Termékek Menü

B2W VIP Club

B2W VIP CLUB                                                            Meetupok >     Támogatóink >     Sajtó >     Kapcsolat >     Mennyibe kerül? >

B2W VIP CLUB

PRÉMIUM  TÁMOGATÓ  KÖZÖSSÉGGEL  &  NŐI  CÉLPIAC  SZAKÉRTŐIVEL

Nőknek adsz el? Nőként építed karrieredet?

ITT  A  HELYED KÖZÖTTÜNK,  FELEJTHETETLEN  ÉLMÉNYEK  ÉS  ÚJ  KAPCSOLATOK VÁRNAK  RÁD!

  Szeretnék a közösség tagja lenni >>  

 

Tudtad? A NŐK 91%-a CSALÓDOTT!

Úgy érzik, a reklámok nem értik meg őket

 

A női fogyasztók hatalmas vásárlóerőt és befolyást jelentenek, ezért az ő bizalmuk elnyerése óriási jelentőséggel bír. Többé ne úgy gondolj a hölgyekre, mint egy piaci résre, egy szegmentálható csoportra, ők ma már a családi kassza fő döntéshozói és imádnak vásárolni!

Ma, amikor mindent perszonalizálunk a legfontosabb, hogy figyelembe vegyük: A női célcsoport mást vár el a hirdetőktől, mint az eddig használt maszkulin marketingkommunikáció. És ez jó!

Marketingesként, cégvezetőként ma már elengedhetetlen, hogy birtokában legyél a „T-tudásnak”, azaz tudj stratégiában gondolkodni olyan szakemberekkel, akik a kivitelezés mélységeiben lesznek segítségedre pl. a klasszikus piackutatásban, digitális analitikában, brandingben, design gondolkodásban, kampánytervezésben, tartalomelőállításban.
B2W piacszegmentációval tudunk női célpiacot meghatározni, targetálni, és pozicionálni, ezzel hatékonyabban és eredményesebben tudjuk termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kiszolgálni a nőket. Jobb lesz vevőinkkel a kommunikációnk, stílusunk és erősebb pozicionálást, kampányokat tudunk tervezni.

A B2W Közösség kiemelt célja, hogy hiteles, valós, minőségi és felelős marketingkommunikációt hozzon létre példaértékű személyek, szakemberek együttműködésével úgy, hogy a fókuszban a női célpiac áll.

 

 

Előadóink és támogatóink értékrendje garancia arra, hogy 

különleges kapcsolatokat szerezz - várjuk szeretettel cégedet is!

 

FÉRFIAK, itt a helyetek nektek is!

 

A 21. századi nő egyszerre épít karriert, vezet háztartást, nevel gyermeket (41% egyedül!), 82%-ban fő döntéshozó a családi kasszában és rengeteget vásárol. 

Ha márkád célcsoportjai nők és nem veszed figyelembe a nők igényeit, hatalmas bevételtől eshetsz el.

Ezt a hibát nem csak férfiak követik el, sajnos az üzleti életben mi nők is még férfiasan viselkedünk, tervezünk stratégiákat, pedig nem kellene.

Légy férfi, vagy nő, várunk közösségünkbe, mert végre megtudhatod, hogy

 

    mi kell a nőknek, mivel motiválhatod őket

    milyen közösséget építs és hogyan adj el nőknek

    milyen stratégiákkal tudsz személyes márkát és nőkre célzó céget építeni

    hogyan képezd magad, milyen tanulástechnikákkal turbózhatod fel karriered

    hogyan írj ütős szövegeket és tervezz olyan kampányt, arculatot, webdesignt, amit női vevőid imádni fognak

 

Fedezd fel a nőkben rejlő pozitív erőt és emeld fel a cégedet!

  Szeretnék csatlakozni >>  

 

 
 

2018.11.09.

Munkáltatói Márkaépítés - Előadó: PEPPER - az első magyarul beszélő humanoid robot

2018.12.14.

