Termékek Menü

2022/23 INNOVÁCIÓ

ELŐADÁSOK >      KIÁLLÍTÓK >      HELYSZÍN >      VÉLEMÉNYEK >      MÉDIA >      REGISZTRÁCIÓ >

Cégvezetők, marketingesek 2 napos (ONLINE + VIP ÉLŐ) prémium rendezvénye példaértékű szakértőkkel, ahol a NŐI FOGYASZTÓKRA fókuszálunk

2021. november 16-17.

 


 

Ha a vásárlóknak lenne neme, NŐ LENNE. Te is nőknek adsz el, tarts velünk!

Innoválj, lépd meg a legmagasabb szintet!


Hogyan? Most különösen fontos vállalkozásodnak előre terveznie, sőt, azt javaslom többféle taktikával számolj! Az elmúlt másfél év megmutatta, hogy vagy tönkrementek jól menő cégek, vagy beleálltak egy olyan flexibilis hozzáállásba, amitől duplázni is képesek voltak.
A legfontosabb, hogy csinálj különlegeset profin, valami újat, valami mást és előzd be iparágad nagyágyúit is!

Az idei B2W Fesztiválon erős magabiztosságot, tengernyi motivációt és gyakorlatias tudást kapsz, így képes lehetsz cégeddel az exponenciális növekedésre végre!
Fantasztikus cégvezetőkkel, nagyvállalati döntéshozókkal ismerkedhetsz meg a november 16-i élő, november 17-i online rendezvényünkön, építs hosszútávú üzleti és baráti kapcsolatokat!

  • Hogyan érd el, hogy rajongóid hűen kövessenek?
  • Hogyan jelenj meg a női vevőid fejében úgy, hogy Te vagy a legjobb választás?
  • Mit szabad nőknek kommunikálnod és mitől hagynak el azonnal?
A legkomolyabb témákat feszegetjük, s ehhez a legkiválóbb előadókat, szakembereket hozom el Neked.

Rengeteg rendezvényen jártam az elmúlt évben és utaztam is, lehet ezt okosan és felelősen is csinálni a szigorításokat betartva. Ezekért a tréningekért én milliós összegeket fizetek ki, folyamatosan fejlődnöm kell, hogy a szakmai életutam 23 éve töretlenül ívelhessen felfelé.
Arra törekszem a B2W-ben, hogy megfizethető, idén a fejlődésedhez mérten minimális összegekért kaphassad meg tudásanyagainkat, amit aztán bőséggel visszakereshetsz, ha megfogadod tanácsainkat! Tudom, hogy nem csak álmodozni vágysz, legyél végre sikeres abban, amiben igazán jó vagy!

B2W Fesztivál előadásai igazi dopping lesz márkádnak!

Tudtad? A NŐK 91%-a CSALÓDOTT!


Úgy érzik, a reklámok nem értik meg őket

Pedig a vásárlások 85%-a női döntésre, vagy befolyásra történik, ez egy óriási szám, muszáj foglalkoznod vele!

Miért is? A nőket teljesen más motiválja, mint a férfiakat, másra vágynak, más kelti fel a figyelmüket és nagyon nem mindegy hogyan fognak megbízni benned, vagy termékedben. Ráadásul a nők imádnak vásárolni, akár órákat is képesek bolyongani egy bevásárlóközpontban, közben kapcsolatokat építve. De a legfontosabb, hogy pontosan ugyanezt csinálják az online térben is!!!
Ebből az következik, hogy igenis rendbe kell tenni mindent a weboldaladon, cégedben, termékeid kialakításában, mert rengeteg pénzt hagysz az asztalon, ha nem figyelsz rájuk.

Fedezd fel a nőkben rejlő pozitív erőt és emeld fel a cégedet!
Milyen témákról lesz szó?



Az egyik legizgalmasabb, legszínesebb blokk lesz, ebben már most biztos vagyok!
A nők figyelmét elsősorban stílussal és trendi dolgokkal tudod felkelteni.

Ezek a témák segítenek majd eligazodni a következő 2 évben:

  2022/23 Design Trendek márkád arculatához, weboldaladhoz, csomagolásaidhoz
  B2W Szövegírási Trendek, válságkommunikáció, női fogyasztók aktivizálása
  Szépségipari újdonságok, melyekre egyre érzékenyebben reagálnak a nők
  Design életterek, home office irodák, enteriőr trendek 2022-re

  Egészség, sport, biztonság, hogyan motiváld a hölgyeket


Tedd végre rendbe arculatodat és weboldaladat, ez most a legfontosabb teendő!
Online térben élnek másfél éve még azok is, akik eddig kerülték a netet, egyre többen vásárolnak online a nők.

Biztos, hogy értik mit adsz el nekik?
Biztos, hogy tetszik is a megjelenésed nekik?


Téma szakértői: Szalai Gabriella, Pálfi Éva, Patkós Alexandra, Gyöngyösi Szilvia
.
Ezen a napon olyan tippeket kapsz, amivel javíthatsz konverziódon és végre olyan vevőid lesznek, akikre valóban vágysz!


Tudod miért? Mert vonzódnak majd hozzád!

 


 

Vállalkozónő vagy? Olyan céget vezetsz, ahol a nők vezetői posztokat töltenek be?
Milyen stratégiát válassz
vállalkozásodnak, hogy a teljes csapatod ugyanúgy
bízzon a jövőtökben, a növekedésben és ne csak túléljen?

Tomán Szabina, Berger Gábor és Tusnádi Roland b
rutál erős új tippekkel vár akkor is, ha
újratervezel, vagy épp most indulsz!


A jövőben az emberi kapcsolatok felértékelődnek!
Információhoz bárhol, bármikor hozzájuthatsz, elég csak felmenni a netre, vagy elolvasni minden olyan könyvet, ami témádhoz kapcsolódik.
Az információ ma már nem feltétlenül jelent értéket. Személyekhez kötődünk, az az értékes, ha olyantól tanulhatunk, akire felnézhetünk. Aki inspirál, mentorál, aki konkrétan Neked segít, Neked ad tanácsot, hogy hogyan legyél jobb, sikeresebb és eredményesebb.

Minél nagyobb és értékesebb a kapcsolatrendszered, minél többen hallják meg a víziódat, annál több emberhez juthatsz el és teremthetsz értéket Te is. Aki hisz benned, termékedben és szolgáltatásodban, szívesen ajánl tovább.
Ebben a nők zseniálisak, mutasd meg magad és engedd, hogy megszeressenek!

Avidor Kata több prémium üzleti klubot is vezet, így őt arra kértem mesélje el az alapvető feltételeket, amik ahhoz kellenek, hogy érted is elköteleződjenek hűséges rajongók.
Event marketing, social marketing a téma,
ez a blokk kihagyhatatlan, ott a helyed az első sorokban!

