Termékek Menü

2018.09.27.

B2W  /  Stílusakadémia Rendezvény                                          Program >     Kiállítóink >    Támogatóink >     Sajtó >     Kapcsolat >     Jegyvásárlás >

AZ  ÉV  LEGNAGYOBB  B2W  RENDEZVÉNYE

PRÉMIUM  TÁMOGATÓ  KÖZÖSSÉGGEL  &  NŐI  CÉLPIAC  SZAKÉRTŐIVEL

Nőknek adsz el? Nőként építed karrieredet?

ITT  A  HELYED KÖZÖTTÜNK,  FELEJTHETETLEN  ÉLMÉNYEK  ÉS  ÚJ  KAPCSOLATOK VÁRNAK  RÁD!

Helyszín:  LURDY HÁZ / Budapest 1097, Könyves Kálmán krt. 12-14.   Időpont:  2018. szeptember 27. csütörtök

 

B2W Fesztivál Előadói

 

  

    

   

 

 

NŐK 91%-a CSALÓDOTT!

Úgy érzik, a reklámok nem értik meg őket

 

 

A női fogyasztók hatalmas vásárlóerőt és befolyást jelentenek, ezért az ő bizalmuk elnyerése óriási jelentőséggel bír. Többé ne úgy gondolj a hölgyekre, mint egy piaci résre, egy szegmentálható csoportra, ők ma már a családi kassza fő döntéshozói és imádnak vásárolni!

Ma, amikor mindent perszonalizálunk a legfontosabb, hogy figyelembe vegyük: A női célcsoport mást vár el a hirdetőktől, mint az eddig használt maszkulin marketingkommunikáció. És ez jó!

Marketingesként, cégvezetőként ma már elengedhetetlen, hogy birtokában legyél a „T-tudásnak”, azaz tudj stratégiában gondolkodni olyan szakemberekkel, akik a kivitelezés mélységeiben lesznek segítségedre pl. a klasszikus piackutatásban, digitális analitikában, brandingben, design gondolkodásban, kampánytervezésben, tartalomelőállításban.
B2W piacszegmentációval tudunk női célpiacot meghatározni, targetálni, és pozicionálni, ezzel hatékonyabban és eredményesebben tudjuk termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kiszolgálni a nőket. Jobb lesz vevőinkkel a kommunikációnk, stílusunk és erősebb pozicionálást, kampányokat tudunk tervezni.

A B2W Fesztivál kiemelt célja, hogy hiteles, valós, minőségi és felelős marketingkommunikációt hozzon létre példaértékű személyek, szakemberek együttműködésével úgy, hogy a fókuszban a női célpiac áll.

 

Előadóink és kiállítóink értékrendje garancia arra, hogy 

különleges kapcsolatokat szerezz te is a

B2W Fesztiválon - várjuk szeretettel cégedet is!

 

FÉRFIAK, itt a helyetek nektek is!

 

A 21. századi nő egyszerre épít karriert, vezet háztartást, nevel gyermeket (41% egyedül!), 82%-ban fő döntéshozó a családi kasszában és rengeteget vásárol. 

Ha márkád célcsoportjai nők és nem veszed figyelembe a nők igényeit, hatalmas bevételtől eshetsz el.

Ezt a hibát nem csak férfiak követik el, sajnos az üzleti életben mi nők is még férfiasan viselkedünk, tervezünk stratégiákat, pedig nem kellene.

Légy férfi, vagy nő, gyere el rendezvényünkre, mert végre megtudhatod, hogy

 

    mi kell a nőknek, mivel motiválhatod őket

    milyen közösséget építs és hogyan adj el nőknek

    milyen stratégiákkal tudsz személyes márkát és nőkre célzó céget építeni

    hogyan képezd magad, milyen tanulástechnikákkal turbózhatod fel karriered

    hogyan írj ütős szövegeket és tervezz olyan kampányt, arculatot, webdesignt, amit női vevőid imádni fognak

 

Varázslatos dopping lesz ez a nap márkádnak!

Helyszín:  LURDY HÁZ / Budapest 1097, Könyves Kálmán krt. 12-14.

Időpont:  2018. szeptember 27. csütörtök  8:00 - 19:00

  Jegyvásárlás >>  

 

 
 

8:00

Kiállítótér NYITÁS + Regisztráció

09:15 - 10:00

Pálfi Éva: B2W tudatos branding varázsa

10:00 - 10:30

Rubint Réka: Így motiváld felelősen női rajongóidat és imádni fognak érte!

10:30 - 11:00

Szünet

11:00 - 11:40

Vida Ágnes: Miért vásárol a nő? Utazás a vásárló nő agyában

11:40 - 12:20

Nyirő Réka: Tervezz olyan stratégiákat vállalkozásodnak, márkádnak, ami a nőket vonzza

12:20 - 13:30

Ebédszünet

13:30 - 14:10

Árpa Attila: Így kell egy nőt elbűvölni! Női szerepek filmen és a valóságban férfiszemmel

14:10 - 14:50

Szalai Gabriella: A nők az űrből jöttek (a férfiak a Földről)

14:50 - 15:20

Szünet

15:20 - 16:00

Wolf Gábor: "Nőt akarok, de azonnal!"

16:00 - 16:40

Oravecz Nóra: Felejtsd el a vett követőket,  építs mikro-közösséget!

16:40 - 17:00

Szünet

17:00 - 17:40

Janata Kriszta: Írj olyan ütős szövegeket, amikre a nők vágynak!

17:40 - 18:20

Pálfi Éva: TREND 2019/20: inspirációk B2W tudatos arculatodhoz és weboldaladhoz

18:20

Meglepetés - nehogy kimaradj!

19:00

Zárás

 
Témák között 30 perces szünetekben kötetlen beszélgetés a kiállítókkal, résztvevőkkel - kapcsolatépítésre ez a legjobb alkalom!
 

 

Fedezd fel a nőkben rejlő pozitív erőt és emeld fel a cégedet!

Helyszín:  LURDY HÁZ / Budapest 1097, Könyves Kálmán krt. 12-14.