Kreatív kampánytervezés & Karácsonyi Parti - Előadó: GESZTI PÉTER

2018.01.10.

Évindító Brand Tervező Nap

2018.03.22.

Business Influencer, azaz hogyan válj szakmád véleményvezérévé

 
A további programokat a novemberi találkozón beszéljük át kifejezetten a tagok érdeklődési körének figyelembevételével.

 

Pálfi Éva idei Marketing Expo előadásának

hanganyagát megkaptuk a szervezőktől, hallgasd meg most:

 

 

 

Üdvözöllek!

 

A B2W alapítójaként invitállak egy olyan szakmai közösségbe, mely igazi inspiráció a nőknek, női vállalkozóknak, s azoknak a cégeknek, akik a női célpiacra fókuszálnak. Olyan erős inspirációt és tudást kapsz tőlünk, mely mostantól alapjaiban határozza meg kommunikációdat.

Hálás vagyok a végtelen sok tanulásnak, tapasztalatnak, amit az elmúlt 20 évben a nőkre célzó cégekért tettem, mert most pontosan tudom, hogyan kel életre egy női célpiacra fókuszáló márka és mitől lesz sikeres. A húsz év távlatában kijelenthetem, hogy a B2W  időszerű, ki kell mondani, hogy más marketingkommunikáció kell a nőknek, mint a férfiaknak. Így tervezek, és ilyen szellemben oktatok tréningjeimen, előadásaimban. Mivel az én szakterületem a vizuális marketing, ám a B2W egy sokkal komplexebb terület, más szakterületek kiválóságait is meghívtam neked. Felemelő érzés ide tartozni!

B2W Közösségünk tagjai hazánk legnagyobbjai, szakmájukban tiszteletre méltó specialisták, cégvezetők, marketingesek, influencerek, kivitelezők.

Van valami, ami közös bennünk: elkötelezettek vagyunk abban, hogy segítsük, támogassuk azokat a cégeket, akik nőknek adnak el abban, hogy felelősebben, eredményesebben és sikeresebben kommunikáljanak követőikkel, vevőikkel.

2018 áprilisában jött el a nagy nap: a MARKETING NŐKNEK rendezvényünkre 1 hét alatt elfogyott minden jegy. Az esemény egyben könyvbemutató is volt: A "Hogyan adj el nőknek B2W?" könyv megjelenésével datálható a B2W®  születése.

A B2W Fesztivál szervezésével az volt a célunk, hogy kinyissuk zárt közösségünk kapuit, és befogadjunk minél több olyan céget, akik hasonló értékrenddel szeretnék megismerni a B2W tudatos kommunikációt. 672 fő vett részt az első fesztiválon, és 50+ fő azonnal csatlakozott is a B2W VIP Clubhoz.

Feladatomnak érzem, hogy összetartsam ezt az inspiráló, pozitív közösséget, ám azt gondolom, hogy a jövőt együtt kell megélnünk és együtt kell alakítanunk - tedd hozzá a tudásod bátran te is!

Csatlakozz hozzánk, és inspirálódj olyan flow élményekkel, és olyan tudással, amit azonnal használni tudsz jövőd sikereihez!

Várlak szeretettel B2W Közösségünkbe:

Pálfi Éva

B2W alapító, női marketing szakértő, brandstylist iparművész

 


 

Felejthetetlen élmény lesz!

 

Mit mondtak, akik már voltak Pálfi Éva rendezvényein?

 

"Logikus, érthető, inspiráló. Segít abban, hogy megfelelő briefet adjon a grafikusnak, amit ő is ért. Most már értem milyen logikával, inspirációval dolgoznak és mik a fontos szempontok. Mélyebben megértem a márkám, hogyan tudom megérinteni a célcsoportot." Greksa Bernadett Revlon Magyarország Brand managere

 

"Mottóm a munkával és az élettel kapcsolatban, hogy egy biztos dolog van a VÁLTOZÁS. Évit, 2016 óta követem és ismerem, főleg azért tűnt fel, mert egyedülállóan már akkor is NŐKre célzó stratégiával gondolkodott, mind a megjelenésben, mind a marketingben. 2017-ben elkezdtünk együtt dolgozni. Tudtam, hogy ő az én tervező segítségem, hiszen folyamatosan megújul és előrelátó minden ehhez kapcsolódó témában.