 


Hogy érzed magad? És női vevőid?
Ragyogj kívül- belül és inspirálj másokat is!


  Hogyan kezeld a hirtelen jött sikert nőként?
  Mit tehetsz azért, hogy vezetőként ne férfiasodj el? Mit tehet egy férfi, hogy segítse a női döntéshozókat a cégben?
  Mit tegyél, ha érzed magadban a kiégés jeleit? Hogyan ismerd fel? Mit tegyél akkor, ha épp az ellenkezője történik, azaz már kiunatkoztad magad? Praktikus tanácsokat kapsz, hogy visszanyerd az erődet
  Milyen szuperképességekkel rendelkeznek a nők és miért jó ez a cégednek?

Hölgyeim és Uraim, ezen kötelező mindenkinek részt vennie!
Most komolyan, hogyan tudnánk kihozni magunkból a legjobbat akkor, amikor nyomás alatt vagyunk?
Hogyan motiváljátok azokat a munkatársaitokat, akik több felelősséget vállalnak?

A 21. századi nők rengeteg dolgot csinálnak egyszerre:
tanulnak, karriert építenek, gyermeket nevelnek (idehaza 41% egyedül!), háztartást vezetnek, és bizony igyekeznek valamennyi énidőt is kiszakítani maguknak.
Az elmúlt másfél év home office kihívásai megmutatták, hogy nehéz egyszerre bírni mindent.
Ráadásul van egy kollektív fáradtság is rajtunk, sokan kiégtek és nehezen találnak újra önmagukra.
Ami hirtelen jön, azt a legnehezebb feldolgozni.
Vicsápi Natália, Sonkoly Zsuzsanna olyan "életmentő" krízismegoldásokat hoznak,
amit előbb-utóbb Te is alkalmazni tudsz, ha olyan helyzetbe kerülsz. Márpedig ha sikeres leszel, kerülsz!

Szakemberek segítenek újra magadra találni, mindannyiunknak voltak már nehéz időszakai!

 


A rózsaszín nem stratégia!
Szuper lenne végre túllépni azon, hogy ha nőknek tervezünk, akkor az "rózsaszín és kicsi".


A nők ezerfélék, ismerd meg őket, tudd mire vágynak igazán!
Szegmentálj a generációkon túl élethelyzetekre, stílusokra, státuszra és vágyakra. Szenzációsan zsonglőrködnek a hölgyek a munka, a család és az énidő között, hogy kiegyensúlyozottak maradhassanak és mindenhol a maximumot hozzák ki magukból. Segíts nekik időt spórolni, segíts nekik vásárláskor gyorsan és tudatosan dönteni.

Statisztikákból nem derül ki minden, kérdezd meg mire vágynak!
Sok nő rejtőzködő vásárló, pl. kézműves hobbijaikhoz megkérik férjeiket, hogy vegyék meg nekik a szerszámot.
Csak a kimutatásokból sosem fogod megtudni ki volt a döntéshozó, befolyásoló.


Szuper tippeket hoz Várőri Adrienn, Mezei Zsanett, ezeket akár azonnal be is építheted közösségi posztjaidba, vagy weboldalad termékleírásaiba.

Nőknek adsz el? Szerintem mindenki nőknek ad el ;)

Maszkulin sales, manipuláló marketing, sztereotip és szexista reklámok... rémesen károsak és bizony hatnak ránk nőkre,
le is cseréljük másra ezeket a márkákat, akik így kommunikálnak.


Mit csinálj, hogy valóban vonzó legyél? PR témában is segítünk!

   

Nézd meg milyen  hangulat volt korábbi rendezvényeinken:

 

                    

FÉRFIAK, itt a helyetek nektek is!

Légy Férfi, vagy Nő, csak az a fontos, hogy nőknek adsz-e el?
Ha igen, akkor itt a helyed velünk, mert végre megtudhatod, hogy

    mi kell a nőknek, mivel motiválhatod őket
    milyen közösséget építs és hogyan adj el nőknek
    milyen stratégiákkal tudsz személyes márkát és nőkre célzó céget építeni
    hogyan képezd magad, milyen tanulástechnikákkal turbózhatod fel karriered

    hogyan írj ütős szövegeket és tervezz olyan kampányt, arculatot, webdesignt, amit női vevőid imádni fognak


1. NAP / ÉLŐ

Exkluzív helyszínt választottunk, mert ügyfeleink java olyan cégvezető, nagyvállalati döntéshozó, akikkel szeretünk méltóan ünnepelni. Gyere, ismerd meg őket, remek kapcsolatépítési lehetőség lesz Neked!

2021. november 16.  10:00 - 17:30 

RADISSON BÉKE HOTEL

(Budapest 1067, Teréz krt. 43. / Britannia terem)

TIPP: Kérjük időben foglald le a helyed a következő rendezvényünkön, mert a B2W események teltházasak szoktak lenni!

 

BELÉPŐJEGY A VIP ÉLŐ RENDEZVÉNYRE

FRISS: A terem megtelt, pár hely maradt csak azok miatt, akik nem utaltak időben,
csapj le ezekre a helyekre, amíg eléred a "jegyvásárlás gombot".

Jegy ára: 65.000 Ft + áfa
/ fő


2. NAP / ONLINE
2021. november 17.  az ONLINE előadásokat
és a 2022/23-as TRENDBOOK anyagát itt éred el:

INGYENES, de be kell regisztrálni ITT >

 

 

4x GARANCIA & BIZTONSÁG
A B2W VIP élő napra (november 16.)


A B2W Fesztivál élő rendezvényét a törvényi előírásoknak megfelelően tartjuk meg, a higiéniai követelmények szigorú betartásával. Vigyázzunk egymás egészségére,
a rendezvény területén a járványügyi szabályok betartása mindenki számára kötelező!


1. Mi történik, ha elmarad az élő rendezvény?

NEM MARAD EL! Minden előadóval rögzítettük a VIP nap előadását is előre, így ha mégsem tudunk találkozni, megkapod online, a kb. 30ezer Ft értékű welcome csomagot pedig elküldjük Neked futárral. Megtartjuk idén mindenképp, még több extrával.

2. Mi történik, ha aznap mégsem tudsz eljönni?
Online érkezik meg hozzád minden előadás, a élő rendezvényt követően kb. 2 héttel később így azt az előadást kapod meg amit ott a helyszínen élőben rögzítettünk Neked. A welcome csomagot is elküldjük futárral Neked.

3. Ha nem tudok menni az élő rendezvényre, beválthatom a jegyemet másra is?
Dönthetsz úgy, hogy bármi másra beváltod, pl. konzultációra Pálfi Évához, vagy jövőre egy rendezvényünkre. 1 évig használhatod fel.

4. Visszakaphatom a jegyárat, ha elmarad a rendezvény?
Igen, ez a legerősebb garanciánk, pontosan azért, mert idén nem marad el! Kérlek időben foglald le a jegyedet, mert napokon belül betelik a terem!

