Termékek Menü

2018.04.20.

Helyszín:  1133 Budapest, Jarl Konferenciaterem, Váci út 92.   Időpont:  2018. április 20. péntek 

BRAND  / STÍLUS  /  STRATÉGIA  olyan cégeknek, akik nőknek adnak el, vagy nőként vállalkoznak

 

Előadók

        

 

NŐK 91%-a úgy érzi, a reklámok nem értik meg

 

Ma, amikor mindent perszonalizálunk elengedhetetlen, hogy figyelembe vegyük: a női célcsoport mást vár el a hirdetőktől, mint az eddig használt maszkulin marketingkommunikáció. És ez jó!

Stílusában és tartalmában is sokkal hatékonyabban lehet úgy női vevőket szerezni, megtartani és továbbajánlásra bírni, ha pontosan ismerjük mit vár el egy nő a reklámtól, mi készteti cselekvésre.

A Marketing Nőknek rendezvény kiemelt célja, hogy hiteles, valós, minőségi és felelős marketingkommunikációt hozzon létre példaértékű személyek, szakemberek együttműködésével úgy, hogy a fókuszban a női célpiac áll.

 

 

FÉRFIAK, itt a helyetek nektek is!

 

A 21. századi nő egyszerre épít karriert, vezet háztartást, nevel gyermeket (41% egyedül!), 82%-ban fő döntéshozó a családi kasszában és rengeteget vásárol. 

Ha márkád célcsoportjai nők és nem veszed figyelembe a nők igényeit, hatalmas bevételtől eshetsz el.

Ezt a hibát nem csak férfiak követik el, sajnos az üzleti életben mi nők is még férfiasan viselkedünk, tervezünk stratégiákat, pedig nem kellene.

Légy férfi, vagy nő, gyere el rendezvényünkre, mert végre megtudhatod, hogy

 

    mi kell a nőknek

    milyen a stílusos női céges megjelenés

    milyen stratégiákkal tudsz személyes márkát és nőkre célzó céget építeni

    hogyan írj ütős szövegeket és tervezz olyan arculatot, webdesignt, amit női vevőid imádni fognak

 

Stílust, stratégiát és megvalósítást is kapsz, hiszen gyakorlati feladatokkal mutatjuk meg neked, hogy "HOGYAN" csináld!

Igazi dopping lesz márkádnak!

 

Program:
 
08:45 - 09:30 Regisztráció
09:30 - 10:00 Pálfi Éva: Branding Nőknek
10:00 - 10:40 Dr. Almási Kitti: Miért különbözik férfi és nő? Mi vonz egy nőt?
10:40 - 11:00 Szünet
11:00 - 11:40 Kovács "YURKOV" Orsolya: Milyen stílus mozgat meg egy nőt és mi egy férfit, avagy a stílusos öltözködés trükkjei
11:40 - 12:00 Szünet
12:00 - 12:40 Nyirő Réka: Nőkre célzó stratégiák vállalkozásodnak, márkádnak
12:40 - 13:40 Ebédszünet
13:40 - 14:45 Janata Kriszta: Írj ütős szövegeket úgy, hogy a nők rajongjanak érte - gyakorlati megvalósítás!
14:45 - 15:00 Szünet
15:00 - 16:00 Pálfi Éva: Tervezz olyan arculatot és webdesignt, ami nőknek ad el - gyakorlati megvalósítás!
16:30 Zárás
 
Témák között 15 perces szünetekben kötetlen beszélgetés - kapcsolatépítésre ez a legjobb alkalom!
 
 
Technikai felszereltség, catering:
 
A legmodernebb  technikai eszközök segítik napunkat, a terem jól felszerelt, WiFi kóddal tudsz a netre csatlakozni, ha szeretnél.
Lesz édes és sós aprósütemény bekészítés, ásványvíz + szokásos szuper hangulat.
Kényelmes, hétköznapi laza öltözetben gyere, dolgozni fogunk :)
 

 

Miért különbözik férfi és nő? Mi vonz egy nőt?

 

  Férfiak és Nők

Egy nő bizalmát, motivációját megszerezni teljesen más eszközökkel lehet, mint egy férfiét. Tény, hogy a nők és a férfiak élettani, biokémiai és érzelmi tulajdonságokban alapvetően különböznek: más teszi a nőket és más a férfiakat boldoggá. Mások az erősségeik, gyengeségeik, stratégiájuk céljaik eléréséhez, más a hangnemük, stílusuk és kapcsolatuk az emberekkel. Más hatást vált ki egy nő és megint más egy férfi az emberekből.