Időpont:  2018. szeptember 27. csütörtök  8:00 - 19:00

  Jegyvásárlás >>  

 

 

 

Üdvözöllek!

 

A B2W alapítójaként invitállak egy olyan szakmai konferenciára, mely igazi örömünnep a nőknek, női vállalkozóknak, s azoknak a cégeknek, akik a női célpiacra fókuszálnak. Olyan erős inspirációt és tudást kapsz tőlünk, mely mostantól alapjaiban határozza meg kommunikációdat.

Hálás vagyok a végtelen sok tanulásnak, tapasztalatnak, amit az elmúlt 20 évben a nőkre célzó cégekért tettem, mert most pontosan tudom, hogyan kel életre egy női célpiacra fókuszáló márka és mitől lesz sikeres. A húsz év távlatában kijelenthetem, hogy a B2W  időszerű, ki kell mondani, hogy más marketingkommunikáció kell a nőknek, mint a férfiaknak. Így tervezek, és ilyen szellemben oktatok tréningjeimen, előadásaimban. Mivel az én szakterületem a vizuális marketing, ám a B2W egy sokkal komplexebb terület, más szakterületek kiválóságait is meghívtam neked. Felemelő érzés ide tartozni!

B2W Közösségünk tagjai hazánk legnagyobbjai, szakmájukban tiszteletre méltó specialisták, cégvezetők, marketingesek, influencerek, kivitelezők.

Van valami, ami közös bennünk: elkötelezettek vagyunk abban, hogy segítsük, támogassuk azokat a cégeket, akik nőknek adnak el abban, hogy felelősebben, eredményesebben és sikeresebben kommunikáljanak követőikkel, vevőikkel.

2018 áprilisában jött el a nagy nap: a MARKETING NŐKNEK rendezvényünkre 1 hét alatt elfogyott minden jegy. Az esemény egyben könyvbemutató is volt: A "Hogyan adj el nőknek B2W?" könyv megjelenésével datálható a B2W®  születése.

A B2W Fesztivál szervezésével az volt a célunk, hogy kinyissuk zárt közösségünk kapuit, és befogadjunk minél több olyan céget, akik hasonló értékrenddel szeretnék megismerni a B2W tudatos kommunikációt.

Feladatomnak érzem, hogy összetartsam ezt az inspiráló, pozitív közösséget, ám azt gondolom, hogy a jövőt együtt kell megélnünk és együtt kell alakítanunk - tedd hozzá a tudásod bátran te is!

Ünnepelj velünk, és térj haza flow élményekkel, és olyan tudással, amit azonnal használni tudsz jövőd sikereihez!

Várlak szeptember 27-én, szeretettel:

Pálfi Éva

B2W alapító, női marketing szakértő, brandstylist iparművész

 

  Jegyvásárlás >>  


 


 

Rubint Réka

  Így motiváld felelősen női rajongóidat és imádni fognak érte!

Rubint Réka Magyarország koronázatlan fitneszkirálynője. Hazánk egyik legnépszerűbb social média szereplője, a Facebook-on közel 935.000, Instagram-on 214.000 követője van. 

2010-ben alapította meg az Alakreform programját, mellyel egész évben járja az országot és a mozgás szeretetét viszi el az emberekhez. Az Alakrefrom roadshowkon, edzéseken alkalmanként közel 600 kéz lendül a magasba. Emellett évente 7-8 alkalommal belföldön és 2-3 alkalommal külföldön szervez táborokat. Egy évben átlagosan több mint 1.000.000 embernek adja át a mozgás örömét.

Emellett az UPDATE társtulajdonosa, az Update rendszer abszolút követője, 3 gyermek édesanyja.

Mi az oka, hogy ekkora tömegeket képes megmozgatni?

Olyan energiákra talált rá az elmúlt években, amit képes alkalmazni és átadni másoknak is.
Előadásában abban segít Neked, hogy felismerd benned is ott lakozik ez az erő. Érezd, és add át követőidnek is!
 

  Szakmai elismerései:

  • 2009-2010-2011 Év Abszolút Elit Prezentere

  • 2013-as Ország Boltja verseny nyertese

  • 2013-as Fittségért díj tulajdonosa

  • 2012-2013-2015-2016-2017 Év Női Oktatója és Edzője

  • 2017 JOY Social Media Awards- Fitt vagyok kategória nyertese

 

„Én hiszek benned, segítek abban, hogy tudatos és következetes munkával elérd a célod”

Várlak szeretettel a B2W Fesztiválra!

  Jegyvásárlás >>  

 

 

Árpa Attila

  Így kell egy nőt elbűvölni! Női szerepek filmen és a valóságban férfiszemmel

Egyre kevesebb az igazi férfi, úriember, akik nélkül a nők egyre kevésbé érzik magukat nőnek. Ezt pontosan tudják ők is, ugyanakkor rengeteg szerepet vállalnak magukra, amiben kicsit elvesznek végül.

Mit tegyél, ha nőknek kommunikálsz és azt szeretnéd, hogy rajongjanak érted, márkádért? Milyen karaktereket szeretnek a nők például egy reklámfilmben, hirdetésben? Mit vár el a média márkádtól?

  Árpa Attila TV producer, színész, gyártásvezető, forgatókönyvíró. De van olyan, aki nem ismeri hazánk legsármosabb férfiját? 20 éve töretlenül uralja a média világát népszerűségével, melyet folyamatosan megújuló nyughatatlan természetének köszönhet. És ez milyen szuper! Láttuk már TV producerként mindkét kereskedelmi csatornánál, drogériamárka nagyköveteként és filmrendezőként is - saját filmjei az Argo mindkét része ma már kultuszfilmnek számít a maga szókimondó vagányságával. Könyvei közül külön kiemelném a Macsó papák - Csajokból sosem elég című könyvet, melynek társszerzője volt, én pedig végigmosolyogtam minden szavát. Színészként rengeteg szerepet eljátszhatott már idehaza és amerikai nagyprodukciókban is, de amire a legbüszkébb, hogy tehetségét a szakma is elismeri.