Évi, a Brand tervező napon egy hatalmas változással ismertetett meg bennünket, amellyel új és PONTOS INSPIRÁCIÓKAT adott arról, hogy hogyan is lépjünk tovább és gondolkodjunk 2018-tól az elkövetkező években.
Gyakorlatiasan szemléltetve mutatta meg azokat az új trendeket, lehetőségeket és kötelező elemeket, amelyekkel ki tudok tűnni majd a nagy zajból, ami körül vesz, várom, hogy belefoghassak. Pontosan éreztem az előadásai folyamán és az egész napon azt, amiről beszélt is: a baráti, közvetlen hangulatot, és a rengeteg pozitív energiát, amit átadott nekünk. Délután már csak azt éreztem: még, még, még kapni akarok belőle.
Köszönöm, hogy ott lehettem, alig várom a folytatást."
Berényi Zsuzsa - Berényi Sminktetoválás

 

" Varázslatos 01.11. Új kezdet! Elvarázsoltatok, még most is a hatása alatt vagyok...nemcsak sok hasznos információval gazdagodtam, hanem megerősítést is kaptam, hogy jó az irány és haladjak tovább az utamon...hálásan köszönöm" Illés Tóth Orsolya

 

" Micsoda tények, tudásanyag, értékek, szeretettel köszönöm! Nekem nagyon megérte befektetni az időmet, figyelmemet és a pénzemet, új tudás és megerősítések csokra. Szívből gratulálok Éva a munkásságodhoz!" Gulyás Melinda Forever Living Products

 

"Nagyon sok értékes gondolatot és olyan tudást kaptunk, ami a mai online megjelenésekben az emberek szívéhez és gondolkodásához segítenek zöld utat nyerni! Csodás diák, könnyen "emészthető" és élvezetes előadás! További sok sikert kívánok!" Katona Zsuzsanna

"Nagyszerű, önbizalom-erősítő gondolatokat, versenyképes tudást kaptunk. Csodás, hogy egyre több női előadó, kifejezetten ill. nőknek is szóló ismereteket tesz rendszerbe és oszt meg az érdeklődőkkel." Füvesiné Hoffmann Ágnes

 

"★ Hitelesség ★ Alázat ★ Szenvedély ★ Szakértelem ★ Élmény 5 csillagos brandépítés a Pálfi Éva Stílusakadémia jóvoltából

Amikor úgy jössz el egy egész napos továbbképzésről, hogy egy pillanatra sem lankadt a figyelmed, a lelkesedésed, az elhatározásod, sőt, szeretetbuborékban, hasznos információkkal és élményekkel feltöltve érzed magad a nap végén, akkor valami nagyon professzionálisnak voltál a része. Értéket átadni, miközben lélekben is felemeled a hallgatóságod, ez az oktatás magasiskolája. Pálfi Éva az ösztönösséget kiváló módon elegyíti a tudatossággal. Hiteles szakember, végtelenül pozitív kisugárzású előadó, aki a részletekre éppúgy figyel, mint a nagyobb összefüggésekre. Nemcsak tudással és tapasztalattal, hanem egy élménnyel is gazdagodtam, amit a kifogástalan helyszínválasztás és az apró figyelmességek tettek teljessé. Köszönöm!" Aigner Iván KK Moves

 

Csodálatos, inspiráló, felemelő közösség vár rád!

 

Mennyibe kerül az 1 éves B2W VIP Club tagság?
 
  • A B2W Fesztivál + minden meetup teljes előadásanyagához való hozzáférés

  • 1 évig ingyen belépés az összes meetupra

  • Kapcsolatépítés zárt prémium közösségben

  • Oktatói platform

  • Közösségi eladótér

  • Tudásanyagok

 
120.000 Ft +áfa / fő /1 év (bruttó: 152.400 Ft)
 

 

Jegyvásárlás

Légy a B2W VIP Club tagja!

