Termékek Menü

2021/22 sikeredért!

Cégvezetők, marketingesek kapcsolatépítő prémium rendezvénye, példaértékű szakértőkkel
a 2021/22-es sikereidért hamarosan...

Előadók


Ha a vásárlóknak lenne neme, NŐ LENNE. Te is nőknek adsz el, tarts velünk!

Muszáj most okosan csinálnod!

Mit is? Miért is? Most különösen fontos vállalkozásodnak előre terveznie, sőt, azt javaslom többféle taktikával számolj! Az elmúlt fél év megmutatta, hogy vagy tönkrementek jól menő cégek, vagy beleálltak egy olyan flexibilis hozzáállásba, amitől duplázni is képesek voltak.

A B2W Expert Day most nem a fesztivál feelingre koncentrál, hanem arra, hogy céged ne csak túléljen az egyre komolyodó válságban, de exponenciálisan növekedhessen is!
Ez egy szakértői MESTERELME nap, brutál erős új tippekkel!

  • Hogyan hozz létre álomcéget tőke nélkül?
  • Hogyan érd el, hogy rajongóid hűen kövessenek?
  • Hogyan jelenj meg a női vevőid fejében úgy, hogy Te vagy a legjobb választás?
  • Mit szabad nőknek kommunikálnod és mitől hagynak el azonnal?
A legkomolyabb témákat feszegetjük, s ehhez a legkiválóbb előadókat hozom el Neked, egy igazi Cápa befektetővel az élen.

Rengeteg rendezvényen jártam az elmúlt pár hónapban és utaztam is, lehet ezt okosan és felelősen is csinálni a szigorításokat betartva. Ezekért a tréningekért én milliós összegeket fizetek ki, folyamatosan fejlődnöm kell, hogy a szakmai életutam 22 éve töretlenül ívelhessen felfelé.
Arra törekszem a B2W-ben, hogy megfizethető, idén a fejlődésedhez mérten minimális összegekért kaphassad meg tudásanyagainkat, amit aztán bőséggel visszakereshetsz, ha megfogadod tanácsainkat! Tudom, hogy nem csak álmodozni vágysz, legyél végre sikeres abban, amiben igazán jó vagy!

Arra biztatlak, hogy tarts velünk ezen a napon. Gyere el és találkozz velünk, mert nem csak személyesen kaphatsz választ elakadásaidra, de az az inspiráló érzés, amit megtapasztalsz velünk, az kitart 2022-ig is! Olyan kapcsolatokra tehetsz szert, amik új távlatokat nyitnak meg előtted a legnehezebb időkben is.

Olyan közösségbe vezetlek be, ahol ez igenis lehetséges, odafigyelünk egymásra, és nem hagyunk magára senkit sem!
Higgy nekem, én már csak ilyen közösségekbe járok fejlődni! ;)

B2W Expert Day előadásai igazi dopping lesz márkádnak!
 


Tudtad? A NŐK 91%-a CSALÓDOTT!

Úgy érzik, a reklámok nem értik meg őket
Pedig a vásárlások 85%-a női döntésre, vagy befolyásra történik, ez egy óriási szám, muszáj foglalkoznod vele!

Miért is? A nőket teljesen más motiválja, mint a férfiakat, másra vágynak, más kelti fel a figyelmüket és nagyon nem mindegy hogyan fognak megbízni benned, vagy termékedben. Ráadásul a nők imádnak vásárolni, akár órákat is képesek bolyongani egy bevásárlóközpontban, közben kapcsolatokat építve. De a legfontosabb, hogy pontosan ugyanezt csinálják az online térben is!!!
Ebből az következik, hogy igenis rendbe kell tenni mindent a weboldaladon, cégedben, termékeid kialakításában, mert rengeteg pénzt hagysz az asztalon, ha nem figyelsz rájuk.


Nézd meg milyen  hangulat volt korábbi rendezvényeinken:

 

                    

 


FÉRFIAK, itt a helyetek nektek is!

Légy Férfi, vagy Nő, csak az a fontos, hogy nőknek adsz-e el?
Ha igen, akkor itt a helyed velünk, mert végre megtudhatod, hogy

    mi kell a nőknek, mivel motiválhatod őket

    milyen közösséget építs és hogyan adj el nőknek

    milyen stratégiákkal tudsz személyes márkát és nőkre célzó céget építeni

    hogyan képezd magad, milyen tanulástechnikákkal turbózhatod fel karriered

    hogyan írj ütős szövegeket és tervezz olyan kampányt, arculatot, webdesignt, amit női vevőid imádni fognak

 

Fedezd fel a nőkben rejlő pozitív erőt és emeld fel a cégedet!
Milyen témákról lesz szó?

Pár éve felismerték a marketingesek, hogy a női vásárlóknak elegük van a kamuból.
A hölgyek szeretik a tiszta, őszinte és egyenes kommunikációt, szeretnek ízig-vérig nők lenni

Elhívtam Nektek Boruzs Ákost, aki a Vágyaim.hu marketing vezetője, korábban pedig az Avon közép-európai (19 ország) marketing régióvezetője volt. Az Avon ajánlórendszere példaértékű, van mit tanulnunk a közvetlen értékesítők egyik szakértőjétől. De van egy izgalmasabb téma is, ami mellett biztosan nem megyünk el:

Fontos tisztában lennünk azzal, hogy a tabutémákat is lehet ízlésesen, felelősen, sőt, manipulációmentesen is reklámozni.
Hol a határ a jó ízlés és a szexista megnyilvánulások között? Izgalmas, mítoszírtó beszélgetésre számíthattok, ígérem mindent megteszek azért, hogy jól körbejárjuk a témát!

Mi a helyzet a céges, vagy magánéleti kapcsolataiddal? Szuper tippeket hoz Nagy Erika párkapcsolati szakértő, aki abban segít, hogy jobb viszonyod legyen munkatársaiddal, pároddal, barátaiddal, bárkivel!
Tippeket kapsz arra is, hogy hogyan találd meg a munka és a magánélet közötti egyensúlyt vállalkozónőként.
El sem hinnéd milyen sokunknak van lelkiismeret-furdalása mert rengeteg dolgot csinálunk egyszerre, ám szeretnénk mindenhol a legjobb önmagunk is lenni.

Nem vagy egyedül, tarts velünk!