2004-ben megalapította a Budapest Wolves amerikai focicsapatot, ahová nemrég játékosként is visszatért. Kevesen tudják róla, hogy a vagány szívtipró külső mögött egy imádnivaló apuka rejtőzik, aki szívesen olvas mesét beteg gyermekeknek, hogy jobb kedvre derüljenek. A nők imádják stílusát, mi pedig végre megtudhatjuk, hogy mi a titka, hogyan kell igazán elbűvölni egy nőt!

  Várlak szeretettel a B2W Fesztiválra!

 

 

 

Nyirő Réka

  Tervezz olyan stratégiákat vállalkozásodnak, márkádnak, ami a nőket vonzza

Más marketingkommunikációra, más eszközökre és más stratégiára lesz szükséged, ha nőknek (is) értékesítesz. Tudnod kell, hogy mire van igazán szüksége a vevődnek, milyen élethelyzetben tudsz neki megoldást nyújtani. Ha nem szegmentálsz tovább, pl. generációkra, családi állapotra, érdeklődési körre, éppen aktuális problémára; nem tudsz igazán pozicionálni sem egy ajánlatot.

Tudd meg, hogy hogyan fogj hozzá, milyen szempontok alapján állíts fel stratégiákat!

 

  Nyirő Réka marketing stratéga, marketing tanácsadó, a Marketing Fitnesz Program vezetője

Réka marketinges pályafutását egy hazai nagykereskedelmi cég marketingeseként kezdte, majd 5 évig a Tesco marketingosztályán dolgozott, ahol 2 év után marketingkommunikációs vezető lett.
Vezetőként volt alkalma a gyakorlatban is találkozni minden marketing eszközzel és csatornával, legyen szó hirdetésről, tévéreklámról vagy óriásplakátról, így nem csak a tankönyvekből szerzett tudására támaszkodik.

12 éve dolgozik a Marketing Commando tanácsadójaként, és remekül ért ahhoz, hogy zseniális gyakorlati tanácsokkal ültesse be a marketinget a cégvezetők mindennapos éltébe, rutinjába.

Réka társalapítója a már 11 éve sikeresen működő Marketing Fitnesz Programnak.

 

B2W: "Végre egy olyan megközelítése a női fogyasztónak, ami túlmutat a megszokott B2C/B2B kategóriákon,

és segít megérteni a nőkkel kapcsolatos kommunikáció, értékesítés, termékfejlesztés specialitásait."

Várlak szeretettel a B2W Fesztiválra!

  Jegyvásárlás >>  

 

 

 

Vida Ágnes

  Miért vásárol a nő? Utazás a vásárló nő agyában

A Gazdagmami tudásanyagokkal több ezer olyan vállalkozást indított már útjára, ami női célközönségre lett pozicionálva. Pontosan tudja, hogy mitől lesz sikeres egy ilyen cég és mi az, amihez a női vevők ragaszkodnak majd.

Előadásában mint pszichológus segít megérteni a nőket, a nők vásárlási szokásait.
 

  Vida Ágnes pszichológus, online marketing szakértő, 4 bestseller könyv szerzője. A Kismamablog és a Gazdagmami Kft. alapítója.

Első vállalkozása a Kismamablog 2007 óta segíti a kismamákat a gyermeknevelésben online tréningekkel, könyvekkel, rendezvényekkel. A blogot havonta 300 ezren olvassák, 2011-ben megnyerte a HVG Goldenblog versenyének közönségdíját. A Gazdagmami.hu 2008. óta segíti azokat az anyukákat, akik szeretnének a magunk lábára állni és gyermekük mellől vállalkozást indítani.

Tréningjei és előadásai segítségével 10 év alatt több, mint 4000 vállalkozás elindításában vett részt és nők tízezreit képezte, amiért 2014-ben ez Európa Bizottság az European Enterprises Promotion Award Nagydíjával tüntette ki.

 

„Az a célom, hogy a megszerzett tudásomat és tapasztalataimat átadjam mindazoknak, akik szeretnének olyan életmódot élni, amit elképzeltek maguknak.”

Várlak szeretettel a B2W Fesztiválra!

  Jegyvásárlás >>  

 

 

 

Szalai Gabriella

  A nők az űrből jöttek (a férfiak a Földről)

Az átlagos nő húszezer kommunikációs elemet használ naponta. Az átlagos férfi hétezret. A női agy stimulálni akarja magát, ezért jobban vonzódik az olvasáshoz és az íráshoz - az erősebb neurális hálók miatt pedig a részletgazdagsághoz. Míg a férfiaknak a teljesítmény számít, a nőknek a kapcsolataik minősége. A női agy empátiára van kihegyezve.

A tanulság: a nők máshogy tanulnak, másképp dolgozzák fel az információt, a reklámokat, mint egy férfi.

De hogyan? És mi az, amiben a magyar nők különböznek másoktól? Gyere el előadására és tudd meg ezt is, fontosabb, mint hinnéd!

 

  Szalai Gabriella nyelvtanulási és tanulási szakértő, Év Marketingese díjazott

Egy 84 ezer fős angol nyelvtanulói közösség motivátora és nyelvtanulás-tanára, aki kifejezetten elfoglalt, rohanó felnőtteket tanít meg a nekik leginkább megfelelő, személyre szabott módszerekkel nyelvet tanulni.

Vevőinek 85%-a nő, és 13 éve hitelesen kommunikál női célpiacának. 2013-ban HVG Goldenblog közönségdíjat kapott, majd 2015-ben elnyerte az Év Marketingese díjat is. 

13 éve kutatja és tanítja hobbiját, a tanulást, és az információ feldolgozásának technikáit. Eddig 8000+ vevőjének segített előrelépni a nyelvtudással kapcsolatos céljaiban online nyelvtanulási tréningjével, rendezvényekkel, saját maga által fejlesztett harmincféle angol tanulókártya csomagjával, cikkeivel, könyveivel.