Miben egyezünk, vagy különbözünk? Mire érdemes odafigyelni akkor, amikor motiválni, inspirálni szeretnénk egy nőt? Mit jelent egy nőnek a siker, vagy a veszteség? Ha nőkkel kommunikálsz, tudd, hogy mire figyelj!

 

  Felejtsd el a sztereotípiákat!

A nők általánosítása veszélyes, hiszen oly sok szerepet vállalnak életük során, oly sok élethelyzetben teljesítenek, hogy érdemes végiggondolni épp mi az érték számukra, mi az, amiben igazán segíthetünk nekik.

 

  Kérdezz / Felelek

Az előadások kötetlen része, melyben bátran felteheted kérdéseidet, konkrét válaszokat és javaslatokat fogsz kapni.

 

Ki az előadó?

 

Dr. Almási Kitti

Klinikai szakpszichológus, író, előadó

Évekig a Lipótmezőn, az Országos Pszichiátriai és Neurológiai Intézet ambulanciáján dolgozott, két gyermeke megszületését követően magánpraxist indított. Számos rádióműsor, magazin és tévécsatorna rendszeres szakértője, önálló kötetei (Hűtlenség, Bátran élni) mellett több könyv társszerzője, a Nyitott Akadémia előadója.

A Marketing Nőknek rendezvényünkön abban segít, hogy jobban megértsük a női lelket, generációkon átívelő női motivációkat.

 

Milyen stílus mozgat meg egy nőt és mi egy férfit, avagy a stílusos öltözködés trükkjei

 

  Hogyan légy stílusosan magabiztos a munkádban?

Ma már senki nem várja el azt, hogy "zakóban" prezentáld projektjeidet, mégis vannak olyan alapvető tanácsok, amiket jobb, ha megfogadsz, ha céges megbeszélésre készülsz. Orsi előadása a nőies stílusról, a megjelenés jelentőségéről, a személyes erőről szól.

 

  Hogyan vásárol egy nő ruhát magának?

Amilyen ruhában vagyunk, úgy is viselkedünk! Figyeld meg, a céges, sportos, elegáns, vagy báli öltözetekben teljesen máshogy lépked egy nő, másképp kommunikál. Egy nő vásárlás közben is kapcsolatot épít, Orsi közössége például rendszeresen megosztja egymással a próbafülke outfitjeit, hogy szavazással segítsék egymást. Ha ruházati céged van, fogadd meg tanácsait!

 

  Kérdezz / Felelek

Az előadások kötetlen része, melyben bátran felteheted kérdéseidet, konkrét válaszokat és javaslatokat fogsz kapni.

 

Ki az előadó?

 

Kovács "YURKOV" Orsolya

YURKOV Stílustanácsadó Szalon alapítója, a Stíluserő című könyv szerzője

Az Orsolya által alapított YURKOV Szalonban nemzetközi szinten, magyarországi, illetve kaliforniai központtal stílustanácsadók segítenek stílustréningeken és személyes konzultációkon nőknek és férfiaknak személyes erejüket növelni, sikeresebbé válni a stíluson, megjelenésen keresztül.

Orsolya előadásai dinamikusak, informatívak, élvezetesek és szórakoztatóak. Könnyed módon viszi el a közönséget a stílusos öltözködés világába, és a mindennapi üzleti megjelenéshez egy sereg jó ötlet hoz, tényekkel, humorral, és rengeteg hasznos információval, így a közönség azonnal hasznosítható trükkökhöz és információkhoz jut.

 

Hogyan szegmentálj női vevőkre?

 

  Termékeid, szolgáltatásaid nőkre (is) céloz?

Más marketingkommunikációra, más eszközökre és más stratégiára lesz szükséged, ha nőknek (is) értékesítesz. Tudnod kell, hogy mire van igazán szüksége a vevődnek, milyen élethelyzetben tudsz neki megoldást nyújtani. Ha nem szegmentálsz tovább, pl. generációkra, családi állapotra, érdeklődési körre, éppen aktuális problémára; nem tudsz igazán pozicionálni sem egy ajánlatot. Tudd meg, hogy hogyan fogj hozzá, milyen szempontok alapján vásárol egy nő! 

 

  Kérdezz / Felelek

Az előadások kötetlen része, melyben bátran felteheted kérdéseidet, konkrét válaszokat és javaslatokat fogsz kapni.

 

Ki az előadó?