Most különösen fontos
vállalkozásodnak előre terveznie, sőt, azt javaslom többféle taktikával számolj! Az elmúlt fél év megmutatta, hogy vagy tönkrementek jól menő cégek, vagy beleálltak egy olyan flexibilis hozzáállásba, amitől duplázni is képesek voltak.

Tomán Szabina, Berger Gábor és Tusnádi Roland segít abban, hogy céged ne csak túléljen az egyre komolyodó válságban, de exponenciálisan növekedhessen is!
Ne feledd, ez egy szakértői MESTERELME nap, brutál erős új tippekkel!

  • Hogyan hozz létre álomcéget tőke nélkül?
  • Hogyan érd el, hogy rajongóid hűen kövessenek?
  • Hogyan készülj 2021-re?
  • Mi történik, ha vállalkozásod hirtelen növekszik óriásira?

    Legyél végre sikeres abban, amiben igazán jó vagy!



Tudod-e, hogy annak az 5 embernek vagy az átlaga, akik hozzád a legközelebb állnak?
Milyenek a céges kapcsolataid?

A jövőben az emberi kapcsolatok felértékelődnek! Információhoz bárhol, bármikor hozzájuthatsz, elég csak felmenni a netre, vagy elolvasni minden olyan könyvet, ami témádhoz kapcsolódik.
Az információ ma már nem feltétlenül jelent értéket. Személyekhez kötődünk, az az értékes, ha olyantól tanulhatunk, akire felnézhetünk.
Aki inspirál, mentorál, aki konkrétan Neked segít, Neked ad tanácsot, hogy hogyan legyél jobb, sikeresebb és eredményesebb.

Minél nagyobb és értékesebb a kapcsolatrendszered, minél többen hallják meg a víziódat, annál több emberhez juthatsz el és teremthetsz értéket Te is. Aki hisz benned, termékedben és szolgáltatásodban, szívesen ajánl tovább.
Ebben a nők zseniálisak, mutasd meg magad és engedd, hogy megszeressenek!

Avidor Kata több prémium üzleti klubot is vezet, a B2W Expert Day előadásában arra kértem mesélje el az alapvető feltételeket, amik ahhoz kellenek, hogy érted is elköteleződjenek hűséges rajongók.
Rendezvények szervezéséről, különleges csoportdinamikákról lesz szó,
ez a blokk kihagyhatatlan, ott a helyed az első sorokban!
Utána pedig keresd meg és beszélgess vele, majd ismerj meg hozzád hasonló vállalkozókat és vállalkozónőket! Imádni fogod!





Az egyik legizgalmasabb, legszínesebb blokk lesz, ebben már most biztos vagyok!
A nők figyelmét elsősorban stílussal és trendi dolgokkal tudod felkelteni.

Ezek a témák segítenek majd eligazodni a következő 2 évben:

  2021/22 Design Trendek márkád arculatához, weboldaladhoz, csomagolásaidhoz

  B2W Szövegírási Trendek, válságkommunikáció, női fogyasztók aktivizálása

  Szépségipari újdonságok, melyekre egyre érzékenyebben reagálnak a nők

  Design életterek, home office irodák, enteriőr trendek 2021-re + Service design

  Egészség, sport, biztonság, hogyan motiváld a hölgyeket

Tedd végre rendbe arculatodat és weboldaladat, ez most a legfontosabb teendő!
Online térben élnek fél éve még azok is, akik eddig kerülték a netet, egyre többen vásárolnak online a nők.

  • Biztos, hogy értik mit adsz el nekik?
  • Biztos, hogy tetszik is a megjelenésed nekik?

    Téma szakértői: Szalai Gabriella, Pálfi Éva, Patkós Alexandra, Ambrus Barbara, Nyirő Réka, Gyöngyösi Szilvia
    .
    Ezen a napon olyan tippeket kapsz, amivel javíthatsz konverziódon és végre olyan vevőid lesznek, akikre valóban vágysz!


    Tudod miért? Mert vonzódnak majd hozzád!



Vicsápi Natália, Sonkoly Zsuzsanna olyan "életmentő" krízismegoldásokat hoznak, amit előbb-utóbb Te is alkalmazni tudsz, ha olyan helyzetbe kerülsz. Márpedig ha sikeres leszel, kerülsz!

  Hogyan kezeld a hirtelen jött sikert nőként?

  Mit tehetsz azért, hogy vezetőként ne férfiasodj el? Mit tehet egy férfi, hogy segítse a női döntéshozókat a cégben?

  Mit tegyél, ha érzed magadban a kiégés jeleit? Hogyan ismerd fel? Mit tegyél akkor, ha épp az ellenkezője történik, azaz már kiunatkoztad magad? Praktikus tanácsokat kapsz, hogy visszanyerd az erődet

  Milyen szuperképességekkel rendelkeznek a nők és miért jó ez a cégednek?

Hölgyeim és Uraim, ezen kötelező mindenkinek részt vennie! Most komolyan, hogyan tudnánk kihozni magunkból a legjobbat akkor, amikor nyomás alatt vagyunk? Hogyan motiváljátok azokat a munkatársaitokat, akik több felelősséget vállalnak?

A 21. századi nők rengeteg dolgot csinálnak egyszerre: tanulnak, karriert építenek, gyermeket nevelnek (idehaza 41% egyedül!), háztartást vezetnek, és bizony igyekeznek valamennyi énidőt is kiszakítani maguknak.
Az elmúlt fél év home office kihívásai megmutatták, hogy nehéz egyszerre bírni mindent. Ráadásul van egy kollektív fáradtság is rajtunk, sokan kiégtek és nehezen találnak újra önmagukra. Ami hirtelen jön, azt a legnehezebb feldolgozni.
Szakemberek segítenek újra magadra találni, mindannyiunknak voltak már nehéz időszakai!

 

A rózsaszín nem stratégia!
Szuper lenne végre túllépni azon, hogy ha nőknek tervezünk, akkor az "rózsaszín és kicsi".


A nők ezerfélék, ismerd meg őket, tudd mire vágynak igazán! Szegmentálj a generációkon túl élethelyzetekre, stílusokra, státuszra és vágyakra.
Szenzációsan zsonglőrködnek a hölgyek a munka, a család és az énidő között, hogy kiegyensúlyozottak maradhassanak és mindenhol a maximumot hozzák ki magukból. Segíts nekik időt spórolni, segíts nekik vásárláskor gyorsan és tudatosan dönteni.

