Termékek Menü

PÁROS Belépőjegy Brand Tervező Napra

Ár:
58.650 Ft + ÁFA ( 74.486 Ft )

PÁROS belépőjegy ára 29.325 Ft + áfa / fő
Ha csak egyedül jönnél, akkor a későbbi normál jegyed 42.250 Ft+áfa/fő (br. 53.658 Ft/fő) azaz 30%-al drágább lenne.

Helyszín:  Online Webinárium egész napos élő jelentléttel
Időpont:
  2020. március 26. csütörtök 10:00 - 15:30

+ BÓNUSZ AJÁNDÉKOK 2 x 24.500 Ft értékben

Leírás és Paraméterek

2020 a kiváló BRANDEK éve

 

    2016-ban rendbe tettük a stílusos márkastratégiádat
    2017-ben életre keltettük márkádat

    2018-ban megmutattuk hogyan adj el NŐKNEK
    2019-ben megcsináltuk, márkádat megszerette a világ
    2020-ban itt az idő sikeresnek és eredményesnek, kiválónak lenni!

Nos...


?      Hogy állsz az újévi fogadalmaiddal?

??    Látszik bármi változás sikereidben, eredményeidben?
???  Mit valósítottál meg eddig a 2020-as marketing terveidből?


Mert ugye januárban már megterveztük... Nyugi, nem késtél még el akkor sem, ha most ébredezel, ez a nap Neked szól!

Mi vár Rád?


Tömény 1 napos tudásanyag megvalósítással és olyan erős inspirációval, ami kitart 1 évig is ;) Igazi gyorstalpaló olyan megvalósítóknak, akik azonnali eredményekre vágynak!

Mindegy, hogy


Férfi vagy, vagy Nő, a fontos az, hogy NŐKNEK adsz el, vagy NŐK a követőid.
Miért? Mert ezen a napon olyan tippeket, trükköket kapsz, ami kifejezetten NŐI CÉLCSOPORTRA fókuszál.

Miért fontos a B2W?


A NŐK 91%-a csalódott, ugyanis azt érzik, hogy a hirdetők nem értik meg őket.

Sok oka van annak, ha valamit nem jól csináltál eddig, nem Te vagy a hibás!

A maszkulin push marketing, amit a legtöbb marketing guru tol, nem jön be a női fogyasztóknak. A sztereotípiák, a rózsaszín & kicsi bullshit, a felszínes és az erőszakos kommunikáció sem. Pedig nem oly rég még csak ezeket tanulhattuk, de a világ nagyot fordult, és ezért mi is tettünk!

2018 januárjában indult el a B2W, áprilisban már Marketing Nőknek rendezvényt tartottunk, ahol a Marketing Nőknek - Hogyan adj el Nőknek B2W? könyvem jelent meg. Igazi szemléletváltás volt akkor, melyre a koronát még ugyanabban az évben a B2W Fesztivál (672 fős rendezvény) tette fel.
A 2019-es évben már 900+ fővel ünnepeltük meg azt, hogy a B2W Fesztivál elnyerte a Magyar Marketing Szövetség Marketing Gyémánt díját.
Aztán gombamódra szaporodtak el a női vállalkozói klubok, rendezvények, de a lényeget csak a B2W Közösségünk tagjai érzik, értik igazán. Ugye már tag vagy?

A tudatos Nők ma olyan márkát választanak, ami segíti őket, melléjük áll és azon túl, hogy gyorsan megoldja a problémájukat még fejleszti is őket. Nem szeretnének szoknyás pasik lenni, sokkal inkább szeretnék megélni nőiességük minden szépségét, értékét. Női nyelven, női stílussal van nyert ügyed, ha meg akarod szólítani őket, de ehhez pontosan ismerned kell őket. Igen, őket, mindannyiukat, mert sokan vannak és sokfélék ;)

Mire lesz szükséged?

Segítünk! Tudod, legújabb trendek a megjelenésedben, pozicionálás, hitvallás, üzenet, stratégia, kellő és okos információ.
Stratégia egy teljes évre előre!
Ha ez megvan, ne várj az ihletre, éld át a MOST hangulatát és alkoss!
Írj kampányt, posztolj, éld bele magad és csináld!