 

„A NŐK hálás, lojális célközönség. Erős, lelkes támogatóink. Elnézik, ha elbénázok valamit, megbocsátanak, ha hibát vétek, és értékelik az alázatot, amivel viszonyulok hozzájuk. Soha nem jutottam volna el egy nulla tőkéből indított céggel addig, ahol most vagyok, ha nem pont ŐK segítenek nekem ebben. I.M.Á.D.O.M, hogy zömében női vásárlóim vannak! Ők a mi erősségeink.”

Várlak szeretettel a B2W Fesztiválra!

  Jegyvásárlás >>  

 

 

 

Wolf Gábor

  "Nőt akarok, de azonnal!"

... avagy hogyan húztuk fel a női vevőink arányát 13-ról 50%-ra?

 

  Wolf Gábor Marketing Commando alapító, marketing tanácsadó. Tanulmányok: Nemzetközi Marketing, University of Strathclyde, Glasgow

Szakmai tapasztalat:

  • Procter & Gamble Magyarország
  • Xerox Nagy Britannia, Magyarország
  • Motorola USA, Nagy Britannia, Magyarország
  • Dotkom Consulting, Magyarország legelső online marketing tanácsadó cége
  • A Kisvállalati Marketing Biblia szerzője

 

"Kész őrület, hogy férfiak írják a nőknek szóló hirdetések többségét, hogy a nőkre irányuló marketinget főleg férfiak tanítják, hogy még azok a nők is, akik ma marketingesek, férfiaktól tanulták a szakmát. Nálunk a női vevők aránya pár év alatt megduplázódott. Az egykor elhanyagolható szegmens ma a bevételünk több mint felét hozza. Nem tudok nővé válni, hogy belebújjak a fejükbe és kitaláljam, hogyan hassak rájuk, de az biztos, hogy az ezt követő legjobb módszer a B2W tudatos kommunikáció alapján dolgozni. Nőknek ajánlott. Férfiaknak kihagyhatatlan!

Várlak szeretettel a B2W Fesztiválra!

  Jegyvásárlás >>  

 

 

 

Oravecz Nóra

  Felejtsd el a vett követőket, építs mikro-közösséget!

Itt az ideje, hogy nézőpontot válts, és elengedd a “hogyan lehetne több követőm?” kérdés okozta görcsösséget, és végre a közösségedbe öntsd azt az töménytelen energiát, amit ilyen értelmetlen kérdésekre fordítasz.

Szerencsére ma már rengeteg másolható példát találni arra, hogy akár egy 1000 fős aktív Facebook zárt csoport több profitot tud termelni, mint egy százezres oldal.

  • Hogyan lehetséges ez?

  • Miért érdemes újragondolnod az eddigi stratégiádat?

  • Hogyan tudsz még közelebb kerülni azokhoz, akiknek valóban megoldod a problémáját a vállalkozásod által?

Válts nézőpontot és felejtsd el az irreális elvárásokat egy olyan dologról, ami egyre kevésbé működik, és valódi közösséget építs, ami fenntarthatóvá és személyessé teszi a vállalkozásodat!

 

  Oravecz Nóra 10 éve foglalkozik online marketinggel, 8 bestseller írója, a Forbes Magyarország legbefolyásosabb bloggerének nevezte 2016-ban. 
 
2015-ben Arianna Huffington meghívására kezdett el a HuffPost számára írni, ahol a világ legbefolyásosabb embereivel készített interjúi olvashatók, többek között Dr. Oz, Philip Zimbardo, Tony Conrad (True Ventures), Jake Paul, Fedor Holz, Hardwell, Martin Garrix, Penn Badgley is a portfóliójában szerepel. Emelett a mai napig a világ legnépszerűbb PR ügynökségeivel dolgozik azon Hollandiától kezdve Los Angelesig, hogy az általuk képviselt, youtubereket, influencereket és DJ-ket interjúin keresztül még közelebb hozza a rajongóihoz.
 
Emellett az Entrepreneur Europe kezdő szerző csapatának tagja, ahol rendszeresen jelennek meg írásai arról, hogy milyen metódus szerint dolgozik.
 
Csak az elmúlt alig két év alatt több, mint 500 mini-vállalkozás, startup, véleményformáló énmárka beindításánál segített Los Angelestől kezdve, New Yorkon át Budapestig a világ minden pontján vannak ügyfelei. 

 

Várlak szeretettel a B2W Fesztiválra!

  Jegyvásárlás >>  

 

 

 

Janata Kriszta

  Írj olyan ütős szövegeket, amikre a nők vágynak!

Szólítsd meg a nőket! A marketing és biznisz világ szakembereinek van egy titkos handicapjük - ám többségüknek fogalma sincs erről. Ők csak azt látják, hogy hiába a szuperkreatív reklám, a korlátlan bugdet, a high tech termékfejlesztés, mégis csak fintorognak a vevőik: férfiak is, nők is. Pedig az ímmel-ámmal vásárolgató kuncsaftokból lángoló törzsvásárlókat faragni nem pénz kérdése! 
 
Csak azt az egy dolgot kell elfogadnunk, hogy minden cég piaca első sorban két hatalmas, össze nem keverhető célcsoportra oszlik: férfiakra és nőkre. És ennek a kettőnek soha nem ugyanaz kell!
Akár csak nőkre célzol, akár nőkre és férfiakra, ez után az előadás után garantáltan villámgyorsan újra fogod hangolni a marketingedet, átírod az ajánlataidat. 
Izgalmas háttér infók mellett egy rakás gyakorlati példa és útmutatás, hogy mostantól minden nyilad pontosan a célba találjon és minden filléredet a tökéletes üzenetre költsd el!
 

  Janata Kriszta Marketing Commando alapító, marketing tanácsadó. A Budapesti Metroplitan Egyetem címzetes docense és a kkv marketing szak oktatója. Marketing tanácsadó, és a Marketing Commando rendezvényeinek szervezője, előadója.

Szövegírás Szenvedéllyel című könyvében segít, hogy hogyan lehet a szürke információt vibrálóvá és érdekessé átfogalmazni.