Fontos vagy nekünk, mi is és a Radisson Béke Hotel
is mindent megtesz, hogy vigyázzon Ránk!

 

 

Légy a B2W VIP Club tagja!

Miért csatlakozz B2W Közösséghez?


https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w31h31q80np1/pipa.jpg?v=1503148169Mert 1 éven keresztül minden rendezvényre tiszteletjeggyel érkezhetsz!   Nézd meg a programot >

- B2W B2W XMAS Party-ra való belépés
- 2021 Brand Tervező Napra való belépés
- B2W Summer Party-ra való belépés
- Havi 1x VIP Kérdezz & Felelek naphoz elérés
- 3 db online tréning (NOVEMBERTŐL ÚJDONSÁG!)
- 2022/23-as TRENDBOOK színkódokkal (!)
- 2022-es Brand Tervező Napló


https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w31h31q80np1/pipa.jpg?v=1503148169   Mert kapcsolatépítéssel segíti a karrieredet: olyan emberek között leszel, akik nemcsak hogy megértik a céljaidat, hanem lehetőségük és erőforrásaik is vannak segíteni az elérésükben. (És ha valaki, akkor TE már biztosan tudod, mennyire fontos ez. Ha ezen az oldalon vagy.)
https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w31h31q80np1/pipa.jpg?v=1503148169   Mert tudásanyagokkal, könyvekkel és tréningekkel, könyvekkel edukálja cégedet. Ha neked nincs időd minden héten ott csücsülni két fontos szakmai konfon (mert hébe-hóba azért dolgozni is kell), akkor légy osztályelső a piacodon a saját irodádból! Vagy otthonodból. Mert a B2W ebben is segít majd! A Fesztiválon felfedjük, hogy pontosan hogyan!
https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w31h31q80np1/pipa.jpg?v=1503148169   Mert olyan eseményeket és meetupokat szervez, ahol könnyebben elérheted női vevőidet, és ahol olyan tippeket, trükköket, technikákat tanulsz majd, amelyekkel nemcsak te emelheted fel a vevőidet, hanem amelyek hatására ők is felemelnek majd téged.
https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w31h31q80np1/pipa.jpg?v=1503148169   Mert folyamatosan kutatja a nők, mint célcsoport preferenciáit, prioritásait, vásárlási szokásait, hogy új eredményeket, az üzleti gyakorlatban bevethető tanulmányokat osszon meg a B2W közösség tagjaival.

Óriási segítség a tudatos növekedéshez, sőt! Még ennél is több!
Végre különleges, erős márkát építhetsz, támogató közösséggel a hátad mögött!

Egy elégedett női vásárló hálás,
szívesen ajánl tovább és újra visszatér hozzád, mert szeretetet adhat és kaphat!

 

Mit jelent a B2W?

Jelentése: Business-to-Woman, melynek rövidítése: B2W®
Márkanév is, mely jelöl egy értékteremtő közösséget a nőkért és a női fogyasztókra célzó cégekért. (Magyar Szabadalmi Hivatal B2W védjegy 2018.01.24., 2018.02.28-tól pedig a B2W Branding®, B2W Marketing®, B2W Sales®, B2W PR® szóösszetételek élveznek oltalmat)

A B2W®, azaz a business-to-woman minden olyan nőkre célzó üzleti tevékenység (beleértve a kommunikációt, logisztikát, értékesítést, stb.), melyet a hirdető kifejezetten női célcsoporttal folytat. A női célcsoport lehet női vevőkre célzó business (B2B), és lehet női fogyasztó (B2C) is.

 

Társadalmi szerepvállalás

A B2W® kiáll a nőkre célzó tudatos, őszinte, egyenes marketingkommunikáció mellett, ezért arra törekszik, hogy a nőket és a nőkre célzó cégeket tudásanyagokkal, és a jövőt alakító példaértékű szakemberekkel segítse.
A B2W® hiszi, hogy az okos marketingkommunikációnak társadalmi haszna van.

A B2W® fókuszában a 21. századi nők élettani, biológiai és érzelmi megismerése áll, ezért folyamatosan kutatja és elemzi szokásaikat, élethelyzetüket annak érdekében, hogy a B2W tudatos cégek marketingkommunikációja támogassa és segítse a nőket az előttük álló kihívásokkal való megbirkózásban, a nekik szánt termékek és szolgáltatások közti választásban, és hogy számukra a vásárlást egyszerűbbé, megnyugtatóvá, biztonságossá, de egyben a mindennapokból kiszakító élménnyé is tegye.

A B2W® legjelentősebb szakmai csúcstalálkozója a B2W Fesztivál, mely évente kerül megrendezésre.

A B2W® prémium közössége a B2W® VIP Club, melyben a tagok kapcsolatépítéssel, tapasztalatmegosztással, tudásanyagokkal, és saját online közösségi platformmal fejlesztik magukat, és cégüket. Folyamatosan figyeli és kutatja a média pozitív és negatív hatásait, hogy megoszthassa tapasztalatait a média szereplőivel, cégvezetőkkel, marketingesekkel és kivitelezőkkel, valamint magukkal a női fogyasztókkal is.

 
FONTOS! A B2W® nem feminista megkülönböztetés,
egészen egyszerűen figyelembe veszi azt a tényt,
hogy a nők és a férfiak élettani, biokémiai és érzelmi tulajdonságokban is mások.
Más teszi a nőket és más a férfiakat boldoggá.
Mások az erősségeik, gyengeségeik, stratégiájuk céljaik eléréséhez,
más a hangnemük, stílusuk és kapcsolatuk az emberekkel.
Más hatást vált ki egy nő és megint mást egy férfi az emberekből.
Ezért ma, amikor mindent perszonalizálunk, elengedhetetlen,
hogy megértsük a női fogyasztót, mint legnagyobb vásárlóerőt.
 

Támogatóink & Kiállítóink:

Van egy víziónk:

A B2W® kiáll a nőkre célzó tudatos, őszinte, egyenes marketingkommunikáció mellett,
ezért arra törekszik, hogy a nőket és a nőkre célzó cégeket tudásanyagokkal,
és a jövőt alakító példaértékű szakemberekkel segítse.

 

 

 
 

    

     

 

Üdvözöllek!

A B2W alapítójaként invitállak egy olyan szakmai közösségbe, mely igazi inspiráció a nőknek, női vállalkozóknak, s azoknak a cégeknek, akik a női célpiacra fókuszálnak. Olyan erős inspirációt és tudást kapsz tőlünk, mely mostantól alapjaiban határozza meg kommunikációdat.

