítségem, hiszen folyamatosan megújul és előrelátó minden ehhez kapcsolódó témában.

Évi, a Brand tervező napon egy hatalmas változással ismertetett meg bennünket, amellyel új és PONTOS INSPIRÁCIÓKAT adott arról, hogy hogyan is lépjünk tovább és gondolkodjunk 2018-tól az elkövetkező években.
Gyakorlatiasan szemléltetve mutatta meg azokat az új trendeket, lehetőségeket és kötelező elemeket, amelyekkel ki tudok tűnni majd a nagy zajból, ami körül vesz, várom, hogy belefoghassak. Pontosan éreztem az előadásai folyamán és az egész napon azt, amiről beszélt is: a baráti, közvetlen hangulatot, és a rengeteg pozitív energiát, amit átadott nekünk. Délután már csak azt éreztem: még, még, még kapni akarok belőle.
Köszönöm, hogy ott lehettem, alig várom a folytatást."
Berényi Zsuzsa - Berényi Sminktetoválás

 

" Varázslatos 01.11. Új kezdet! Elvarázsoltatok, még most is a hatása alatt vagyok...nemcsak sok hasznos információval gazdagodtam, hanem megerősítést is kaptam, hogy jó az irány és haladjak tovább az utamon...hálásan köszönöm" Illés Tóth Orsolya

 

" Micsoda tények, tudásanyag, értékek, szeretettel köszönöm! Nekem nagyon megérte befektetni az időmet, figyelmemet és a pénzemet, új tudás és megerősítések csokra. Szívből gratulálok Éva a munkásságodhoz!" Gulyás Melinda Forever Living Products

 

"Nagyon sok értékes gondolatot és olyan tudást kaptunk, ami a mai online megjelenésekben az emberek szívéhez és gondolkodásához segítenek zöld utat nyerni! Csodás diák, könnyen "emészthető" és élvezetes előadás! További sok sikert kívánok!" Katona Zsuzsanna

"Nagyszerű, önbizalom-erősítő gondolatokat, versenyképes tudást kaptunk. Csodás, hogy egyre több női előadó, kifejezetten ill. nőknek is szóló ismereteket tesz rendszerbe és oszt meg az érdeklődőkkel." Füvesiné Hoffmann Ágnes

 

"★ Hitelesség ★ Alázat ★ Szenvedély ★ Szakértelem ★ Élmény 5 csillagos brandépítés a Pálfi Éva Stílusakadémia jóvoltából

Amikor úgy jössz el egy egész napos továbbképzésről, hogy egy pillanatra sem lankadt a figyelmed, a lelkesedésed, az elhatározásod, sőt, szeretetbuborékban, hasznos információkkal és élményekkel feltöltve érzed magad a nap végén, akkor valami nagyon professzionálisnak voltál a része. Értéket átadni, miközben lélekben is felemeled a hallgatóságod, ez az oktatás magasiskolája. Pálfi Éva az ösztönösséget kiváló módon elegyíti a tudatossággal. Hiteles szakember, végtelenül pozitív kisugárzású előadó, aki a részletekre éppúgy figyel, mint a nagyobb összefüggésekre. Nemcsak tudással és tapasztalattal, hanem egy élménnyel is gazdagodtam, amit a kifogástalan helyszínválasztás és az apró figyelmességek tettek teljessé. Köszönöm!" Aigner Iván KK Moves

Várunk szeretettel a Facebook csoportunkban:

B2W Közösség >

 

 

Nekik megváltás lesz ez a tudás:

 

 

  • Cégvezetők, akik a cég első embereként szeretnek minden folyamatot kontrollálni, ám eddig a női marketing világa túl misztikus volt számukra

  • Marketinges munkatársak, mert korrekt brief alapján felére csökken az időrabló kommunikáció a kivitelezőkkel, mégis sikeresen pozicionált a design is

  • Kreatív vezetők, akik hatással bírnak marketinges munkatársaikra a tökéletes brief kialakításában

  • Grafikusok, mert végre megértik mitől lesz művészetük sikeres és vevőre célzott

  • Weboldal tulajdonosok, akik nap, mint nap a vevőszerzés és megtartás szélmalomharcát vívják

  • Bloggerek, mert színes, ízes tartalmakat adhattok olvasótáborotoknak, akik veletek ébrednek majd

 

Amikor üzleti megbeszélésed van, tudod, hogy fontos a megjelenésed. De vajon gondoltál-e már rá, hogy előtte megnézték pl. weboldaladat és már van egy első benyomás rólad? Ha pedig template panelekben élsz, akkor a kép rólad

  • 12=1 tucat vagy
  • másolható vagy
  • nem jön át a lényeg, az, amiben valóban erős vagy
  • árversenyben élsz
  • és megkérdőjeleződik, hogy biztos te vagy a legjobb megoldás?
     

Ebből az következik, hogy rengeteg pénzt dobsz ki az ablakon rossz a konverziók miatt, ráadásul javarészt a kekeckedő vevők fognak majd megtalálni.

Nem érted, hogy miért nem megy igazán, miközben a konkurensed hasít, pedig az ő terméke, szolgáltatása lehet nem is olyan jó, mint a tiéd. És a legrosszabb, igazán nem is vagy büszke a cégedre.

Addig, amíg szolgai módon követed a trendeket, amíg nem lépsz ki a fényre erősen és sugárzóan, addig nem tudsz igazán nagy hatással lenni másokra sem.

Hidd el semmit nem ér a jó marketing, ha a megjelenésed átlagos, csapnivaló, vagy nem a jó vevőre célzott, mert a látogatók 91%-a azonnal elhagy!

 

Egy elégedett női vásárló hálás,

szívesen ajánl tovább és újra visszatér hozzád,

mert szeretetet adhat és kaphat!

Várunk szeretettel a Facebook csoportunkban:

B2W Közösség >