 

"A női piacra tervezni nem üzleti bohóság, hanem józan paraszti ész! Csak nézz bele a statisztikákba: a ma és a jövő vásárlójának ha neme lenne, az bizony nő lenne. Még a haszongépjárművek és a befektetési alapok többsége mögött is nő a döntéshozók többsége, hát még a mindennapi kiadások és számlák esetében! Az iskolarendszer hibáit jobban tolerálják a kislányok, pont úgy, ahogy a nagylányok jobban boldogulnak a kezdeti munkavállalás nyűgjeivel. Az eredmény? Egy megváltozott vásárlóerő: rengeteg jól kereső nő, szinglik, családosok, függetlenek, gyerekkel vagy a nélkül, akik a saját pénzük fölött most már egyedül döntenek. Női fejjel, női ízléssel, női célokkal. Biztos, hogy férfi nyelven akarsz hozzájuk szólni???

Várlak szeretettel a B2W Fesztiválra!

  Jegyvásárlás >>  

 

 

 

Pálfi Éva

 

  TREND 2019/20: inspirációk B2W tudatos arculatodhoz és weboldaladhoz

A női vásárlók egyre éhesebbek a stílusos, trendi, nekik szóló tartalmak iránt. Elvárják, hogy olyan közegben vásároljanak - legyen szó online, vagy offline boltról - ami szívükhöz közel áll, ahol jól érzik magukat.

Rémes, hogy sokan még mindig azt hiszik, hogy a nők olyan termékekre vágynak, ami "rózsaszín és kicsi". Egy weboldalon megjelenő szolgalelkű titkárnő, ősz nagyi, szőke szépségkirálynő pedig egyenesen sztereotípia, sablonos unalom!

Megmutatom mi az a TEDD / NE TEDD, amit azonnal alkalmazhatsz weboldaladon, hirdetéseidben, posztjaidban - igazán izgalmas előadásra számíts!

 

  Pálfi Éva B2W alapító, női marketing szakértő, brandstylist és divattervező iparművész, a Stílusakadémia alapítója, a Hogyan adj el nőknek B2W?, továbbá a Stílusos Márkastratégia és a Vállalkozásból Világmárka könyv szerzője

1998-ban végzett a MOME Iparművészeti Egyetemen, majd lett kreatív igazgató számos piacvezető cégnél. Nem csak művészkedik, tervez, hanem üzletasszony is, saját cégével és márkájával megreformálta a hazai divatot.

Éva 20 éve tervez vizuális marketinget olyan cégeknek, akik nőknek adnak el. Brand Styling Workshopjain és konzultációin cégvezetőknek segít stílusossá és eredményessé tenni márkájukat, grafikusoknak pedig megtanítja hogyan lehet művészetük sikeres.

A B2W Közösséget azért hozta létre, mert példaértékű személyek, szakemberek együttműködésével totális szemléletváltást szeretne elérni a női marketingkommunikációban úgy, hogy a fókuszban a női fogyasztók állnak.

 

"Ha van egy jó terméked, szolgáltatásod, akkor mutasd is meg úgy, ahogy az megérdemli! Hozd ki belőle a maximumot!

Várlak szeretettel a B2W Fesztiválra!

  Jegyvásárlás >>  

 

 


 

Felejthetetlen élmény lesz!

 

Mit mondtak, akik már voltak a Stílusakadémia rendezvényein?

 

"Logikus, érthető, inspiráló. Segít abban, hogy megfelelő briefet adjon a grafikusnak, amit ő is ért. Most már értem milyen logikával, inspirációval dolgoznak és mik a fontos szempontok. Mélyebben megértem a márkám, hogyan tudom megérinteni a célcsoportot." Greksa Bernadett Revlon Magyarország Brand managere

 

"Mottóm a munkával és az élettel kapcsolatban, hogy egy biztos dolog van a VÁLTOZÁS. Évit, 2016 óta követem és ismerem, főleg azért tűnt fel, mert egyedülállóan már akkor is NŐKre célzó stratégiával gondolkodott, mind a megjelenésben, mind a marketingben. 2017-ben elkezdtünk együtt dolgozni. Tudtam, hogy ő az én tervező segítségem, hiszen folyamatosan megújul és előrelátó minden ehhez kapcsolódó témában.

Évi, a Brand tervező napon egy hatalmas változással ismertetett meg bennünket, amellyel új és PONTOS INSPIRÁCIÓKAT adott arról, hogy hogyan is lépjünk tovább és gondolkodjunk 2018-tól az elkövetkező években.
Gyakorlatiasan szemléltetve mutatta meg azokat az új trendeket, lehetőségeket és kötelező elemeket, amelyekkel ki tudok tűnni majd a nagy zajból, ami körül vesz, várom, hogy belefoghassak. Pontosan éreztem az előadásai folyamán és az egész napon azt, amiről beszélt is: a baráti, közvetlen hangulatot, és a rengeteg pozitív energiát, amit átadott nekünk. Délután már csak azt éreztem: még, még, még kapni akarok belőle.
Köszönöm, hogy ott lehettem, alig várom a folytatást."
Berényi Zsuzsa - Berényi Sminktetoválás

 

" Varázslatos 01.11. Új kezdet! Elvarázsoltatok, még most is a hatása alatt vagyok...nemcsak sok hasznos információval gazdagodtam, hanem megerősítést is kaptam, hogy jó az irány és haladjak tovább az utamon...hálásan köszönöm" Illés Tóth Orsolya

 

" Micsoda tények, tudásanyag, értékek, szeretettel köszönöm! Nekem nagyon megérte befektetni az időmet, figyelmemet és a pénzemet, új tudás és megerősítések csokra. Szívből gratulálok Éva a munkásságodhoz!" Gulyás Melinda Forever Living Products

 

"Nagyon sok értékes gondolatot és olyan tudást kaptunk, ami a mai online megjelenésekben az emberek szívéhez és gondolkodásához segítenek zöld utat nyerni! Csodás diák, könnyen "emészthető" és élvezetes előadás! További sok sikert kívánok!" Katona Zsuzsanna

"Nagyszerű, önbizalom-erősítő gondolatokat, versenyképes tudást kaptunk. Csodás, hogy egyre több női előadó, kifejezetten ill. nőknek is szóló ismereteket tesz rendszerbe és oszt meg az érdeklődőkkel." Füvesiné Hoffmann Ágnes