Hálás vagyok a végtelen sok tanulásnak, tapasztalatnak, amit az elmúlt 23 évben a nőkre célzó cégekért tettem, mert most pontosan tudom, hogyan kel életre egy női célpiacra fókuszáló márka és mitől lesz sikeres. Huszonkettő év távlatában kijelenthetem, hogy a B2W  időszerű, ki kell mondani, hogy más marketingkommunikáció kell a nőknek, mint a férfiaknak. Így tervezek, és ilyen szellemben oktatok tréningjeimen, előadásaimban. Mivel az én szakterületem a vizuális marketing, ám a B2W egy sokkal komplexebb terület, más szakterületek kiválóságait is meghívtam neked. Felemelő érzés ide tartozni!

B2W Közösségünk tagjai hazánk legnagyobbjai, szakmájukban tiszteletre méltó specialisták, cégvezetők, marketingesek, influencerek, kivitelezők.

Van valami, ami közös bennünk: elkötelezettek vagyunk abban, hogy segítsük, támogassuk azokat a cégeket, akik nőknek adnak el abban, hogy felelősebben, eredményesebben és sikeresebben kommunikáljanak követőikkel, vevőikkel.

2018 áprilisában jött el a nagy nap: a MARKETING NŐKNEK rendezvényünkre 1 hét alatt elfogyott minden jegy. Az esemény egyben könyvbemutató is volt: A "Hogyan adj el nőknek B2W?" könyv megjelenésével datálható a B2W®  születése.

2018-ban a B2W Fesztivál szervezésével az volt a célunk, hogy kinyissuk zárt közösségünk kapuit, és befogadjunk minél több olyan céget, akik hasonló értékrenddel szeretnék megismerni a B2W tudatos kommunikációt. 672 fő vett részt az első fesztiválon, és 50+ fő azonnal csatlakozott is a B2W VIP Clubhoz.

2019-ben szintet léptünk és a megvalósításra koncentráltunk. Mottónk a "Csináljuk meg" rengeteg vállalkozót doppingolt, 900+ fő vett részt eseményünkön. A B2W Fesztivál pedig elnyerte a Magyar Marketing Szövetség Marketing Gyémánt Díját, ami egy hatalmas elismerés a szakmától és egy erős felhatalmazás is, hogy tudatosan csináljuk tovább a munkánkat.

2020-ban a B2W Akadémia nyerte el a Marketing gyémánt díjat. Idén is fontos feladatomnak érzem, hogy összetartsam ezt az inspiráló, pozitív közösséget, ám azt gondolom, hogy a jövőt együtt kell megélnünk és együtt kell alakítanunk - tedd hozzá a tudásod bátran te is! A következő években csak azok lehetnek sikeresek, akik folyamatosan innoválnak, akiknek hozzáállása flexibilis és olyan kapcsolatrendszerrel bírnak, ami segíti cégüket a tervezésben, gyártásban, vevőkiszolgálásban, marketingben és PR-ban. Ehhez szükséged lesz a rajongóidra is, ők lesznek a legjobb sales embereid!

Csatlakozz hozzánk, és inspirálódj olyan flow élményekkel, és olyan tudással, amit azonnal használni tudsz jövőd sikereihez!

Várlak szeretettel B2W Közösségünkbe:

Pálfi Éva
B2W alapító, női marketing szakértő, brandstylist iparművész

 


 

Felejthetetlen élmény lesz!

 

Mit mondtak, akik már voltak Pálfi Éva rendezvényein?

 

"Logikus, érthető, inspiráló. Segít abban, hogy megfelelő briefet adjon a grafikusnak, amit ő is ért. Most már értem milyen logikával, inspirációval dolgoznak és mik a fontos szempontok. Mélyebben megértem a márkám, hogyan tudom megérinteni a célcsoportot." Greksa Bernadett Revlon Magyarország Brand managere

 

"Mottóm a munkával és az élettel kapcsolatban, hogy egy biztos dolog van a VÁLTOZÁS. Évit, 2016 óta követem és ismerem, főleg azért tűnt fel, mert egyedülállóan már akkor is NŐKre célzó stratégiával gondolkodott, mind a megjelenésben, mind a marketingben. 2017-ben elkezdtünk együtt dolgozni. Tudtam, hogy ő az én tervező segítségem, hiszen folyamatosan megújul és előrelátó minden ehhez kapcsolódó témában.

Évi, a Brand tervező napon egy hatalmas változással ismertetett meg bennünket, amellyel új és PONTOS INSPIRÁCIÓKAT adott arról, hogy hogyan is lépjünk tovább és gondolkodjunk 2018-tól az elkövetkező években.
Gyakorlatiasan szemléltetve mutatta meg azokat az új trendeket, lehetőségeket és kötelező elemeket, amelyekkel ki tudok tűnni majd a nagy zajból, ami körül vesz, várom, hogy belefoghassak. Pontosan éreztem az előadásai folyamán és az egész napon azt, amiről beszélt is: a baráti, közvetlen hangulatot, és a rengeteg pozitív energiát, amit átadott nekünk. Délután már csak azt éreztem: még, még, még kapni akarok belőle.
Köszönöm, hogy ott lehettem, alig várom a folytatást."
Berényi Zsuzsa - Berényi Sminktetoválás

 

" Varázslatos 01.11. Új kezdet! Elvarázsoltatok, még most is a hatása alatt vagyok...nemcsak sok hasznos információval gazdagodtam, hanem megerősítést is kaptam, hogy jó az irány és haladjak tovább az utamon...hálásan köszönöm" Illés Tóth Orsolya

 

" Micsoda tények, tudásanyag, értékek, szeretettel köszönöm! Nekem nagyon megérte befektetni az időmet, figyelmemet és a pénzemet, új tudás és megerősítések csokra. Szívből gratulálok Éva a munkásságodhoz!" Gulyás Melinda Forever Living Products

 

"Nagyon sok értékes gondolatot és olyan tudást kaptunk, ami a mai online megjelenésekben az emberek szívéhez és gondolkodásához segítenek zöld utat nyerni! Csodás diák, könnyen "emészthető" és élvezetes előadás! További sok sikert kívánok!" Katona Zsuzsanna

"Nagyszerű, önbizalom-erősítő gondolatokat, versenyképes tudást kaptunk. Csodás, hogy egyre több női előadó, kifejezetten ill. nőknek is szóló ismereteket tesz rendszerbe és oszt meg az érdeklődőkkel." Füvesiné Hoffmann Ágnes

 

"★ Hitelesség ★ Alázat ★ Szenvedély ★ Szakértelem ★ Élmény 5 csillagos brandépítés a Pálfi Éva Stílusakadémia jóvoltából