Nyirő Réka

marketing stratéga, marketing tanácsadó, a Marketing Fitnesz Program vezetője

Réka marketinges pályafutását egy hazai nagykereskedelmi cég marketingeseként kezdte, majd 5 évig a Tesco marketingosztályán dolgozott, ahol 2 év után marketingkommunikációs vezető lett.
Vezetőként volt alkalma a gyakorlatban is találkozni minden marketing eszközzel és csatornával, legyen szó hirdetésről, tévéreklámról vagy óriásplakátról, így nem csak a tankönyvekből szerzett tudására támaszkodik.

12 éve dolgozik a Marketing Commando tanácsadójaként, és remekül ért ahhoz, hogy zseniális gyakorlati tanácsokkal ültesse be a marketinget a cégvezetők mindennapos éltébe, rutinjába.

Réka társalapítója a már 11 éve sikeresen működő Marketing Fitnesz Programnak.

 

 

 

Írj ütős szövegeket úgy, hogy a nők rajongjanak érte!

 

  Szólítsd meg a nőket!

A marketing és biznisz világ szakembereinek van egy titkos handicapjük - ám többségüknek fogalma sincs erről. Ők csak azt látják, hogy hiába a szuperkreatív reklám, a korlátlan bugdet, a high tech termékfejlesztés, mégis csak fintorognak a vevőik: férfiak is, nők is. Pedig az ímmel-ámmal vásárolgató kuncsaftokból lángoló törzsvásárlókat faragni nem pénz kérdése! 
Csak azt az egy dolgot kell elfogadnunk, hogy minden cég piaca első sorban két hatalmas, össze nem keverhető célcsoportra oszlik: férfiakra és nőkre. És ennek a kettőnek soha nem ugyanaz kell! Akár csak nőkre célzol, akár nőkre és férfiakra, ez után az előadás után garantáltan villámgyorsan újra fogod hangolni a marketingedet, átírod az ajánlataidat. 
Izgalmas háttér infók mellett egy rakás gyakorlati példa és útmutatás, hogy mostantól minden nyilad pontosan a célba találjon és minden filléredet a tökéletes üzenetre költsd el!   
 

  Kérdezz / Felelek

Az előadások kötetlen része, melyben bátran felteheted kérdéseidet, konkrét válaszokat és javaslatokat fogsz kapni.

 

Ki az előadó?  

 

Janata Kriszta

Marketing Commando alapító, marketing tanácsadó

A Budapesti Metroplitan Egyetem címzetes docense és a kkv marketing szak oktatója. Marketing tanácsadó, és a Marketing Commando rendezvényeinek szervezője, előadója.

Szövegírás Szenvedéllyel című könyvében segít, hogy hogyan lehet a szürke információt vibrálóvá és érdekessé átfogalmazni.

 

 

 

 

Tervezz olyan arculatot és webdesignt, ami nőknek ad el - gyakorlati megvalósítás!

 

  Brand & Stílus & Design Stratégia Nőknek

A női vásárlók egyre éhesebbek a stílusos, trendi, nekik szóló tartalmak iránt. Elvárják, hogy olyan közegben vásároljanak - legyen szó online, vagy offline boltról - ami szívükhöz közel áll, ahol jól érzik magukat.

Rémes, hogy sokan még mindig azt hiszik, hogy a nők olyan termékekre vágynak, ami "rózsaszín és kicsi". Egy weboldalon megjelenő szolgalelkű titkárnő, ősz nagyi, szőke szépségkirálynő pedig egyenesen sztereotípia, sablonos unalom!

Megmutatom mi az a TEDD / NE TEDD, amit azonnal alkalmazhatsz weboldaladon, hirdetéseidben, posztjaidban - igazán izgalmas előadásra számíts!

 

  Kérdezz / Felelek

Az előadások kötetlen része, melyben bátran felteheted kérdéseidet, konkrét válaszokat és javaslatokat fogsz kapni.

 

Ki az előadó?  

  

Pálfi Éva

brandstylist és divattervező iparművész, a Stílusakadémia alapítója, a Stílusos Márkastratégia és a Vállalkozásból Világmárka könyv szerzője

1998-ban végzett a MOME Iparművészeti Egyetemen, majd lett kreatív igazgató számos piacvezető cégnél. Nem csak művészkedik, tervez, hanem üzletasszony is, saját cégével és márkájával megreformálta a hazai divatot.

Éva 20 éve tervez vizuális marketinget olyan cégeknek, akik nőknek adnak el. Brand Styling Workshopjain és konzultációin cégvezetőknek segít stílusossá és eredményessé tenni márkájukat, grafikusoknak pedig megtanítja hogyan lehet művészetük sikeres.