 

Miért kell csatlakoznod a B2W Közösséghez?

 

https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w31h31q80np1/pipa.jpg?v=1503148169   Mert kapcsolatépítéssel segíti a karrieredet: olyan emberek között leszel, akik nemcsak hogy megértik a céljaidat, hanem lehetőségük és erőforrásaik is vannak segíteni az elérésükben. (És ha valaki, akkor TE már biztosan tudod, mennyire fontos ez. Ha ezen az oldalon vagy.)

https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w31h31q80np1/pipa.jpg?v=1503148169   Mert tudásanyagokkal, könyvekkel és tréningekkel, könyvekkel edukálja cégedet. Ha neked nincs időd minden héten ott csücsülni két fontos szakmai konfon (mert hébe-hóba azért dolgozni is kell), akkor légy osztályelső a piacodon a saját irodádból! Vagy otthonodból. Mert a B2W ebben is segít majd!

https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w31h31q80np1/pipa.jpg?v=1503148169   Mert olyan eseményeket és meetupokat szervez, ahol könnyebben elérheted női vevőidet, és ahol olyan tippeket, trükköket, technikákat tanulsz majd, amelyekkel nemcsak te emelheted fel a vevőidet, hanem amelyek hatására ők is felemelnek majd téged.

https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w31h31q80np1/pipa.jpg?v=1503148169   Mert folyamatosan kutatja a nők, mint célcsoport preferenciáit, prioritásait, vásárlási szokásait, hogy új eredményeket, az üzleti gyakorlatban bevethető tanulmányokat osszon meg a B2W közösség tagjaival.

Nos, ha úgy döntesz, hogy ma tagja leszel a B2W VIP Clubnak, akkor egy teljes éven át élvezed majd a B2W Közösség támogatását. SŐT!!!

https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w31h31q80np1/pipa.jpg?v=1503148169  A B2W Közösség Platformja egy social + oktatói és sales oldal is egyben. Miért jó? Saját profilokat alakíthattok ki kapcsolatépítésre, eladásra (azonnali közvetlen bevétel az eladásaitokból), online oktatásokat tarthatsz, vagy vehetsz másoktól. Van egy előfeltétele ide tartozni: B2W VIP Club Tagsággal kell rendelkezned.

A B2W Közösség Platformja 2018.11.09-től nyitja kapuit.

Óriási segítség a tudatos növekedéshez, sőt! Még ennél is több! Végre különleges, erős márkát építhetsz, támogató közösséggel a hátad mögött!

 

 

 

Nekik megváltás lesz ez a tudás:

 

 

  • Cégvezetők, akik a cég első embereként szeretnek minden folyamatot kontrollálni, ám eddig a női marketing világa túl misztikus volt számukra

  • Marketinges munkatársak, mert korrekt brief alapján felére csökken az időrabló kommunikáció a kivitelezőkkel, mégis sikeresen pozicionált a design is

  • Kreatív vezetők, akik hatással bírnak marketinges munkatársaikra a tökéletes brief kialakításában

  • Grafikusok, mert végre megértik mitől lesz művészetük sikeres és vevőre célzott

  • Weboldal tulajdonosok, akik nap, mint nap a vevőszerzés és megtartás szélmalomharcát vívják

  • Bloggerek, mert színes, ízes tartalmakat adhattok olvasótáborotoknak, akik veletek ébrednek majd

 

Amikor üzleti megbeszélésed van, tudod, hogy fontos a megjelenésed. De vajon gondoltál-e már rá, hogy előtte megnézték pl. weboldaladat és már van egy első benyomás rólad? Ha pedig template panelekben élsz, akkor a kép rólad

  • 12=1 tucat vagy
  • másolható vagy
  • nem jön át a lényeg, az, amiben valóban erős vagy
  • árversenyben élsz
  • és megkérdőjeleződik, hogy biztos te vagy a legjobb megoldás?
     