 

"★ Hitelesség ★ Alázat ★ Szenvedély ★ Szakértelem ★ Élmény 5 csillagos brandépítés a Pálfi Éva Stílusakadémia jóvoltából

Amikor úgy jössz el egy egész napos továbbképzésről, hogy egy pillanatra sem lankadt a figyelmed, a lelkesedésed, az elhatározásod, sőt, szeretetbuborékban, hasznos információkkal és élményekkel feltöltve érzed magad a nap végén, akkor valami nagyon professzionálisnak voltál a része. Értéket átadni, miközben lélekben is felemeled a hallgatóságod, ez az oktatás magasiskolája. Pálfi Éva az ösztönösséget kiváló módon elegyíti a tudatossággal. Hiteles szakember, végtelenül pozitív kisugárzású előadó, aki a részletekre éppúgy figyel, mint a nagyobb összefüggésekre. Nemcsak tudással és tapasztalattal, hanem egy élménnyel is gazdagodtam, amit a kifogástalan helyszínválasztás és az apró figyelmességek tettek teljessé. Köszönöm!" Aigner Iván KK Moves

Csodálatos, inspiráló, felemelő ünnep vár rád!

Helyszín:  LURDY HÁZ / Budapest 1097, Könyves Kálmán krt. 12-14.

Időpont:  2018. szeptember 27. csütörtök  8:00 - 19:00

 

Melyik belépőjeggyel jössz?

 

1 éves

B2W VIP Club Tagság

 

  • A B2W Fesztivál teljes előadásanyagához való hozzáférés

  • 1 évig ingyen belépés az összes meetupra

  • Kapcsolatépítés zárt prémium közösségben

  • Oktatói platform

  • Közösségi eladótér

  • Tudásanyagok

 

120.000 Ft +áfa / fő /1 év

bruttó: 152.400 Ft

 

Jegyvásárlás

 

Légy a B2W VIP Club tagja!

 

Miért kell csatlakoznod a B2W Közösséghez?

 

https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w31h31q80np1/pipa.jpg?v=1503148169   Mert kapcsolatépítéssel segíti a karrieredet: olyan emberek között leszel, akik nemcsak hogy megértik a céljaidat, hanem lehetőségük és erőforrásaik is vannak segíteni az elérésükben. (És ha valaki, akkor TE már biztosan tudod, mennyire fontos ez. Ha ezen az oldalon vagy.)

https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w31h31q80np1/pipa.jpg?v=1503148169   Mert tudásanyagokkal, könyvekkel és tréningekkel, könyvekkel edukálja cégedet. Ha neked nincs időd minden héten ott csücsülni két fontos szakmai konfon (mert hébe-hóba azért dolgozni is kell), akkor légy osztályelső a piacodon a saját irodádból! Vagy otthonodból. Mert a B2W ebben is segít majd! A Fesztiválon felfedjük, hogy pontosan hogyan!

https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w31h31q80np1/pipa.jpg?v=1503148169   Mert olyan eseményeket és meetupokat szervez, ahol könnyebben elérheted női vevőidet, és ahol olyan tippeket, trükköket, technikákat tanulsz majd, amelyekkel nemcsak te emelheted fel a vevőidet, hanem amelyek hatására ők is felemelnek majd téged.

https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w31h31q80np1/pipa.jpg?v=1503148169   Mert folyamatosan kutatja a nők, mint célcsoport preferenciáit, prioritásait, vásárlási szokásait, hogy új eredményeket, az üzleti gyakorlatban bevethető tanulmányokat osszon meg a B2W közösség tagjaival.

Nos, ha úgy döntesz, hogy ott leszel a B2W Fesztiválon, akkor egy teljes éven át élvezed majd a B2W Közösség támogatását. SŐT!!!

https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w31h31q80np1/pipa.jpg?v=1503148169  A B2W Közösség Platformja egy social + oktatói és sales oldal is egyben. Miért jó? Saját profilokat alakíthattok ki kapcsolatépítésre, eladásra (azonnali közvetlen bevétel az eladásaitokból), online oktatásokat tarthatsz, vagy vehetsz másoktól. Van egy előfeltétele ide tartozni: B2W VIP Club Tagsággal kell rendelkezned.

 

Óriási segítség a tudatos növekedéshez, sőt! Még ennél is több! Végre különleges, erős márkát építhetsz, támogató közösséggel a hátad mögött!

 

  Jegyvásárlás >>  

 

 

 

Nekik megváltás lesz ez a tudás:

 

 

  • Cégvezetők, akik a cég első embereként szeretnek minden folyamatot kontrollálni, ám eddig a női marketing világa túl misztikus volt számukra

  • Marketinges munkatársak, mert korrekt brief alapján felére csökken az időrabló kommunikáció a kivitelezőkkel, mégis sikeresen pozicionált a design is

  • Kreatív vezetők, akik hatással bírnak marketinges munkatársaikra a tökéletes brief kialakításában

  • Grafikusok, mert végre megértik mitől lesz művészetük sikeres és vevőre célzott

  • Weboldal tulajdonosok, akik nap, mint nap a vevőszerzés és megtartás szélmalomharcát vívják

  • Bloggerek, mert színes, ízes tartalmakat adhattok olvasótáborotoknak, akik veletek ébrednek majd

 

Amikor üzleti megbeszélésed van, tudod, hogy fontos a megjelenésed. De vajon gondoltál-e már rá, hogy előtte megnézték pl. weboldaladat és már van egy első benyomás rólad? Ha pedig template panelekben élsz, akkor a kép rólad

  • 12=1 tucat vagy
  • másolható vagy
  • nem jön át a lényeg, az, amiben valóban erős vagy
  • árversenyben élsz
  • és megkérdőjeleződik, hogy biztos te vagy a legjobb megoldás?
     

Ebből az következik, hogy rengeteg pénzt dobsz ki az ablakon rossz a konverziók miatt, ráadásul javarészt a kekeckedő vevők fognak majd megtalálni.