Statisztikákból nem derül ki minden, kérdezd meg mire vágynak!
Sok nő rejtőzködő vásárló, pl. kézműves hobbijaikhoz megkérik férjeiket, hogy vegyék meg nekik a szerszámot.
Csak a kimutatásokból sosem fogod megtudni ki volt a döntéshozó, befolyásoló.


Szuper tippeket hoz Várőri Adrienn, Mezei Zsanett, ezeket akár azonnal be is építheted közösségi posztjaidba, vagy weboldalad termékleírásaiba.

Nőknek adsz el? Szerintem mindenki nőknek ad el ;)

 

 


Maszkulin sales, manipuláló marketing, sztereotip és szexista reklámok... rémesen károsak és bizony hatnak ránk.
Amikor megkérdezik tőlem, hogy hogyan látom a B2W-t 10 év múlva, akkor gondolkodás nélkül a következőt szoktam mondani:


Szeretném, ha minden Nő tisztában lenne az értékeivel, okos fogyasztóvá válna, aki felismeri mi jó neki, és nem hagyja magát manipulálni.
A cégek, amelyek nőknek adnak el pedig olyan élményeket teremtenének nekik, amik képesek kiszakítani őket a mindennapok rutinjából, tesznek értük és inspirálják őket.
Ez mindkét fél érdeke, hiszen a Nőket támogatják, segítik végre döntéseikben, énképük megerősítésében, míg a cégeknek jobb ügyfelei lesznek, sikeresebbek és eredményesebbek lesznek.

A B2W társadalmi szinten közös ügy, szuper vízió, melynek az alapjait már megteremtettük együtt Veletek!

   


Kik az előadók?


Papp-Váry Árpád

Márkadoktor, Magyar Marketing Szövetség alelnöke, Metropolitan Egyetem dékánja

PhD fokozatát közgazdaságtudományból szerezte 2007-ben a Nyugat-Magyarországi Egyetemen, témája az országmárkázás volt. Fő kutatási területei e mellett a városmárkázás (city branding), a termékmegjelenítés (product placement), a személyes márkázás (personal branding) és a sportmarketing. A Magyar Tudományos Művek Tárában a neve mellett 190 tudományos publikáció és 134 ismeretterjesztő írás szerepel. 5 ismert szakkönyv szerzője, mint a “JPÉ Marketing”, “A márkanév ereje”, a “Márkázott szórakoztatás”, valamint a “Mágikus márkázás: Beckham” és a legújabb idei könyve: "Országmárkázás".
Az oktatás mellett rendszeresen tart tréningeket, illetve ad tanácsokat cégeknek,
valamint személyeknek, és — nem meglepő módon — városoknak. Tanácsadásban ismert neve a “márkadoktor”. Szakértőként gyakran kérik ki véleményét sajtóorgánumok, így a Magyar Televízió, a TV2, az ATV, a HVG, a Nők lapja és még sorolhatnánk. Több szakmai szervezetben is aktív.

A B2W Marketing szakmai oldaláról és fontosságáról tart előadást nekünk azért, mert minden cégnek itt az ideje belátni: ha női célcsoportra fókuszál, akkor a nőkkel másképp kell beszélni. Ha ezt diktálja a "Józan Paraszti Ész" is, akkor tervezzünk márkánknak B2W kommunikációt.

 

Pálfi Éva

 

B2W alapító, női marketing szakértő, brandstylist és divattervező iparművész, a Stílusakadémia alapítója, a Hogyan adj el nőknek B2W?, továbbá a Stílusos Márkastratégia és a Vállalkozásból Világmárka könyv szerzője

1998-ban végzett a MOME Iparművészeti Egyetemen, majd lett kreatív igazgató számos piacvezető cégnél. Nem csak művészkedik, tervez, hanem üzletasszony is, saját cégével és márkájával megreformálta a hazai divatot. Éva 22 éve tervez vizuális marketinget olyan cégeknek, akik nőknek adnak el. VIP Mentorprogramjában és konzultációin cégvezetőknek segít stílusossá és eredményessé tenni márkájukat, grafikusoknak pedig megtanítja hogyan lehet művészetük sikeres.

A B2W Közösséget azért hozta létre, mert példaértékű személyek, szakemberek együttműködésével totális szemléletváltást szeretne elérni a női marketingkommunikációban úgy, hogy a fókuszban a női fogyasztók állnak. Nőkre célzó vizuális marketingre számíts előadásában, ami alapján rendbe teheted végre weboldaladat, social oldalaidat úgy, hogy a design a nőket vonzza! Látvány, funkció és érzelmi töltés, imádni fogod!
2019-ben a B2W Fesztivál elnyerte a Magyar Marketing Szövetség Marketing Gyémánt Díját.

 

Tomán Szabina

 

Sikeres üzletasszony, a Toman Lifestyle Kft. elnöke, a Toman életmódprogram megalkotója, az egészséges és fenntartható fogyás elkötelezett szószólója, 2 gyermek édesanyja. 15 év modellkarrier után 8 éve építi vállalkozását, egyedüli tulajdonosa cégének.
Több mint 10 000 ember életmódváltása, több mint 55 000 leadott kilogramm köszönhető a Toman életmód-programnak. Közel 30 Toman Diet szalon működik Magyarországon, az elmúlt években a nemzetközi terjeszkedés is megkezdődött Bukarest után Bécsben is nyitott. Három év alatt nőtt a vállalkozása több mint félmilliárdos forgalmúra, bizonyítva ezzel, hogy ennek az iparágnak és üzleti modellnek jelentős helye van a magyar és nemzetközi piacon is. A Toman Lifestyle  jelenleg közel 100 prémium élelmiszert kínál vendégeinek és dinamikusan bővül a portfólió további reform, az életmódváltást támogató élelmiszerekkel .

a Hihventures StartupHER női vállalkozói programjának mentora 2019 óta
-  a Glamour, Women of the Year az Év Vállalkozója kategória 2019-es nyertese
az Ernst & Young az Év Üzletembere díj Életminőség Fejlesztése különdíj 2019-es jelöltje
-  a Mosoly alapítvány elkötelezett támogatója
az UNICEF Magyarország Bajnoka

 

Szalai Gabriella


Tanulási szakértő, aki 15 éve marketingezik és ír szövegeket sikeresen kifejezetten női célpiacra.

45 ezres olvasótábora élvezettel olvassa cikkeit, leveleit. Gabi a B2W Szövetség alapító tagja, a B2W VIP Közösség belső szövegíró-tanácsadója, Év Marketingese díjazott, és a HVG Goldenblog díj nyertese.