Ebből az következik, hogy rengeteg pénzt dobsz ki az ablakon rossz a konverziók miatt, ráadásul javarészt a kekeckedő vevők fognak majd megtalálni.

Nem érted, hogy miért nem megy igazán, miközben a konkurensed hasít, pedig az ő terméke, szolgáltatása lehet nem is olyan jó, mint a tiéd. És a legrosszabb, igazán nem is vagy büszke a cégedre.

Addig, amíg szolgai módon követed a trendeket, amíg nem lépsz ki a fényre erősen és sugárzóan, addig nem tudsz igazán nagy hatással lenni másokra sem.

Hidd el semmit nem ér a jó marketing, ha a megjelenésed átlagos, csapnivaló, vagy nem a jó vevőre célzott, mert a látogatók 91%-a azonnal elhagy!

 

Egy elégedett női vásárló hálás,

szívesen ajánl tovább és újra visszatér hozzád,

mert szeretetet adhat és kaphat!

 

  Oké, csatlakozom! >>  

 

Kérdések, amik felmerülhetnek benned is:

 

 

    Nem vagyok nő. Való nekem is ez a program?

    - Naná! Neked ezt receptre kellene felírni! Így végre te is mélyebben megérted a legfőbb szempontokat, amikkel hathatsz a nőkre! Az összes női vevőd ott drukkol neked, hogy végre tag lehess…

https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w12h12q80np1/Brand%20Tervezo%20NAp/potty.jpg?v=null.1482236000     Nem vagyok egy marketing, design, szövegírás zseni, való nekem is ez a közösség?

    - Abszolút! Érthetők leszünk, szakzsargonmentesek, mintha emberi lények lennénk. (Várj csak! És tényleg!)

https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w12h12q80np1/Brand%20Tervezo%20NAp/potty.jpg?v=null.1482236000     Már rengeteg olyan előadáson voltam, amivel nem tudtam mit kezdeni a saját cégemben, ezek a meetupok is ilyenek lesznek?

    - Dehogy. Konkrét megvalósításokat mutatunk be neked, recepteket, melyeket bármikor bevethetsz. Tippeket kapsz, példákat hallasz, technikákat tanulsz csupa olyan előadótól, aki a saját (női) célpiacukon már fényes sikereket könyvelhetnek el, és akik készek megosztani veled a sikereik titkát.

https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w12h12q80np1/Brand%20Tervezo%20NAp/potty.jpg?v=null.1482236000     Marketinges vagyok, tanulok itt valami újat?  

    - Persze! Ez az egész B2W közösség lényege! Az egész B2W megközelítés új: friss, üde szellő a marketing fülledt és poros világában. KI NE HAGYD marketingesként!!!

https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w12h12q80np1/Brand%20Tervezo%20NAp/potty.jpg?v=null.1482236000     Majd ha már tartok ott, hogy ki tudjam fizetni, akkor majd egy következő alkalommal mehetek?

    - Ne várd meg, hogy még több pénzed bánja a rosszul felépített marketingre szánt keretedet! Ha rendbe rakod az alapokat, már az első hónapban érezhető a változás! Lassan elaprózva, vagy gyorsan lendületesen akarod cégedet fejleszteni?

https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w12h12q80np1/Brand%20Tervezo%20NAp/potty.jpg?v=null.1482236000     Nekem nem nők a vevőim, de nőként személyes márkát építek. Nekem is hasznos a B2W VIP Club?

    - Maximálisan! Nagyon fontos, hogy ön-azonos maradhass a céges világban is, odafigyelj a képre, amit mutatsz magadról, és tudd, hogyan hathatsz eredményesen vevőidre. Amit itt kapsz, az átsugárzik mindenen, bármely iparágban!

https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w12h12q80np1/Brand%20Tervezo%20NAp/potty.jpg?v=null.1482236000     Az én cégem nem divattal, vagy kozmetikumokkal foglalkozik. Nekem is jó?