Nem érted, hogy miért nem megy igazán, miközben a konkurensed hasít, pedig az ő terméke, szolgáltatása lehet nem is olyan jó, mint a tiéd. És a legrosszabb, igazán nem is vagy büszke a cégedre.

Addig, amíg szolgai módon követed a trendeket, amíg nem lépsz ki a fényre erősen és sugárzóan, addig nem tudsz igazán nagy hatással lenni másokra sem.

Hidd el semmit nem ér a jó marketing, ha a megjelenésed átlagos, csapnivaló, vagy nem a jó vevőre célzott, mert a látogatók 91%-a azonnal elhagy!

 

Egy elégedett női vásárló hálás,

szívesen ajánl tovább és újra visszatér hozzád,

mert szeretetet adhat és kaphat!

LURDY HÁZ / Budapest 1097, Könyves Kálmán krt. 12-14.

Időpont:  2018. szeptember 27. csütörtök  8:00 - 19:00

  Jegyvásárlás >>  

 

Kérdések, amik felmerülhetnek benned is:

 

 

    Nem vagyok nő. Való nekem is ez a program?

    - Naná! Neked ezt receptre kellene felírni! Így végre te is mélyebben megérted a legfőbb szempontokat, amikkel hathatsz a nőkre! Az összes női vevőd ott drukkol neked, hogy nyomj egyet a „Jegyvásárlás” gombra…

https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w12h12q80np1/Brand%20Tervezo%20NAp/potty.jpg?v=null.1482236000     Nem vagyok egy marketing, design, szövegírás zseni, való nekem is ez a program?

    - Abszolút! Ha csak egy-egy apró tippet hazaviszel magaddal, már az behozza a belépődet és a ráfordított napodat! Plusz: érthetők leszünk, szakzsargonmentesek, mintha emberi lények ülnének a közönségben. (Várj csak! És tényleg!)

https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w12h12q80np1/Brand%20Tervezo%20NAp/potty.jpg?v=null.1482236000     Már rengeteg olyan előadáson voltam, amivel nem tudtam mit kezdeni a saját cégemben, ez is ilyen lesz?

    - Dehogy. Konkrét megvalósításokat mutatunk be neked, recepteket, melyeket bármikor bevethetsz. Tippeket kapsz, példákat hallasz, technikákat tanulsz csupa olyan előadótól, aki a saját (női) célpiacukon már fényes sikereket könyvelhetnek el, és akik készek megosztani veled a sikereik titkát.

https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w12h12q80np1/Brand%20Tervezo%20NAp/potty.jpg?v=null.1482236000     Marketinges vagyok, tanulok itt valami újat?  

    - Persze! Ez az egész fesztivál lényege! Az egész B2W megközelítés új: friss, üde szellő a marketing fülledt és poros világában. KI NE HAGYD marketingesként!!!

https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w12h12q80np1/Brand%20Tervezo%20NAp/potty.jpg?v=null.1482236000     Lesz az előadásokban SALES?  

    - Kizárt! Minden előadás színtiszta tudásanyag és tapasztalat, amit máshol nem hallhatsz. Senki nem akar beszervezni sehová, mi épp az ellenkező értékrendet képviseljük, felelősen és nagyon érzékenyen.

https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w12h12q80np1/Brand%20Tervezo%20NAp/potty.jpg?v=null.1482236000     Majd ha már tartok ott, hogy ki tudjam fizetni, akkor majd egy következő alkalommal mehetek?

    - Ne várd meg, hogy még több pénzed bánja a rosszul felépített marketingre szánt keretedet! Ha rendbe rakod az alapokat, már az első hónapban érezhető a változás! Lassan elaprózva, vagy gyorsan lendületesen akarod cégedet fejleszteni?

https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w12h12q80np1/Brand%20Tervezo%20NAp/potty.jpg?v=null.1482236000     Nekem nem nők a vevőim, de nőként személyes márkát építek. Nekem is hasznos a B2W Fesztivál?

    - Maximálisan! Nagyon fontos, hogy ön-azonos maradhass a céges világban is, odafigyelj a képre, amit mutatsz magadról, és tudd, hogyan hathatsz eredményesen vevőidre. Amit itt kapsz, az átsugárzik mindenen, bármely iparágban!

https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w12h12q80np1/Brand%20Tervezo%20NAp/potty.jpg?v=null.1482236000     Az én cégem nem divattal, vagy kozmetikumokkal foglalkozik. Nekem is jó?

    - Pontosan ezeket a sztereotípiákat szeretném eloszlatni! Ma már az autók és a házak vásárlásánál is ZÖMÉBEN nők mondják ki a végső szót! Mi, nők, műszaki szolgáltatásokat vásárolunk, vagy éppen nyújtunk, és most már m.i.n.d.e.n.h.o.l. ott vagyunk. El se hinnéd, milyen messzire elér a kezünk, úgyhogy igazán érdemes jóba lenni velünk! Ehhez a kulcsot pedig itt kapod meg.  

https://webdesign.cdn.shoprenter.hu/custom/webdesign/image/cache/w12h12q80np1/Brand%20Tervezo%20NAp/potty.jpg?v=null.1482236000     Ha még nincs cégem, akkor is érdemes elmennem rá?

    - Ha 20 év múlva lesz céged, ezek az alapok akkor is megállják a helyüket. A stratégián nem fog a fagy, a szél, nem kezdi ki az idő! Sőt, ha te épp tervezési fázisban vagy, mindenképpen gyere, hiszen könnyebb a helyes útra lépni, mint már egy elrontott szitut rendbe tenni! És nem utolsó sorban: fogadjunk, tudsz használni egy üde, friss hátszelet a megvalósítás tikkasztó (és néha picit félelmetes) melójában.

 

Helyszín:  LURDY HÁZ / Budapest 1097, Könyves Kálmán krt. 12-14.

Időpont:  2018. szeptember 27. csütörtök  8:00 - 19:00

  Jegyvásárlás >>  

 

Itt a helyed, várunk szeretettel!

 

Mi történik a jelentkezés után?