Amikor úgy jössz el egy egész napos továbbképzésről, hogy egy pillanatra sem lankadt a figyelmed, a lelkesedésed, az elhatározásod, sőt, szeretetbuborékban, hasznos információkkal és élményekkel feltöltve érzed magad a nap végén, akkor valami nagyon professzionálisnak voltál a része. Értéket átadni, miközben lélekben is felemeled a hallgatóságod, ez az oktatás magasiskolája. Pálfi Éva az ösztönösséget kiváló módon elegyíti a tudatossággal. Hiteles szakember, végtelenül pozitív kisugárzású előadó, aki a részletekre éppúgy figyel, mint a nagyobb összefüggésekre. Nemcsak tudással és tapasztalattal, hanem egy élménnyel is gazdagodtam, amit a kifogástalan helyszínválasztás és az apró figyelmességek tettek teljessé. Köszönöm!" Aigner Iván KK Moves

 

Részletes programtervet a rendezvény előtti héten tesszük közzé,
Nézd meg kik az előadók >

 

Nekik megváltás lesz ez a tudás:

 

 

  • Cégvezetők, akik a cég első embereként szeretnek minden folyamatot kontrollálni, ám eddig a női marketing világa túl misztikus volt számukra

  • Marketinges munkatársak, mert korrekt brief alapján felére csökken az időrabló kommunikáció a kivitelezőkkel, mégis sikeresen pozicionált a design is

  • Kreatív vezetők, akik hatással bírnak marketinges munkatársaikra a tökéletes brief kialakításában

  • Grafikusok, mert végre megértik mitől lesz művészetük sikeres és vevőre célzott

  • Weboldal tulajdonosok, akik nap, mint nap a vevőszerzés és megtartás szélmalomharcát vívják

  • Bloggerek, mert színes, ízes tartalmakat adhattok olvasótáborotoknak, akik veletek ébrednek majd

 

Amikor üzleti megbeszélésed van, tudod, hogy fontos a megjelenésed. De vajon gondoltál-e már rá, hogy előtte megnézték pl. weboldaladat és már van egy első benyomás rólad? Ha pedig template panelekben élsz, akkor a kép rólad

  • 12=1 tucat vagy
  • másolható vagy
  • nem jön át a lényeg, az, amiben valóban erős vagy
  • árversenyben élsz
  • és megkérdőjeleződik, hogy biztos te vagy a legjobb megoldás?
     

Ebből az következik, hogy rengeteg pénzt dobsz ki az ablakon rossz a konverziók miatt, ráadásul javarészt a kekeckedő vevők fognak majd megtalálni.
Nem érted, hogy miért nem megy igazán, miközben a konkurensed hasít, pedig az ő terméke, szolgáltatása lehet nem is olyan jó, mint a tiéd. És a legrosszabb, igazán nem is vagy büszke a cégedre.

Addig, amíg szolgai módon követed a trendeket, amíg nem lépsz ki a fényre erősen és sugárzóan, addig nem tudsz igazán nagy hatással lenni másokra sem.

Hidd el semmit nem ér a jó marketing, ha a megjelenésed átlagos, csapnivaló, vagy nem a jó vevőre célzott, mert a látogatók 92%-a azonnal elhagy!
 

Kik az előadók?


Papp-Váry Árpád

Márkadoktor, Magyar Marketing Szövetség alelnöke, Metropolitan Egyetem dékánja

PhD fokozatát közgazdaságtudományból szerezte 2007-ben a Nyugat-Magyarországi Egyetemen, témája az országmárkázás volt. Fő kutatási területei e mellett a városmárkázás (city branding), a termékmegjelenítés (product placement), a személyes márkázás (personal branding) és a sportmarketing. A Magyar Tudományos Művek Tárában a neve mellett 190 tudományos publikáció és 134 ismeretterjesztő írás szerepel. 5 ismert szakkönyv szerzője, mint a “JPÉ Marketing”, “A márkanév ereje”, a “Márkázott szórakoztatás”, valamint a “Mágikus márkázás: Beckham” és a legújabb idei könyve: "Országmárkázás".
Az oktatás mellett rendszeresen tart tréningeket, illetve ad tanácsokat cégeknek,
valamint személyeknek, és — nem meglepő módon — városoknak. Tanácsadásban ismert neve a “márkadoktor”. Szakértőként gyakran kérik ki véleményét sajtóorgánumok, így a Magyar Televízió, a TV2, az ATV, a HVG, a Nők lapja és még sorolhatnánk. Több szakmai szervezetben is aktív.

A B2W Marketing szakmai oldaláról és fontosságáról tart előadást nekünk azért, mert minden cégnek itt az ideje belátni: ha női célcsoportra fókuszál, akkor a nőkkel másképp kell beszélni. Ha ezt diktálja a "Józan Paraszti Ész" is, akkor tervezzünk márkánknak B2W kommunikációt.


Pálfi Éva

B2W alapító, női marketing szakértő, brandstylist és divattervező iparművész, a Stílusakadémia alapítója, a Hogyan adj el nőknek B2W?, továbbá a Stílusos Márkastratégia és a Vállalkozásból Világmárka könyv szerzője

1998-ban végzett a MOME Iparművészeti Egyetemen, majd lett kreatív igazgató számos piacvezető cégnél. Nem csak művészkedik, tervez, hanem üzletasszony is, saját cégével és márkájával megreformálta a hazai divatot. Éva 22 éve tervez vizuális marketinget olyan cégeknek, akik nőknek adnak el. VIP Mentorprogramjában és konzultációin cégvezetőknek segít stílusossá és eredményessé tenni márkájukat, grafikusoknak pedig megtanítja hogyan lehet művészetük sikeres.

A B2W Közösséget azért hozta létre, mert példaértékű személyek, szakemberek együttműködésével totális szemléletváltást szeretne elérni a női marketingkommunikációban úgy, hogy a fókuszban a női fogyasztók állnak. Nőkre célzó vizuális marketingre számíts előadásában, ami alapján rendbe teheted végre weboldaladat, social oldalaidat úgy, hogy a design a nőket vonzza! Látvány, funkció és érzelmi töltés, imádni fogod!
2019-ben a B2W Fesztivál, 
2020-ban pedig a B2W Akadémia
nyerte el a Magyar Marketing Szövetség Marketing Gyémánt Díját.