Szenvedélye a szövegírás, és soha, sehova nem indul el radíros végű ceruza és hegyező nélkül. A fesztiválra a B2W stílusú szöveges kommunikáció kötelezően betartandó alapelveivel érkezik, és gyakorlati példákat hoz arra, hogyan lehet "B2W-síteni" a cégek szöveges kommunikációját - legyen az weboldalon, csomagoláson, ügyfélszolgálati e-mailben, Facebook posztban, vagy Insta sztoriban.

„A NŐK hálás, lojális célközönség. Erős, lelkes támogatóink. Elnézik, ha elbénázok valamit, megbocsátanak, ha hibát vétek, és értékelik az alázatot, amivel viszonyulok hozzájuk. Soha nem jutottam volna el egy nulla tőkéből indított céggel addig, ahol most vagyok, ha nem pont ŐK segítenek nekem ebben. I.M.Á.D.O.M, hogy zömében női vásárlóim vannak! Ők a mi erősségeink.

Nyirő Réka

 

Marketing stratéga, marketing tanácsadó, a Marketing Fitnesz Program vezetője

Réka marketinges pályafutását egy hazai nagykereskedelmi cég marketingeseként kezdte, majd 5 évig a Tesco marketingosztályán dolgozott, ahol 2 év után marketingkommunikációs vezető lett.

Vezetőként volt alkalma a gyakorlatban is találkozni minden marketing eszközzel és csatornával, legyen szó hirdetésről, tévéreklámról vagy óriásplakátról, így nem csak a tankönyvekből szerzett tudására támaszkodik. 14 éve dolgozik a Marketing Commando tanácsadójaként.

Réka elkötelezett támogatója a B2W ügyének, elmaradhatatlan előadója minden B2W rendezvénynek.
 

Boruzs Ákos

Ákos több mint 10 éves tapasztalattal és gyakorlattal rendelkezik az e-commerce és a digitális marketing területén.
Szakmai pályafutásának egyik jelentős állomásán, az 
Origo Zrt.-nél, senior e-commerce menedzser, illetve online gaming szakértő pozícióban, az üzletág vezetőjeként az online kereskedelmi üzletág területi stratégiai szerepének és üzleti eredményeinek növelése volt a fő feladata. Ezt követően a Tchibo Budapest Kft.-nél szerzett tapasztalatot szintén vezetői pozícióban. Legfontosabb munkái közé tartozott a vállalat nemzetközi mintáján alapuló Tchibo webáruház sikeres magyarországi bevezetése, valamint a nemzetközi együttműködések és fejlesztések koordinálása is.
Később az Avon Cosmetics Hungary Kft. Digital manager pozíciójában a Pannónia Csoport digitális stratégiájának összehangolásáért felelt. Rövid médiaügynökségi kitérő után az Avon közép európai régiójának 19 országában volt felelős az AVON tanácsadók/vezető tanácsadók aktivizációs stratégiájának kialakításáért és megvalósításáért, különböző online eszközök és platformok, illetve tartalommarketing segítségével. Jelenleg a Webshop Logisztika Kft. marketingvezetője, ahol a vállalat teljeskörű marketing stratégiájáért és annak megvalósításáért felel.

 

Vicsápi Natália

Év Vállalkozója, Vállalkozónői önbizalom erősítő mentor

Napjainkban mi sem nagyobb kihívás, mint nőként folyamatosan erőt, magabiztosságot, hibátlan eleganciát sugározva vezető pozícióban dolgozni és szüntelenül helyt állni. Nap, mint nap megküzdeni az elismerésért és megtartani azt.
Vajon ki az, aki erről hitelesebben tudna nyilatkozni, mint az a személy, akit az Év Vállalkozójának és az Év Nőjének is megválasztottak Szlovákiában?
Korábbi kőkemény egoista és sikerorientált élete a teljes kiégéshez, majd személyes bukáshoz vezetett. Kilátástalannak tűnő helyzetből állt újra talpra és egy olyan, teljesen új minőségű életet sikerült felépítenie, amiről korábban még álmodni sem mert.

Az „Írd Te a sorsodat!” című könyvében meghökkentő őszinteséggel és teljesen nyíltan vall a bukásáról és az immár mögötte álló út embert próbáló nehézségeiről.
Szívügye a vállalkozó és menedzser beosztásban tevékenykedő nők. Programjainak keretein belül az önismereten keresztül ébreszt rá a valóságodra és teszi láthatóvá számodra azt az utat, ami álmaid életéhez vezet.
A vezető szerepben dolgozó nők is válhatnak a munkájukon túl biztos ponttá egyszerre, mint szerető családanyák, odaadó feleségek és elválaszthatatlan barátnők is, hiszen nemcsak képesek a változásra, hanem folyamatosan tesznek is érte.

 

Tusnádi Roland

 

Szolgáltatás alapú KATÁ-s vállalkozókat mentorál, hogy 5 hónap alatt a következő szintre léphessenek a vállalkozásukban.

"Engedd meg, hogy bemutatkozzak: Tusnádi Roland vagyok, a szolgáltatás alapú vállalkozók mentora, a Service Club közösség és a Service Mastermind üzleti mentorprogram alapítója. Az elmúlt 3 évben több mint 110 millió Ft összértékben értékesítettem coachingot és üzleti tanácsadást, 250 tréningnapot és nagyjából 300 db zoom coaching hívást tartottam.

Közel 300 YouTube videót készítettem, az Instagram sztorijaim száma pedig mára meghaladta a 9000-et.

Az elmúlt években szerencsém volt több mentorral is együtt dolgozni, a saját magamra költött önfejlesztéssel kapcsolatos többmilliós befeketetéseim által több, mint 300, közvetve több ezer ember életéhez járulhattam hozzá tanácsaimmal." Tusnádi Roland - Bosslife, Service Akadémia

Gáspár Katalin

 

21 éves Harmonet portál alapító tulajdonosa

1999 óta trendalakító az online marketingben. A Harmonet az első magyar nyelvű női magazin volt a weben. A Lélekpillangó mozgalom alapítója és marketing folyamatainak kezelője, a legnagyobb hazai KKV marketinges csoport adminja a Facebookon, előadó a legnagyobb hazai marketinges és média konferenciákon. Tréningjeit negyedévente teltházzal tartja. Erőssége a szövegírás és az egyedülálló ötletek.
Elérni, hogy kövessenek. Ugyanannyira félelmetes, mint amennyire vonzó ez manapság. A pull – vagyis a hívogató erejű, behúzó marketing elkötelezi a vásárlóinkat, hogy a szeretett márka mellett kiálljanak, ne csak megvásárolják azt. Lehet, termék, szolgáltatás, vagy éppen egy személy maga. Az Y és a Z generáció tagjai – sőt az alfák az új kutatások alapján még jobban – kifejezetten a hívó szóra reagálnak, ahol maguk dönthetnek arról, hogy mit és hogyan vásároljanak. A régi, nyomulós, folyton az orrunk elé tolakodó „vegyél meg” típusú marketing helyébe a „ha szeretnéd, akár meg is vehetsz” üzenete lép. Előadása arról fog szólni, hogy érhetjük el, hogy amit kínálunk, hívogató legyen a nők számára.