    - Pontosan ezeket a sztereotípiákat szeretném eloszlatni! Ma már az autók és a házak vásárlásánál is ZÖMÉBEN nők mondják ki a végső szót! Mi, nők, műszaki szolgáltatásokat vásárolunk, vagy éppen nyújtunk, és most már m.i.n.d.e.n.h.o.l. ott vagyunk. El se hinnéd, milyen messzire elér a kezünk, úgyhogy igazán érdemes jóba lenni velünk! Ehhez a kulcsot pedig itt kapod meg.  

https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w12h12q80np1/Brand%20Tervezo%20NAp/potty.jpg?v=null.1482236000     Ha még nincs cégem, akkor is érdemes tagnak lennem?

    - Ha 20 év múlva lesz céged, ezek az alapok akkor is megállják a helyüket. A stratégián nem fog a fagy, a szél, nem kezdi ki az idő! Sőt, ha te épp tervezési fázisban vagy, mindenképpen gyere, hiszen könnyebb a helyes útra lépni, mint már egy elrontott szitut rendbe tenni! És nem utolsó sorban: fogadjunk, tudsz használni egy üde, friss hátszelet a megvalósítás tikkasztó (és néha picit félelmetes) melójában.

 

Itt a helyed, várunk szeretettel!

 

Mi történik a jelentkezés után?

 

  1. Kapsz egy automatikus e-mailt a befizetéshez szükséges adatokkal

  2. Befizetésed beérkezésével véglegesíted helyedet a klubba és a következő meetupra is már.

  3. Kapsz egy csekklistát, ami segít a B2W tudatos kommunikációban. Tudni fogod, hogy milyen információk kellenek ahhoz, hogy dolgozni tudjunk majd.

  4. A B2W Meetupok előtt 10 nappal és 3 nappal is küldünk egy tájékoztató levelet minden információval kapcsolatban.

Ha taggá válsz, megváltozik minden, amit eddig márkád megjelenéséről hittél.

Jobb lesz vevőiddel a kommunikációd, stílusod és magabiztosabb leszel.

Nem lesz kérdés, hogy az, amit csinálsz csak neked tetszik-e, vagy vevőidet is rabul ejti! Innentől kezdve mindent tudni akar termékedről, szolgáltatásodról!

Ne habozz, ne várj a döntéssel, mert minden egyes nap csak kidobott pénz, ha nincsenek rendben az alapok!

A meetupok műsorváltozásának jogát fenntartjuk, ám igyekszünk legalább olyan élményt, vagy nagyobbat adni, mint ami esetleg változhat.

 

 

 

Támogatóink:

 

Gyémánt fokozatú támogatónk:

 

Arany fokozatú támogatónk:

 

   

 

 

Sajtó:

Társadalmi Szerepvállalás

 

A B2W kiáll a nőkre célzó tudatos, őszinte, egyenes marketingkommunikáció mellett, ezért arra törekszik, hogy a nőket és a nőkre célzó cégeket tudásanyagokkal, és a jövőt alakító példaértékű szakemberekkel segítse.

A B2W hiszi, hogy az okos marketingkommunikációnak társadalmi haszna van. A B2W fókuszában a 21. századi nők élettani, biológiai és érzelmi megismerése áll, ezért folyamatosan kutatja és elemzi szokásaikat, élethelyzetüket annak érdekében, hogy a B2W-tudatos cégek marketingkommunikációja támogassa és segítse a nőket az előttük álló kihívásokkal való megbirkózásban, a nekik szánt termékek és szolgáltatások közti választásban, és hogy számukra a vásárlást egyszerűbbé, megnyugtatóvá, biztonságossá, de egyben a mindennapokból kiszakító élménnyé is tegye.