A Marketing Nőknek rendezvényt azért hozta létre, mert példaértékű személyek, szakemberek együttműködésével totális szemléletváltást szeretne elérni a női marketingkommunikációban úgy, hogy a fókuszban a női fogyasztók állnak.

 

 
 
 

 

Felejthetetlen élmény lesz!

 

Mit mondtak, akik már voltak a Stílusakadémia rendezvényein?

 

"Nagyon jól felépített workshop, logikus, érthető, inspiráló. Segít abban, hogy megfelelő briefet adjon a grafikusnak, amit ő is ért. Most már értem milyen logikával, inspirációval dolgoznak és mik a fontos szempontok. Mélyebben megértem a márkám, hogyan tudom megérinteni a célcsoportot." Greksa Bernadett Revlon Magyarország Brand managere

 

"Mottóm a munkával és az élettel kapcsolatban, hogy egy biztos dolog van a VÁLTOZÁS. Évit, 2016 óta követem és ismerem, főleg azért tűnt fel, mert egyedülállóan már akkor is NŐKre célzó stratégiával gondolkodott, mind a megjelenésben, mind a marketingben. 2017-ben elkezdtünk együtt dolgozni. Tudtam, hogy ő az én tervező segítségem, hiszen folyamatosan megújul és előrelátó minden ehhez kapcsolódó témában.

Évi, a Brand tervező napon egy hatalmas változással ismertetett meg bennünket, amellyel új és PONTOS INSPIRÁCIÓKAT adott arról, hogy hogyan is lépjünk tovább és gondolkodjunk 2018-tól az elkövetkező években.
Gyakorlatiasan szemléltetve mutatta meg azokat az új trendeket, lehetőségeket és kötelező elemeket, amelyekkel ki tudok tűnni majd a nagy zajból, ami körül vesz, várom, hogy belefoghassak. Pontosan éreztem az előadásai folyamán és az egész napon azt, amiről beszélt is: a baráti, közvetlen hangulatot, és a rengeteg pozitív energiát, amit átadott nekünk. Délután már csak azt éreztem: még, még, még kapni akarok belőle.
Köszönöm, hogy ott lehettem, alig várom a folytatást."
Berényi Zsuzsa - Berényi Sminktetoválás

 

" Varázslatos 01.11. Új kezdet! Elvarázsoltatok, még most is a hatása alatt vagyok...nemcsak sok hasznos információval gazdagodtam, hanem megerősítést is kaptam, hogy jó az irány és haladjak tovább az utamon...hálásan köszönöm" Illés Tóth Orsolya

 

" Micsoda tények, tudásanyag, értékek, szeretettel köszönöm! Nekem nagyon megérte befektetni az időmet, figyelmemet és a pénzemet, új tudás és megerősítések csokra. Szívből gratulálok Éva a munkásságodhoz!" Gulyás Melinda Forever Living Products

 

"★ Hitelesség ★ Alázat ★ Szenvedély ★ Szakértelem ★ Élmény 5 csillagos brandépítés a Pálfi Éva Stílusakadémia jóvoltából

Amikor úgy jössz el egy egész napos továbbképzésről, hogy egy pillanatra sem lankadt a figyelmed, a lelkesedésed, az elhatározásod, sőt, szeretetbuborékban, hasznos információkkal és élményekkel feltöltve érzed magad a nap végén, akkor valami nagyon professzionálisnak voltál a része. Értéket átadni, miközben lélekben is felemeled a hallgatóságod, ez az oktatás magasiskolája. Pálfi Éva az ösztönösséget kiváló módon elegyíti a tudatossággal. Hiteles szakember, végtelenül pozitív kisugárzású előadó, aki a részletekre éppúgy figyel, mint a nagyobb összefüggésekre. Nemcsak tudással és tapasztalattal, hanem egy élménnyel is gazdagodtam, amit a kifogástalan helyszínválasztás és az apró figyelmességek tettek teljessé. Köszönöm!" Aigner Iván KK Moves

 

 

 

Nekik megváltás lesz ez a tudás:

 

 

  • Cégvezetők, akik a cég első embereként szeretnek minden folyamatot kontrollálni, ám eddig a női marketing világa túl misztikus volt számukra

  • Marketinges munkatársak, mert korrekt brief alapján felére csökken az időrabló kommunikáció a kivitelezőkkel, mégis sikeresen pozicionált a design is

  • Kreatív vezetők, akik hatással bírnak marketinges munkatársaikra a tökéletes brief kialakításában

  • Grafikusok, mert végre megértik mitől lesz művészetük sikeres és vevőre célzott