Berger Gábor

 

Közgazdász, cégalapítás szakértő, az induló cégekre szakosodott Berger Könyvelőiroda ügyvezető tulajdonosa, a Rúgd ki a főnököd! Indíts saját vállalkozást! című könyv szerzője

2009 óta építi, kifejezetten induló vállalkozásokra, frissen alapított cégekre specializálódott könyvelőirodáját.
Többszáz céget, vállalkozást látott elindulni, és sokat tönkre menni.

Mindenféle tudományos humbuktól mentesen mutatja be előadásában azt, amivel cégvezetőként, vállalkozóként foglalkoznod kell, ha azt szeretnéd, hogy vállalkozásod túlélje a kritikus első időszakot, és hosszú évekig biztosítsa tisztességes megélhetésed, boldogulásod.
 

Kőszegi András


Márkatanácsadó, az onBRANDS alapítója


Szakmai és közéleti ismerkedését első munkahelyén a Magyar Rádióban kezdte 1985-ben. A legfontosabb tanulási folyamatnak a hosszú évek óta készített rádiós, televíziós - közéleti és szakmai - beszélgetéseit tekinti.A Petőfi Délelőtt szerkesztő-riporteri tapasztalatai után egyszerre vezetett televíziós műsort ( Satelit, ATV,) rádiózott (Fehérvár Rádió, Infórum Rádió, Budapest Rádió). A Gazdasági Rádió elindításában kommunikációs igazgatóként és szerkesztő-műsorvezetőként vett részt.

Éveken keresztül a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola ( új nevén: Budapesti Metropolitan Egyetem ) márkázás kurzusainak óraadója, a CSR szakirány vezetője. Felsőoktatási intézmények - BGF, Pázmány, MathiasCorvinus Collegium,  - meghívott előadója, de tartott szemináriumot CSR és márka témában a SigapurManagment University-n is.
Márkatanácsadóként kisebb és nagyobb cégeknek, személyeknek dolgozik. Jelentős kerekasztal beszélgetések moderátora, konferenciák, vállalatok, szervezetek márkainspirációs előadója.

-  2005-2008 a  Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja
-  2007 óta EFFIE zsűri tag
-  A Szponzorációs Asztaltársaság alapító tagja
-  Publikációk: Szaklapokban  közölt cikkek, rádiós-, televíziós interjúk
-  Az „EZ A BRANDING - 51 márkás beszélgetés” (2013) és az „EZ A CSR - 51 felelős beszélgetés” (2014) könyvek szerzője

 

Nagy Erika



Foglalkozása a szerelem
❤️

28 éve párkapcsolati szakértő, egy élő Tinder, "Modernkori Kerítőnő", pontosan tudja milyen kihívásokkal
küzdenek a felsővezető nők és férfiak az üzleti életben egymással, majd otthon a családban. Felelősen és nagyon nagy szakértelemmel, tapasztalattal dolgozik, tiszteletreméltó az elhivatottsága!
Ő úgy fogalmazott, hogy azért vállalja el a meghívást, hogy NE nála kössenek ki azok az üzletasszonyok és üzletemberek, akik nem találják az egyensúlyt akár cégen belül munkatársakkal, akár a privát életben.
Rengeteg kapcsolat megy tönkre a meg nem értés miatt, elbeszélünk egymás mellett, a dac viszont lassú méreg, nincs helye még cégen belül a munkatársi viszonyban sem.
Jól működő szervezetfejlesztésben ott a kérdés, hogy női és férfi vezetők között milyen új sémák kellenek, ezzel készül nekünk, mert bizony ez még nem mindenhol működik jól.
Új megoldások, tabumentes kommunikáció, HR téma, nagyon cool lesz!

Ambrus Barbara

 

Interior Designer, Gresham Palota lakberendező stylistja

Előadásából megtudhatod, hogy

-  hogyan rendezd be a rendezvényhelyszínedet – workshophoz, konferenciához, tréninghez
-  hogyan alakíts ki irodát, tárgyalót, recepciót, hogy imádjanak benne dolgozni a nők

-  hogyan rendezz be üzletet, kozmetikát, próbafülkét vagy akár orvosi várót, amiben a nők órákig is szívesen várakoznak, s közben élvezik a
beszélgetést a többiekkel

-  mit szeretnek a nők egy enteriőrben az oly egyértelmű színeken kívül

-  mitől érzik barátságosnak, otthonosnak, biztonságosnak a teret

Ismerd meg Barbara színes, izgalmas trendtippjeit, hogy vevőid imádjanak majd hozzád újra és újra visszajárni!

 

4x GARANCIA & BIZTONSÁG
 

Gyorsított regisztrációval várunk és olyan karszalagokkal, amikkel jelezheted a többieknek, hogy szeretnél-e ismerkedni velük, vagy inkább maradjanak távol (ZÖLD & PIROS karszalag)

Az Akvárium Klub bejáratainál folyamatosan fertőtlenítheted a kezedet, maszkot is adunk.
500 fős termet bérelünk és max. 200 főt engedünk be, nem leszünk egymás nyakán. 
A helyszín színvonalas, most szeptemberben itt vizsgázott a szigorításokat betartva a Marketing Summit esemény is.
Rutinosan fertőtlenítenek mindent és nagyon vigyáznak majd ránk!

1. Mi történik, ha elmarad a rendezvény?

NEM MARAD EL! Megtartjuk egy másik időpontban. Jegyedet 1 éven belül felhasználhatod, ráadásul még jól is jársz, mert a belépőjegyeink "békeidőben" 65ezer Ft-tól indulnak.