A B2W alapítója Pálfi Éva (szakmai elismerései >), aki a "Hogyan adj el nőknek B2W?" könyv szerzője is. Első Marketing Nőknek rendezvénye 2018. április 20-án teltházzal ébresztette rá a marketingeseket, cégvezetőket arra, hogy itt az idő B2W tudatos kommunikációt folytatni vevőikkel, követőikkel. Az áprilisi rendezvény előadói Dr. Almási Kitti, Kovács "Yurkov" Orsolya, Janata Kriszta, Nyirő Réka és természetesen Pálfi Éva voltak. A B2W legjelentősebb szakmai csúcstalálkozója a B2W Fesztivál, mely évente új tematikával frissül. Az első 2018. szeptember 27-én került megrendezésre, 672 cégvezető, marketinges és influencer részvételével. Előadók: Pálfi Éva, Rubint Réka, Vida Ágnes, Árpa Attila, Szalai Gabriella, Nyirő Réka, Janata Kriszta, Oravecz Nóra, Wolf Gábor.

A B2W prémium közössége a B2W VIP Club, melyben a tagok kapcsolatépítéssel, tapasztalatmegosztással, tudásanyagokkal, és saját online közösségi platformmal fejlesztik magukat, és cégüket.

A B2W Közösség tagjai elkötelezetten támogatják egymást újabb és újabb rendezvényeiken, tudásanyagokkal és kutatási eredményekkel erősítik saját vállalkozásuk sikereit.

 

Mit jelent a B2W?

Jelentése: Business-to-Woman, melynek rövidítése: B2W®  

Márkanév is, mely jelöl egy értékteremtő közösséget a nőkért és a női fogyasztókra célzó cégekért. 

A B2W® ( Ejtsd: Bí-tu-vuí ), azaz a business-to-woman minden olyan nőkre célzó üzleti tevékenység (beleértve a kommunikációt, logisztikát, értékesítést, stb.), melyet a hirdető kifejezetten női célcsoporttal folytat. A női célcsoport lehet női vevőkre célzó business (B2B), és lehet női fogyasztó (B2C) is.

A B2W minden inspiráló gondolatával, kutatott és további kutatást igénylő részterületeivel együtt arra törekszik, hogy felhívja a figyelmet a női marketingkommunikáció fontosságára.

 
 
FONTOS! A B2W® nem szélsőséges feminista megkülönböztetés,
egészen egyszerűen figyelembe veszi azt a tényt,
hogy a nők és a férfiak élettani, biokémiai és érzelmi tulajdonságokban is mások.
Más teszi a nőket és más a férfiakat boldoggá.
Mások az erősségeik, gyengeségeik, stratégiájuk céljaik eléréséhez,
más a hangnemük, stílusuk és kapcsolatuk az emberekkel.
Más hatást vált ki egy nő és megint mást egy férfi az emberekből.
Ezért ma, amikor mindent perszonalizálunk, elengedhetetlen,
hogy megértsük a női fogyasztót, mint legnagyobb vásárlóerőt.
 
 

    Kérj meetupjainkra SAJTÓBELÉPŐT >>  

 

 

Utóirat:

 

Idáig eljutottál az olvasásban? Akkor TE vagy az, akit keresek! Nélküled meg sem rendezhetjük meetupjainkat! Az első sorban a helyed! (Komolyan.)

Nézd, ha egészen idáig elolvastad az oldalt, mindketten tudjuk, hogy szívesen ott lennél velünk. Ezért téged semmiképpen sem szeretnélek elengedni.

Egyenes leszek: ez a közösség kihagyhatatlan. Minden személyes találkozáson kifejezetten NEKED készülnek fel előadóink olyan fontos tudással, amit szenvedélyesen szeretnének megosztani veled.

De az ÜGY, ami mellé a tagságod megvásárlásával állsz, még fontosabb. Ne felejtsd a kijózanító számokat: a NŐK 91%-a elégedetlen.

Mert úgy érzik, hogy a reklámok nem értik meg őket. De a te céged más lesz. Első lépés: légy B2W VIP CLUB TAG!

(Nem, nincs kibúvó.)

 

  Megveszem az éves tagságot, naná >>