Tomán Szabina
Sikeres üzletasszony, a Toman Lifestyle Kft. elnöke, a Toman életmódprogram megalkotója, az egészséges és fenntartható fogyás elkötelezett szószólója, 2 gyermek édesanyja. 15 év modellkarrier után 8 éve építi vállalkozását, egyedüli tulajdonosa cégének.
Több mint 10 000 ember életmódváltása, több mint 55 000 leadott kilogramm köszönhető a Toman életmód-programnak. Közel 30 Toman Diet szalon működik Magyarországon, az elmúlt években a nemzetközi terjeszkedés is megkezdődött Bukarest után Bécsben is nyitott. Három év alatt nőtt a vállalkozása több mint félmilliárdos forgalmúra, bizonyítva ezzel, hogy ennek az iparágnak és üzleti modellnek jelentős helye van a magyar és nemzetközi piacon is. A Toman Lifestyle  jelenleg közel 100 prémium élelmiszert kínál vendégeinek és dinamikusan bővül a portfólió további reform, az életmódváltást támogató élelmiszerekkel .

a Hihventures StartupHER női vállalkozói programjának mentora 2019 óta
-  a Glamour, Women of the Year az Év Vállalkozója kategória 2019-es nyertese
az Ernst & Young az Év Üzletembere díj Életminőség Fejlesztése különdíj 2019-es jelöltje
-  a Mosoly alapítvány elkötelezett támogatója
az UNICEF Magyarország Bajnoka

Radnai Péter
Újságíró, főszerkesztő, televíziós riporter, producer, DJ

Radnai Péter az AMC International Central Europe kreatív producere. 1993-ban a moszkvai Nemzetközi Kapcsolatok Intézetének nemzetközi újságíró szakán végzett, a kilencvenes évek elejétől az MTV több hírműsorában (például Híradó, Egyenleg), majd az MTV moszkvai tudósítójaként dolgozott. 1995-ben a CNN International az "Év legjobb színes anyaga" (feature kategória) díjjal jutalmazta.

Riporterként dolgozott a Frei Dossziénak, majd az RTL Klub Reggeli és Találkozások című műsorainak főszerkesztője, később a TV2 munkatársa, a Big Brother és a Nagy Ő műsorok producere.

2004-2010-ig a Playboy magyarországi kiadásának főszerkesztője.

2013 óta az AMC International Central Europe kreatív producere, többek között a Spektrum, a Spektrum Home és a TV Paprika saját gyártású produkcióiért felelős. 2020 decemberében elindította a Spektrum YouTube csatornáján az Első influenszerek című sorozatát, amiben egykori mestereivel, illetve a magyar televíziózás személyiségeivel beszélget.

A „Kocka” Magyar Géniuszok Háza projekt- egy Rubik kockát formáló Science Center- ötletgazdája, ami bekerült a kormányprogramba, mint kiemelt beruházás. Megvalósulása még várat magára. 12 éve DJ Radnai néven rendszeres fellépője nagy fesztiváloknak, nagyvállalatok rendezvényeinek, városi napoknak, privát partiknak. Házibuli hangulatú fellépéseivel elérte, hogy a DJ Radnai névből néhány év alatt komoly brand lett. 2014-ben zenekart alapított Midlife Crisis Zenekar néven, aminek ő a dobosa. Az elmúlt hét évben a showband fellépett többek között a VOLT, a STRAND, a CAMPUS és a SZIN fesztiválon, céges rendezvényeken, családi napokon.

Szalai Gabriella
Tanulási szakértő, aki 15 éve marketingezik és ír szövegeket sikeresen kifejezetten női célpiacra.

45 ezres olvasótábora élvezettel olvassa cikkeit, leveleit. Gabi a B2W Szövetség alapító tagja, a B2W VIP Közösség belső szövegíró-tanácsadója, Év Marketingese díjazott, és a HVG Goldenblog díj nyertese.

Szenvedélye a szövegírás, és soha, sehova nem indul el radíros végű ceruza és hegyező nélkül. A fesztiválra a B2W stílusú szöveges kommunikáció kötelezően betartandó alapelveivel érkezik, és gyakorlati példákat hoz arra, hogyan lehet "B2W-síteni" a cégek szöveges kommunikációját - legyen az weboldalon, csomagoláson, ügyfélszolgálati e-mailben, Facebook posztban, vagy Insta sztoriban.

„A NŐK hálás, lojális célközönség. Erős, lelkes támogatóink. Elnézik, ha elbénázok valamit, megbocsátanak, ha hibát vétek, és értékelik az alázatot, amivel viszonyulok hozzájuk. Soha nem jutottam volna el egy nulla tőkéből indított céggel addig, ahol most vagyok, ha nem pont ŐK segítenek nekem ebben. I.M.Á.D.O.M, hogy zömében női vásárlóim vannak! Ők a mi erősségeink.

Boruzs Ákos
Ákos több mint 10 éves tapasztalattal és gyakorlattal rendelkezik az e-commerce és a digitális marketing területén.

Szakmai pályafutásának egyik jelentős állomásán, az Origo Zrt.-nél, senior e-commerce menedzser, illetve online gaming szakértő pozícióban, az üzletág vezetőjeként az online kereskedelmi üzletág területi stratégiai szerepének és üzleti eredményeinek növelése volt a fő feladata. Ezt követően a Tchibo Budapest Kft.-nél szerzett tapasztalatot szintén vezetői pozícióban. Legfontosabb munkái közé tartozott a vállalat nemzetközi mintáján alapuló Tchibo webáruház sikeres magyarországi bevezetése, valamint a nemzetközi együttműködések és fejlesztések koordinálása is.
Később az Avon Cosmetics Hungary Kft. Digital manager pozíciójában a Pannónia Csoport digitális stratégiájának összehangolásáért felelt. Rövid médiaügynökségi kitérő után az Avon közép európai régiójának 19 országában volt felelős az AVON tanácsadók/vezető tanácsadók aktivizációs stratégiájának kialakításáért és megvalósításáért, különböző online eszközök és platformok, illetve tartalommarketing segítségével. Jelenleg a Webshop Logisztika Kft. marketingvezetője, ahol a vállalat teljeskörű marketing stratégiájáért és annak megvalósításáért felel.

Vicsápi Natália
Év Vállalkozója, önismereti tanító, Változás Nagykövet

Napjainkban mi sem nagyobb kihívás, mint nőként folyamatosan erőt, magabiztosságot, hibátlan eleganciát sugározva vezető pozícióban dolgozni és szüntelenül helyt állni. Nap, mint nap megküzdeni az elismerésért és megtartani azt.
Vajon ki az, aki erről hitelesebben tudna nyilatkozni, mint az a személy, akit az Év Vállalkozójának és az Év Nőjének is megválasztottak Szlovákiában?
Korábbi kőkemény egoista és sikerorientált élete a teljes kiégéshez, majd személyes bukáshoz vezetett. Kilátástalannak tűnő helyzetből állt újra talpra és egy olyan, teljesen új minőségű életet sikerült felépítenie, amiről korábban még álmodni sem mert.

Az „Írd Te a sorsodat!” című könyvében meghökkentő őszinteséggel és teljesen nyíltan vall a bukásáról és az immár mögötte álló út embert próbáló nehézségeiről.
Szívügye a vállalkozó és menedzser beosztásban tevékenykedő nők. Programjainak keretein belül az önismereten keresztül ébreszt rá a valóságodra és teszi láthatóvá számodra azt az utat, ami álmaid életéhez vezet.
A vezető szerepben dolgozó nők is válhatnak a munkájukon túl biztos ponttá egyszerre, mint szerető családanyák, odaadó feleségek és elválaszthatatlan barátnők is, hiszen nemcsak képesek a változásra, hanem folyamatosan tesznek is érte.