2. Mi történik, ha aznap mégsem tudsz eljönni?
Online élő adásban követheted a napot és a helyszínen lévő ajándékokat, ajánlatokat megkapod utólag tőlünk kiszállítva. Fenntartunk 1 hónapig Nektek egy csoportot, ahol bátran kérdezhettek tőlünk, segítünk.

3. Ha nem tudok menni, beválthatom a jegyemet másra is?
Dönthetsz úgy, hogy bármi másra beváltod, pl. konzultációra Pálfi Évához, vagy jövőre egy rendezvényünkre. 1 évig használhatod fel.

4. Visszakaphatom a jegyárat, ha elmarad a rendezvény?
Igen, ez a legerősebb garanciánk. Kérlek időben foglald le a jegyedet, mert napokon belül betelik a terem!

Fontos vagy nekünk, az Akvárium Klub mindent megtesz, hogy vigyázzon Ránk!

 

Légy a B2W VIP Club tagja!

Miért csatlakozz B2W Közösséghez?


https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w31h31q80np1/pipa.jpg?v=1503148169Mert 1 éven keresztül minden rendezvényre tiszteletjeggyel érkezhetsz!   Nézd meg a programot >

https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w31h31q80np1/pipa.jpg?v=1503148169   Mert kapcsolatépítéssel segíti a karrieredet: olyan emberek között leszel, akik nemcsak hogy megértik a céljaidat, hanem lehetőségük és erőforrásaik is vannak segíteni az elérésükben. (És ha valaki, akkor TE már biztosan tudod, mennyire fontos ez. Ha ezen az oldalon vagy.)

https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w31h31q80np1/pipa.jpg?v=1503148169   Mert tudásanyagokkal, könyvekkel és tréningekkel, könyvekkel edukálja cégedet. Ha neked nincs időd minden héten ott csücsülni két fontos szakmai konfon (mert hébe-hóba azért dolgozni is kell), akkor légy osztályelső a piacodon a saját irodádból! Vagy otthonodból. Mert a B2W ebben is segít majd! A Fesztiválon felfedjük, hogy pontosan hogyan!

https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w31h31q80np1/pipa.jpg?v=1503148169   Mert olyan eseményeket és meetupokat szervez, ahol könnyebben elérheted női vevőidet, és ahol olyan tippeket, trükköket, technikákat tanulsz majd, amelyekkel nemcsak te emelheted fel a vevőidet, hanem amelyek hatására ők is felemelnek majd téged.

https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w31h31q80np1/pipa.jpg?v=1503148169   Mert folyamatosan kutatja a nők, mint célcsoport preferenciáit, prioritásait, vásárlási szokásait, hogy új eredményeket, az üzleti gyakorlatban bevethető tanulmányokat osszon meg a B2W közösség tagjaival.

https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w31h31q80np1/pipa.jpg?v=1503148169  A B2W Akadémia egy social + oktatói és sales oldal is egyben. Miért jó? Saját profilokat alakíthattok ki kapcsolatépítésre, eladásra (azonnali közvetlen bevétel az eladásaitokból), online oktatásokat tarthatsz, vagy vehetsz másoktól. Van egy előfeltétele ide tartozni: B2W VIP Club Tagsággal kell rendelkezned.

Óriási segítség a tudatos növekedéshez, sőt! Még ennél is több! Végre különleges, erős márkát építhetsz, támogató közösséggel a hátad mögött! Egy elégedett női vásárló hálás, szívesen ajánl tovább és újra visszatér hozzád, mert szeretetet adhat és kaphat!

 

 

 

Mit jelent a B2W?

Jelentése: Business-to-Woman, melynek rövidítése: B2W®
Márkanév is, mely jelöl egy értékteremtő közösséget a nőkért és a női fogyasztókra célzó cégekért. (Magyar Szabadalmi Hivatal B2W védjegy 2018.01.24., 2018.02.28-tól pedig a B2W Branding®, B2W Marketing®, B2W Sales®, B2W PR® szóösszetételek élveznek oltalmat)

A B2W®, azaz a business-to-woman minden olyan nőkre célzó üzleti tevékenység (beleértve a kommunikációt, logisztikát, értékesítést, stb.), melyet a hirdető kifejezetten női célcsoporttal folytat. A női célcsoport lehet női vevőkre célzó business (B2B), és lehet női fogyasztó (B2C) is.

 

Társadalmi szerepvállalás

A B2W® kiáll a nőkre célzó tudatos, őszinte, egyenes marketingkommunikáció mellett, ezért arra törekszik, hogy a nőket és a nőkre célzó cégeket tudásanyagokkal, és a jövőt alakító példaértékű szakemberekkel segítse.

A B2W® hiszi, hogy az okos marketingkommunikációnak társadalmi haszna van.

A B2W® fókuszában a 21. századi nők élettani, biológiai és érzelmi megismerése áll, ezért folyamatosan kutatja és elemzi szokásaikat, élethelyzetüket annak érdekében, hogy a B2W tudatos cégek marketingkommunikációja támogassa és segítse a nőket az előttük álló kihívásokkal való megbirkózásban, a nekik szánt termékek és szolgáltatások közti választásban, és hogy számukra a vásárlást egyszerűbbé, megnyugtatóvá, biztonságossá, de egyben a mindennapokból kiszakító élménnyé is tegye.

A B2W® legjelentősebb szakmai csúcstalálkozója a B2W Fesztivál, mely évente kerül megrendezésre.

A B2W® prémium közössége a B2W® VIP Club, melyben a tagok kapcsolatépítéssel, tapasztalatmegosztással, tudásanyagokkal, és saját online közösségi platformmal fejlesztik magukat, és cégüket. Folyamatosan figyeli és kutatja a média pozitív és negatív hatásait, hogy megoszthassa tapasztalatait a média szereplőivel, cégvezetőkkel, marketingesekkel és kivitelezőkkel, valamint magukkal a női fogyasztókkal is.

 
 
 
FONTOS! A B2W® nem feminista megkülönböztetés,
egészen egyszerűen figyelembe veszi azt a tényt,
hogy a nők és a férfiak élettani, biokémiai és érzelmi tulajdonságokban is mások.
Más teszi a nőket és más a férfiakat boldoggá.
Mások az erősségeik, gyengeségeik, stratégiájuk céljaik eléréséhez,
más a hangnemük, stílusuk és kapcsolatuk az emberekkel.
Más hatást vált ki egy nő és megint mást egy férfi az emberekből.
Ezért ma, amikor mindent perszonalizálunk, elengedhetetlen,
hogy megértsük a női fogyasztót, mint legnagyobb vásárlóerőt.
 