  • Weboldal tulajdonosok, akik nap, mint nap a vevőszerzés és megtartás szélmalomharcát vívják

  • Bloggerek, mert színes, ízes tartalmakat adhattok olvasótáborotoknak, akik veletek ébrednek majd

 

Amikor üzleti megbeszélésed van, tudod, hogy fontos a megjelenésed. De vajon gondoltál-e már rá, hogy előtte megnézték pl. weboldaladat és már van egy első benyomás rólad? Ha pedig template panelekben élsz, akkor a kép rólad

  • 12=1 tucat vagy
  • másolható vagy
  • nem jön át a lényeg, az, amiben valóban erős vagy
  • árversenyben élsz
  • és megkérdőjeleződik, hogy biztos te vagy a legjobb megoldás?
     

Ebből az következik, hogy rengeteg pénzt dobsz ki az ablakon rossz a konverziók miatt, ráadásul javarészt a kekeckedő vevők fognak majd megtalálni.

Nem érted, hogy miért nem megy igazán, miközben a konkurensed hasít, pedig az ő terméke, szolgáltatása lehet nem is olyan jó, mint a tiéd. És a legrosszabb, igazán nem is vagy büszke a cégedre.

Addig, amíg szolgai módon követed a trendeket, amíg nem lépsz ki a fényre erősen és sugárzóan, addig nem tudsz igazán nagy hatással lenni másokra sem.

Hidd el semmit nem ér a jó marketing, ha a megjelenésed átlagos, csapnivaló, vagy nem a jó vevőre célzott, mert a látogatók 92%-a azonnal elhagy!

 

 

Kérdések, amik felmerülhetnek benned is:

 

 

  Nem vagyok nő. Való nekem is ez a program?

- Naná, célom, hogy végre a férfiak is megértsék a legfőbb szempontokat, amikkel hatnak a nőkre.

  Nincs kézügyességem, nem értek a designhoz, szövegíráshoz. Való nekem is ez a program?

- Nyugi, érthetően haladunk majd, lépésről-lépésre.

  Már rengeteg olyan előadáson voltam, amivel nem tudtam mit kezdeni a saját cégemben, ez is ilyen lesz?

- Konkrét megvalósításokat mutatunk be neked, recepteket, melyeket bármikor bevethetsz.

  Majd ha már tartok ott, hogy ki tudjam fizetni, akkor majd egy következő alkalommal mehetek?

- Ne várd meg, hogy még több pénzed bánja a rosszul felépített arculatod miatt a marketingre szánt keretedet. Ha az alapok rendben vannak, már az első hónapban érezhető a változás! Lassan elaprózva, vagy gyorsan lendületesen akarod cégedet fejleszteni?

  Nekem nem nők a vevőim, de nőként személyes márkát építek. Nekem is hasznos a Marketing Nőknek Rendezvény?

- Nagyon fontos, hogy önazonos maradhass a céges világban is, odafigyelj a személyes megjelenésedre és tudd, hogyan hatsz eredményesen vevőidre

  Ha még nincs cégem, akkor is érdemes elmennem rá?

- Ha 20 év múlva lesz kész amit már most tervezel, ezek az alapok akkor is megállják a helyüket. A stratégián nem fog a fagy, a szél, nem kezdi ki az idő! Sőt, ha tervezési fázisban vagy, könnyebb a helyzeted, mintha már egy elrontott szitut kellene rendbe tenned.

 

Itt a helyed, várunk szeretettel!

 

Mi történik a jelentkezés után?

 

  1. Kapsz egy automatikus e-mailt a befizetéshez szükséges adatokkal

  2. Befizetésed beérkezésével véglegesíted helyedet az egész napos programra

  3. Kapsz egy csekklistát, amivel felkészülhetsz a nagy napra. Tudni fogod, hogy milyen információk kellenek ahhoz, hogy dolgozni tudjunk majd.

  4. A Marketing Nőknek Rendezvény előtt 10 nappal és 3 nappal is küldünk egy tájékoztató levelet minden információval kapcsolatban.

u.i.

Ha eljössz, megváltozik minden, amit eddig márkád megjelenéséről hittél.

Jobb lesz vevőiddel a kommunikációd, stílusod és magabiztosabb leszel.

Nem lesz kérdés, hogy az, amit csinálsz csak neked tetszik-e, vagy vevőidet is rabul ejti! Innentől kezdve mindent tudni akar termékedről, szolgáltatásodról!

Ne habozz, ne várj a döntéssel, mert minden egyes nap csak kidobott pénz, ha nincsenek rendben az alapok!