Tusnádi Roland
Maxold ki a KATÁD! Szolgáltatás alapú KATÁ-s vállalkozókat mentorál, hogy 5 hónap alatt a következő szintre léphessenek a vállalkozásukban.

"Engedd meg, hogy bemutatkozzak: Tusnádi Roland vagyok, a szolgáltatás alapú vállalkozók mentora, a Service Club közösség és a Service Mastermind üzleti mentorprogram alapítója. Az elmúlt 3 évben több mint 110 millió Ft összértékben értékesítettem coachingot és üzleti tanácsadást, 250 tréningnapot és nagyjából 300 db zoom coaching hívást tartottam.
Közel 300 YouTube videót készítettem, az Instagram sztorijaim száma pedig mára meghaladta a 9000-et.
Az elmúlt években szerencsém volt több mentorral is együtt dolgozni, a saját magamra költött önfejlesztéssel kapcsolatos többmilliós befeketetéseim által több, mint 300, közvetve több ezer ember életéhez járulhattam hozzá tanácsaimmal." Tusnádi Roland - Bosslife, Service Akadémia.

Gáspár Katalin
21 éves Harmonet portál alapító tulajdonosa

1999 óta trendalakító az online marketingben. A Harmonet az első magyar nyelvű női magazin volt a weben. A Lélekpillangó mozgalom alapítója és marketing folyamatainak kezelője, a legnagyobb hazai KKV marketinges csoport adminja a Facebookon, előadó a legnagyobb hazai marketinges és média konferenciákon. Tréningjeit negyedévente teltházzal tartja. Erőssége a szövegírás és az egyedülálló ötletek.
Elérni, hogy kövessenek. Ugyanannyira félelmetes, mint amennyire vonzó ez manapság. A pull – vagyis a hívogató erejű, behúzó marketing elkötelezi a vásárlóinkat, hogy a szeretett márka mellett kiálljanak, ne csak megvásárolják azt. Lehet, termék, szolgáltatás, vagy éppen egy személy maga. Az Y és a Z generáció tagjai – sőt az alfák az új kutatások alapján még jobban – kifejezetten a hívó szóra reagálnak, ahol maguk dönthetnek arról, hogy mit és hogyan vásároljanak. A régi, nyomulós, folyton az orrunk elé tolakodó „vegyél meg” típusú marketing helyébe a „ha szeretnéd, akár meg is vehetsz” üzenete lép.
Előadása arról fog szólni, "Kié a tartalom", miért ne gyárts webszemetet.

Berger Gábor
Közgazdász, bizniszstratéga, a 4 órás cégvezető, Apa

A Berger Könyvelőiroda Kft. ügyvezető tulajdonosa, a Rúgd ki a főnököd! Indíts saját vállalkozást! és a 4 órás cégvezető című könyvek szerzője.
2009 óta, főként otthonról, a családja mellől vezeti Budapest belvárosában található könyvelőirodáját. Hisz benne, hogy megfelelő munkatársakkal nincs szükség a vezető idejét felemésztő, részletekbe menő mikromenedzsmentre, sem lélekölő, váll felett a kolléga monitorját nézegető, mániákus kontrollra.
Mindenféle tudományos humbuktól mentesen mutatja be előadásában azt, amivel cégvezetőként foglalkoznod kell, (és azt is amivel tilos!) ha azt szeretnéd, hogy vállalkozásod valóban teljesítse legfontosabb küldetését: Jó életet biztosítson a tulajdonosnak, azaz neked, a munkatársak, partnerek, és a vevők magas fokú elégedettsége mellett.
"Gazdálkodj okosan az időddel, élj jól!" címmel tart előadást a B2W Fesztiválon. Legyen mindenre időd, foglalkozz azzal, ami valóban fontos és szereted is csinálni!

Kőszegi András
Márkatanácsadó, az onBRANDS alapítója

Szakmai és közéleti ismerkedését első munkahelyén a Magyar Rádióban kezdte 1985-ben. A legfontosabb tanulási folyamatnak a hosszú évek óta készített rádiós, televíziós - közéleti és szakmai - beszélgetéseit tekinti.A Petőfi Délelőtt szerkesztő-riporteri tapasztalatai után egyszerre vezetett televíziós műsort ( Satelit, ATV,) rádiózott (Fehérvár Rádió, Infórum Rádió, Budapest Rádió). A Gazdasági Rádió elindításában kommunikációs igazgatóként és szerkesztő-műsorvezetőként vett részt.

Éveken keresztül a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola ( új nevén: Budapesti Metropolitan Egyetem ) márkázás kurzusainak óraadója, a CSR szakirány vezetője. Felsőoktatási intézmények - BGF, Pázmány, MathiasCorvinus Collegium,  - meghívott előadója, de tartott szemináriumot CSR és márka témában a SigapurManagment University-n is.
Márkatanácsadóként kisebb és nagyobb cégeknek, személyeknek dolgozik. Jelentős kerekasztal beszélgetések moderátora, konferenciák, vállalatok, szervezetek márkainspirációs előadója.

-  2005-2008 a  Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja
-  2007 óta EFFIE zsűri tag
-  A Szponzorációs Asztaltársaság alapító tagja
-  Publikációk: Szaklapokban  közölt cikkek, rádiós-, televíziós interjúk
-  Az „EZ A BRANDING - 51 márkás beszélgetés” (2013) és az „EZ A CSR - 51 felelős beszélgetés” (2014) könyvek szerzője

Langmár Zsuzsanna
Szószóró, PR szakértő, a Langmár Kommunikáció alapítója

Küldetésünk, hogy segítsünk a kiváló cégeknek abban, hogy kimagasló legyen a kommunikációjuk.
Ma már nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani.

Azért alapítottam 2008-ban a Szövegírásblogot, ami 2016-tól Langmár Kommunikáció lett, hogy minél több magyar vállalkozásnak segítsünk a szakterületére koncentrálni – amíg nálunk jó kezekben van az üzleti kommunikációjuk
.

Márton Katalin
Praktiker HR & CSR igazgató

Változások, innováció, digitalizáció, a jövő generációja – a mozgatórugói.
Kata 25 éve vezet HR szervezeteket különböző cégeknél. Szívügye a szakképzés jövőbiztossá tétele és a MMK emberek (SNi fiatalok) integrációja a munkaerőpiacra. Fontos számára, hogy minél több nő kerüljön vezetői pozíciókba, vállaljon vezető szerepeket. Bogi, Rudi és Guszti büszke anyukája és ráadásul még a feleség szerepben is jól érzi magát.