 

Támogatóink:

Van egy víziónk:

A B2W® kiáll a nőkre célzó tudatos, őszinte, egyenes marketingkommunikáció mellett, ezért arra törekszik, hogy a nőket és a nőkre célzó cégeket tudásanyagokkal, és a jövőt alakító példaértékű szakemberekkel segítse. A legszuperebb, hogy ehhez a kezdeményezéshez csatlakozott a BNI Hungary és a Szemléletváltók Közössége is, így még több vállalkozónak tudunk segíteni eredményesebben, sikeresebben marketingezni, eladni.

 

   

 

   

 

Támogatásodért cserébe extra megjelenésekkel és kiemelt kiállítói standdal várunk!

Kiállítóink:

 

            

 

 

Üdvözöllek!

A B2W alapítójaként invitállak egy olyan szakmai közösségbe, mely igazi inspiráció a nőknek, női vállalkozóknak, s azoknak a cégeknek, akik a női célpiacra fókuszálnak. Olyan erős inspirációt és tudást kapsz tőlünk, mely mostantól alapjaiban határozza meg kommunikációdat.

Hálás vagyok a végtelen sok tanulásnak, tapasztalatnak, amit az elmúlt 22 évben a nőkre célzó cégekért tettem, mert most pontosan tudom, hogyan kel életre egy női célpiacra fókuszáló márka és mitől lesz sikeres. Huszonkettő év távlatában kijelenthetem, hogy a B2W  időszerű, ki kell mondani, hogy más marketingkommunikáció kell a nőknek, mint a férfiaknak. Így tervezek, és ilyen szellemben oktatok tréningjeimen, előadásaimban. Mivel az én szakterületem a vizuális marketing, ám a B2W egy sokkal komplexebb terület, más szakterületek kiválóságait is meghívtam neked. Felemelő érzés ide tartozni!

B2W Közösségünk tagjai hazánk legnagyobbjai, szakmájukban tiszteletre méltó specialisták, cégvezetők, marketingesek, influencerek, kivitelezők.

Van valami, ami közös bennünk: elkötelezettek vagyunk abban, hogy segítsük, támogassuk azokat a cégeket, akik nőknek adnak el abban, hogy felelősebben, eredményesebben és sikeresebben kommunikáljanak követőikkel, vevőikkel.

2018 áprilisában jött el a nagy nap: a MARKETING NŐKNEK rendezvényünkre 1 hét alatt elfogyott minden jegy. Az esemény egyben könyvbemutató is volt: A "Hogyan adj el nőknek B2W?" könyv megjelenésével datálható a B2W®  születése.

2018-ban a B2W Fesztivál szervezésével az volt a célunk, hogy kinyissuk zárt közösségünk kapuit, és befogadjunk minél több olyan céget, akik hasonló értékrenddel szeretnék megismerni a B2W tudatos kommunikációt. 672 fő vett részt az első fesztiválon, és 50+ fő azonnal csatlakozott is a B2W VIP Clubhoz.

2019-ben szintet léptünk és a megvalósításra koncentráltunk. Mottónk a "Csináljuk meg" rengeteg vállalkozót doppingolt, 900+ fő vett részt eseményünkön. A B2W Fesztivál pedig elnyerte a Magyar Marketing Szövetség Marketing Gyémánt Díját, ami egy hatalmas elismerés a szakmától és egy erős felhatalmazás is, hogy tudatosan csináljuk tovább a munkánkat.

Idén 2020-ban fontos feladatomnak érzem, hogy összetartsam ezt az inspiráló, pozitív közösséget, ám azt gondolom, hogy a jövőt együtt kell megélnünk és együtt kell alakítanunk - tedd hozzá a tudásod bátran te is! A következő években csak azok lehetnek sikeresek, akik hozzáállása flexibilis és olyan kapcsolatrendszerrel bírnak, ami segíti cégüket a tervezésben, gyártásban, vevőkiszolgálásban, marketingben és PR-ban. Ehhez szükséged lesz a rajongóidra is, ők lesznek a legjobb sales embereid!

Csatlakozz hozzánk, és inspirálódj olyan flow élményekkel, és olyan tudással, amit azonnal használni tudsz jövőd sikereihez!

Várlak szeretettel B2W Közösségünkbe:

Pálfi Éva
B2W alapító, női marketing szakértő, brandstylist iparművész

 

 

 


 

Felejthetetlen élmény lesz!

 

Mit mondtak, akik már voltak Pálfi Éva rendezvényein?

 

"Logikus, érthető, inspiráló. Segít abban, hogy megfelelő briefet adjon a grafikusnak, amit ő is ért. Most már értem milyen logikával, inspirációval dolgoznak és mik a fontos szempontok. Mélyebben megértem a márkám, hogyan tudom megérinteni a célcsoportot." Greksa Bernadett Revlon Magyarország Brand managere

 

"Mottóm a munkával és az élettel kapcsolatban, hogy egy biztos dolog van a VÁLTOZÁS. Évit, 2016 óta követem és ismerem, főleg azért tűnt fel, mert egyedülállóan már akkor is NŐKre célzó stratégiával gondolkodott, mind a megjelenésben, mind a marketingben. 2017-ben elkezdtünk együtt dolgozni. Tudtam, hogy ő az én tervező segítségem, hiszen folyamatosan megújul és előrelátó minden ehhez kapcsolódó témában.

Évi, a Brand tervező napon egy hatalmas változással ismertetett meg bennünket, amellyel új és PONTOS INSPIRÁCIÓKAT adott arról, hogy hogyan is lépjünk tovább és gondolkodjunk 2018-tól az elkövetkező években.
Gyakorlatiasan szemléltetve mutatta meg azokat az új trendeket, lehetőségeket és kötelező elemeket, amelyekkel ki tudok tűnni majd a nagy zajból, ami körül vesz, várom, hogy belefoghassak. Pontosan éreztem az előadásai folyamán és az egész napon azt, amiről beszélt is: a baráti, közvetlen hangulatot, és a rengeteg pozitív energiát, amit átadott nekünk. Délután már csak azt éreztem: még, még, még kapni akarok belőle.
Köszönöm, hogy ott lehettem, alig várom a folytatást."
Berényi Zsuzsa - Berényi Sminktetoválás

 