 

  1. Kapsz egy automatikus e-mailt a befizetéshez szükséges adatokkal

  2. Befizetésed beérkezésével véglegesíted helyedet az egész napos programra

  3. Kapsz egy csekklistát, amivel felkészülhetsz a nagy napra. Tudni fogod, hogy milyen információk kellenek ahhoz, hogy dolgozni tudjunk majd.

  4. A Marketing Nőknek Rendezvény előtt 10 nappal és 3 nappal is küldünk egy tájékoztató levelet minden információval kapcsolatban.

Ha eljössz, megváltozik minden, amit eddig márkád megjelenéséről hittél.

Jobb lesz vevőiddel a kommunikációd, stílusod és magabiztosabb leszel.

Nem lesz kérdés, hogy az, amit csinálsz csak neked tetszik-e, vagy vevőidet is rabul ejti! Innentől kezdve mindent tudni akar termékedről, szolgáltatásodról!

Ne habozz, ne várj a döntéssel, mert minden egyes nap csak kidobott pénz, ha nincsenek rendben az alapok!

A műsorváltozás jogát fenntartjuk, ám igyekszünk legalább olyan élményt, vagy nagyobbat adni, mint ami esetleg változhat.

 

 

 

Támogatóink:

 

Gyémánt fokozatú támogatónk:

 

Arany fokozatú támogatónk:

 

   

 

Kiemelt támogatóink:

              

Támogatásodért cserébe extra megjelenésekkel és kiemelt kiállítói standdal várunk!

 

    Támogatni szeretném a B2W Fesztivált >>  

 

Kiállítóink:

Erre a napra kiállítónk különleges ajánlattal készülnek olyan cégeknek, akik nőknek adnak el.

Ne maradj ki az egyszeri, kihagyhatatlan lehetőségekből!

 

           

          

    

 

 

Várjuk szeretettel céged jelentkezését is!

 

    Kiállítói információk >>  

 

 

 

Sajtó:

Társadalmi Szerepvállalás

 

A B2W® társadalmi szerepvállalása értékteremtő, szívén viseli a 21. századi nők élettani, biológiai és érzelmi problémáinak ügyét, tudatos médiafogyasztását. Célja, hogy hiteles, valós, minőségi és felelős marketingkommunikációt hozzon létre példaértékű személyek, szakemberek együttműködésével úgy, hogy a fókuszban a női célpiac áll.

A B2W® motivált a nők inspirálásában, valamint női énképük, önbecsülésük megerősítésében. Folyamatosan figyeli és kutatja a média pozitív és negatív hatásait, hogy megoszthassa tapasztalatait a média szereplőivel, cégvezetőkkel, marketingesekkel és kivitelezőkkel, valamint magukkal a női fogyasztókkal is.

A B2W alapítója Pálfi Éva (szakmai elismerései >), aki a "Hogyan adj el nőknek B2W?" könyv szerzője is. Első Marketing Nőknek rendezvénye 2018. április 20-án teltházzal ébresztette rá a marketingeseket, cégvezetőket arra, hogy itt az idő B2W tudatos kommunikációt folytatni vevőikkel, követőikkel. Az áprilisi rendezvény előadói Dr. Almási Kitti, Kovács "Yurkov" Orsolya, Janata Kriszta, Nyirő Réka és természetesen Pálfi Éva voltak.

A B2W Közösség tagjai elkötelezetten támogatják egymást újabb és újabb rendezvényeiken, tudásanyagokkal és kutatási eredményekkel erősítik saját vállalkozásuk sikereit.

 

Mit jelent a B2W?

Jelentése: Business-to-Woman, melynek rövidítése: B2W®  

Márkanév is, mely jelöl egy értékteremtő közösséget a nőkért és a női fogyasztókra célzó cégekért. 

A B2W® ( Ejtsd: Bí-tu-vuí ), azaz a business-to-woman minden olyan nőkre célzó üzleti tevékenység (beleértve a kommunikációt, logisztikát, értékesítést, stb.), melyet a hirdető kifejezetten női célcsoporttal folytat. A női célcsoport lehet női vevőkre célzó business (B2B), és lehet női fogyasztó (B2C) is.

A B2W minden inspiráló gondolatával, kutatott és további kutatást igénylő részterületeivel együtt arra törekszik, hogy felhívja a figyelmet a női marketingkommunikáció fontosságára.

 
 
FONTOS! A B2W® nem szélsőséges feminista megkülönböztetés,
egészen egyszerűen figyelembe veszi azt a tényt,
hogy a nők és a férfiak élettani, biokémiai és érzelmi tulajdonságokban is mások.
Más teszi a nőket és más a férfiakat boldoggá.
Mások az erősségeik, gyengeségeik, stratégiájuk céljaik eléréséhez,
más a hangnemük, stílusuk és kapcsolatuk az emberekkel.
Más hatást vált ki egy nő és megint mást egy férfi az emberekből.
Ezért ma, amikor mindent perszonalizálunk, elengedhetetlen,
hogy megértsük a női fogyasztót, mint legnagyobb vásárlóerőt.
 
 

    Sajtóbelépő >>  

 

 

Utóirat:

 

Idáig eljutottál az olvasásban? Akkor TE vagy az, akit keresek! Nélküled meg sem rendezhetjük a B2W Fesztivált! Az első sorban a helyed! (Komolyan.)

Nézd, ha egészen idáig elolvastad az oldalt, mindketten tudjuk, hogy szívesen ott lennél velünk. Ezért téged semmiképpen sem szeretnélek elengedni.

Egyenes leszek: ez a rendezvény kihagyhatatlan. Csak az ajándék, amit a jegyedhez kapsz 120e Ft értékű - és akkor még nem is beszéltünk az előadókról, akik kifejezetten NEKED készülnek olyan fontos tudással, amit szenvedélyesen szeretnének megosztani.

De az ÜGY, ami mellé a jegyed megvásárlásával állsz, még fontosabb. Ne felejtsd a kijózanító számokat: a NŐK 91%-a elégedetlen.

Mert úgy érzik, hogy a reklámok nem értik meg őket. De a te céged más lesz. Első lépés: jegyvásárlás.

(Nem, nincs kibúvó.)

 

  Jegyvásárlás >>