- Tagja az Innovációs és Technológiai Minisztérium, valamint a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara égisze alatt működő kereskedelmi Ágazati Készségtanácsnak és a Német Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Szakképzési Bizottságának
- 2020 óta a Vállalható Üzleti Kultúráért kezdeményezés Nagykövete

- Bridge Budapest Edison platform kezdeményezésének „Menő Cégek” egyikeként képviseli a Praktikert

- Tagja a Menedzserek Országos Szövetségének, az elnökség Etikai Bizottságának tagja, és idén ötödik alkalommal vállal mentori szerepet a szervezet „Jövő Menedzsere” mentorprogramban

- Tagja a Hungarian Business Leaders Forum mentorprogramjának

- 2021-től oktatóként vesz részt a Széchenyi István Egyetem HR stratégia egyetemi képzésén

- HR Fest Advisory Boardjának tagja

- Civil Impact Nonprofit Kft. „Civil Impact Akadémiájának” keretében évek óta mentorál civil szervezeteket
- Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara „Bridge to Benefits” Kurzusának támogatója

- Kuratóriumi tagja a Kapcsok Alapítványnak és a  Gyermek Évszázada Alapítványnak
- Hátrányos Helyzetű Falvak és Községek Fejlődéséért Egyesület és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat „Őrangyal” védjegyének birtokosa

- Tállyáért Egyesület elnökségének tagja


Avidor Kata
Premium Social Club & Next Stage Camp vezetője

A sikernek nem titka, hanem ára van. És a mai világban „elvárás” hogy minden szerepünkben (házastárs, szülő, üzletember, barát…) kiválóak legyünk, miközben mindannyian tudjuk, hogy ez nemcsak lehetetlen, hanem káros is.  

A Premium Social Club for Business megalkotta azt a közösséget, ahol vezetők inspirálódnak, tanulnak egymástól, kikapcsolódnak és eszközöket kapnak ahhoz, hogy harmóniát tudjanak teremteni üzleti és magánélet között. Életszerűbben tudjanak megfelelni a fenti elvárásoknak, de még inkább saját vágyaiknak, céljaiknak és legfőképp szeretteiknek. A Next eseményeink, hűen szolgálják fenti víziónkat. A találkozóinkat csak 400 millió Forint árbevétel feletti cégek, cégcsoportok vezetői számára tartjuk. Előadásában arról beszél nekünk, hogyan kell úgy kapcsolatot építeni, hogy az hosszútávon is egy igazán értékes üzleti/baráti kapcsolat legyen.

Várőri Adrienn
Kézműves marketing szakértő, a "Több, mint Hobbi" alapítója

8.000+ aktív csoporttagjával és 2000+ ügyfelével a Több mint hobbi Magyarország legnagyobb kézműves vállalkozói közössége. A művészetmarketing itthon a Több mint hobbi indulása előtt csak szűk körben volt elérhető, tanulható. Ma már nem lehet kifogásod, ha fel akarod futtatni a kézműves, művész vállalkozásodat, mert Várőri Adrienn, akinek szívügye a magyar kézműves termékek értékének, becsületének visszaállítása, segíteni fog Neked.

Adrienn a Budapesti Gazdasági Főiskolán szerzett PR szakértői oklevelet 2005-ben, előtte a Szegedi Tudományegyetem Főiskolai Karán végzett angol-francia szakos tanárként 1999-ben. 6 évig dolgozott a Prímagáz Zrt.-nél területi képviselőként Budapesten és Pest megyében, majd ugyanott CRM adminként támogatta a vállalatnál a Salesforce bevezetését, így nagyvállalati értékesítői és KKV marketing tapasztalatokkal egyaránt rendelkezik.
Rendszeres előadója a hagyományőrző, kézműves fesztiváloknak, szakmai rendezvényeknek.
"Small and sweat - cuki női márka önbizalomhiánnyal vevőt keres" témában ad elő kifejezetten kézműves marketing tapasztalataiból merítve.

Sonkoly Zsuzsanna
Cégvezetők párterapeutája

Cégvezetőként sokféle kihívással néztek szembe nap mint nap. Stratégia valamint marketing szempontjából mindent megtesztek azért, hogy sikeres cégként jelenjetek meg a piacon, mindig igazodva a legújabb trendekhez az innovatív folyamatokkal lépést tartva.
Akár együtt vezetitek a céget, akár a párotok más területen dolgozik, egyre kevesebb idő jut a céggel kapcsolatos kihívások, stresszes helyzetek megosztására. Otthon a családban, a párkapcsolatban megbillenek a férfi-női szerepek, mást vártok el egymástól, más igények és vágyak kelnek életre.
Mindemellett a gyermekek is jelzik, hogy figyelemre van szükségük....
...de annyi mindennel kell foglalkozni.
Egy hosszútávon sikeres és eredményes cég mögött kiegyensúlyozott családi háttér és harmonikus párkapcsolat lakozik.
Előfordul, hogy ez az egyensúly felborul, ezért érdemes tenni. A kérdés hogyan? Zsuzsanna a válasszal érkezik és olyan megoldásokkal, amiket érdemes kipróbálni!

Egy elégedett női vásárló hálás,
szívesen ajánl tovább és újra visszatér hozzád,

mert szeretetet adhat és kaphat!

 

Mi történik a jelentkezés után?

  1. Kapsz egy automatikus e-mailt a befizetéshez szükséges adatokkal

  2. Befizetésed beérkezésével véglegesíted helyedet az egész napos programra

  3. A B2W Fesztivál előtt előtt 10 nappal és 3 nappal is küldünk egy tájékoztató levelet minden információval kapcsolatban.

Ha eljössz, megváltozik minden, amit eddig márkád megjelenéséről hittél. Nem lesz kérdés, hogy hogyan adj el nőknek jövőre, hogy fejlődhessen márkád, konkurenseidet fényévekkel lekörözve!

Nem lesz kérdés, hogy az, amit csinálsz csak neked tetszik-e, vagy vevőidet is rabul ejti! Innentől kezdve mindent tudni akar termékedről, szolgáltatásodról!

Ne habozz, ne várj a döntéssel, mert minden egyes nap csak kidobott pénz, ha nincsenek rendben az alapok!

U.i.

Idáig eljutottál az olvasásban? Akkor TE vagy az, akit keresek! Nélküled meg sem rendezhetjük a B2W Fesztivált! Ott a helyed! (Komolyan.)

Nézd, ha egészen idáig elolvastad az oldalt, mindketten tudjuk, hogy szívesen ott lennél velünk. Ezért téged semmiképpen sem szeretnélek elengedni.

Egyenes leszek: ez a rendezvény kihagyhatatlan, most meg a válság miatt pláne. És akkor még nem is beszéltünk az előadókról, akik kifejezetten NEKED készülnek olyan fontos tudással, amit szenvedélyesen szeretnének megosztani.

Ne felejtsd, 2022-ben már sokkal-sokkal több kell vevődnek, követődnek. Márkád megérdemli, hogy végre sikeres legyen, hát engedd, hogy megszeressék!

Első lépés: jegyvásárlás.

(Nem, nincs kibúvó.)