" Varázslatos 01.11. Új kezdet! Elvarázsoltatok, még most is a hatása alatt vagyok...nemcsak sok hasznos információval gazdagodtam, hanem megerősítést is kaptam, hogy jó az irány és haladjak tovább az utamon...hálásan köszönöm" Illés Tóth Orsolya

 

" Micsoda tények, tudásanyag, értékek, szeretettel köszönöm! Nekem nagyon megérte befektetni az időmet, figyelmemet és a pénzemet, új tudás és megerősítések csokra. Szívből gratulálok Éva a munkásságodhoz!" Gulyás Melinda Forever Living Products

 

"Nagyon sok értékes gondolatot és olyan tudást kaptunk, ami a mai online megjelenésekben az emberek szívéhez és gondolkodásához segítenek zöld utat nyerni! Csodás diák, könnyen "emészthető" és élvezetes előadás! További sok sikert kívánok!" Katona Zsuzsanna

"Nagyszerű, önbizalom-erősítő gondolatokat, versenyképes tudást kaptunk. Csodás, hogy egyre több női előadó, kifejezetten ill. nőknek is szóló ismereteket tesz rendszerbe és oszt meg az érdeklődőkkel." Füvesiné Hoffmann Ágnes

 

"★ Hitelesség ★ Alázat ★ Szenvedély ★ Szakértelem ★ Élmény 5 csillagos brandépítés a Pálfi Éva Stílusakadémia jóvoltából

Amikor úgy jössz el egy egész napos továbbképzésről, hogy egy pillanatra sem lankadt a figyelmed, a lelkesedésed, az elhatározásod, sőt, szeretetbuborékban, hasznos információkkal és élményekkel feltöltve érzed magad a nap végén, akkor valami nagyon professzionálisnak voltál a része. Értéket átadni, miközben lélekben is felemeled a hallgatóságod, ez az oktatás magasiskolája. Pálfi Éva az ösztönösséget kiváló módon elegyíti a tudatossággal. Hiteles szakember, végtelenül pozitív kisugárzású előadó, aki a részletekre éppúgy figyel, mint a nagyobb összefüggésekre. Nemcsak tudással és tapasztalattal, hanem egy élménnyel is gazdagodtam, amit a kifogástalan helyszínválasztás és az apró figyelmességek tettek teljessé. Köszönöm!" Aigner Iván KK Moves

 

 

Nekik megváltás lesz ez a tudás:

 

 

  • Cégvezetők, akik a cég első embereként szeretnek minden folyamatot kontrollálni, ám eddig a női marketing világa túl misztikus volt számukra

  • Marketinges munkatársak, mert korrekt brief alapján felére csökken az időrabló kommunikáció a kivitelezőkkel, mégis sikeresen pozicionált a design is

  • Kreatív vezetők, akik hatással bírnak marketinges munkatársaikra a tökéletes brief kialakításában

  • Grafikusok, mert végre megértik mitől lesz művészetük sikeres és vevőre célzott

  • Weboldal tulajdonosok, akik nap, mint nap a vevőszerzés és megtartás szélmalomharcát vívják

  • Bloggerek, mert színes, ízes tartalmakat adhattok olvasótáborotoknak, akik veletek ébrednek majd

 

Amikor üzleti megbeszélésed van, tudod, hogy fontos a megjelenésed. De vajon gondoltál-e már rá, hogy előtte megnézték pl. weboldaladat és már van egy első benyomás rólad? Ha pedig template panelekben élsz, akkor a kép rólad

  • 12=1 tucat vagy
  • másolható vagy
  • nem jön át a lényeg, az, amiben valóban erős vagy
  • árversenyben élsz
  • és megkérdőjeleződik, hogy biztos te vagy a legjobb megoldás?
     

Ebből az következik, hogy rengeteg pénzt dobsz ki az ablakon rossz a konverziók miatt, ráadásul javarészt a kekeckedő vevők fognak majd megtalálni.

Nem érted, hogy miért nem megy igazán, miközben a konkurensed hasít, pedig az ő terméke, szolgáltatása lehet nem is olyan jó, mint a tiéd. És a legrosszabb, igazán nem is vagy büszke a cégedre.

Addig, amíg szolgai módon követed a trendeket, amíg nem lépsz ki a fényre erősen és sugárzóan, addig nem tudsz igazán nagy hatással lenni másokra sem.

Hidd el semmit nem ér a jó marketing, ha a megjelenésed átlagos, csapnivaló, vagy nem a jó vevőre célzott, mert a látogatók 91%-a azonnal elhagy!

 

Egy elégedett női vásárló hálás,
szívesen ajánl tovább és újra visszatér hozzád,

mert szeretetet adhat és kaphat!

 

Mi történik a jelentkezés után?

  1. Kapsz egy automatikus e-mailt a befizetéshez szükséges adatokkal

  2. Befizetésed beérkezésével véglegesíted helyedet az egész napos programra

  3. A B2W Expert Day előtt 10 nappal és 3 nappal is küldünk egy tájékoztató levelet minden információval kapcsolatban.

Ha eljössz, megváltozik minden, amit eddig márkád megjelenéséről hittél. Nem lesz kérdés, hogy hogyan adj el nőknek jövőre, hogy fejlődhessen márkád, konkurenseidet fényévekkel lekörözve!

Nem lesz kérdés, hogy az, amit csinálsz csak neked tetszik-e, vagy vevőidet is rabul ejti! Innentől kezdve mindent tudni akar termékedről, szolgáltatásodról!

Ne habozz, ne várj a döntéssel, mert minden egyes nap csak kidobott pénz, ha nincsenek rendben az alapok!

U.i.

Idáig eljutottál az olvasásban? Akkor TE vagy az, akit keresek! Nélküled meg sem rendezhetjük a B2W Expert Day-t! Ott a helyed! (Komolyan.)

Nézd, ha egészen idáig elolvastad az oldalt, mindketten tudjuk, hogy szívesen ott lennél velünk. Ezért téged semmiképpen sem szeretnélek elengedni.

Egyenes leszek: ez a rendezvény kihagyhatatlan, most meg a válság miatt pláne. És akkor még nem is beszéltünk az előadókról, akik kifejezetten NEKED készülnek olyan fontos tudással, amit szenvedélyesen szeretnének megosztani.

Ne felejtsd, 2021-ben már sokkal-sokkal több kell vevődnek, követődnek. Márkád megérdemli, hogy végre sikeres legyen, hát engedd, hogy megszeressék!

Első lépés: jegyvásárlás.

(Nem, nincs kibúvó.)