 


Ez a nap kifejezetten

B2W  Márkastratégiáról

szól, igazi dopping lesz szöveges és vizuális tartalmaidnak!

Megismerheted a 2020-as trendeket, legütősebb módszereket, amiket ha jól használsz, erős brandet, stílusos megjelenést és felejthetetlen élményt adhatsz vevőidnek.
Meghatározzuk a célokat, tervet készítünk és kidolgozzuk azt a te saját márkádra.

Végre tudni fogod hogyan gyűjts online gyorsan értékes követőbázist, hogyan posztolj 2020-ban Facebookon, milyen képi megjelenést tervezz Instagramra, hogyan készíts termékképeket, hogyan lehet megjeleníteni a bónusz ajándékokat egy ajánlathoz, stb.... , szóval rengeteg olyan dolgot, amin eddig csak tanácstalanul szöszöltél.

 

Program:
 
9:55 START!
10:00 - 10:30 Pálfi Éva - 2020 online és offline inspiráló trendjei kifejezetten NŐKNEK
10:30 - 11:00 Kérdezz - Felelek élő blokk Pálfi Évával
11:00 - 11:30 Várőri Adrienn: Közösségi Marketing / 10ezer fős táborral már szuper bevételeid lesznek
11:30 - 12:00 Kérdezz - Felelek élő blokk Várőri Adriennel
12:00 - 12:30 Pálfi Éva: Social & Weboldal stratégia
12:30 - 13:00 Kérdezz - Felelek élő blokk Pálfi Évával
13:00 - 13:30 Szalai Gabriella: B2W Szövegírás / Az aszpirinről, vagy a herionról legyen híres a márkád?
13:30 - 14:00 Kérdezz - Felelek élő blokk Szalai Gabriellával
14:00 - 14:30 Sonkoly Zsuzsanna: Családi cégek párkapcsolati pszichológiája - Home Office válságkezelés
14:30 - 15:00 Kérdezz - Felelek élő blokk Sonkoly Zsuzsannával
15:00 - 15:30 Pálfi Éva: B2W VIP Mentor Program eredményhirdetés, ZÁRÓELŐADÁS
 

 

+ Bónuszok 24.500 Ft értékben

    Ajándék: 2020-as Színharmóniák ütős kampányaidhoz, olyan weboldal tervező stratégiával, ami magasan konvertál majd
(e-book) 19.510 Ft értékben, konkrét kódokkal, amiket azonnal használni tudsz majd

    Ajándék: 2020-as BRAND TERVEZŐ NAPLÓ (A5 méret 144 oldal, spirálfűzött könyv!) Na ezt tuti imádni fogod, mert direkt marketinges, vevőszerző és tudatos kampánytervező szemlélettel terveztem olyanra, amilyenre én is vágytam! 4.990 Ft értékben

Ha van egy jó terméked, szolgáltatásod,

akkor mutasd is meg úgy, ahogy az megérdemli!

Hozd ki belőle a maximumot!

 

Kik az előadók?

  

Pálfi Éva

brandstylist és divattervező iparművész, női marketing szakértő, a B2W alapítója.

Könyvei: Stílusos Márkastratégia  Vállalkozásból Világmárka Marketing Nőknek - Hogyan adj el NŐKNEK B2W?

1998-ban végzett a MOME Iparművészeti Egyetemen, majd lett kreatív igazgató számos piacvezető cégnél. Nem csak művészkedik, tervez, hanem üzletasszony is, saját cégével és márkájával megreformálta a hazai divatot. Éva sablonmentes arculatot, és webdesignt tervez 22 éve elsősorban olyan cégeknek, akik nőknek adnak el. Brand Styling Workshopjain és konzultációin cégvezetőknek segít stílusossá és eredményessé tenni márkájukat, grafikusoknak pedig megtanítja hogyan lehet művészetük sikeres.

2018-ban hozta létre a B2W Női Célpiacra fókuszáló marketing kommunikációt, mely azóta rengeteg brandnek segített sikeresebben és eredményesebben megszólítani a női vevőket, rajongókat.
Hisz abban, hogy az okos marketingkommunikációnak társadalmi haszna van. A B2W fókuszában a 21. századi nők élettani, biológiai és érzelmi megismerése áll, ezért folyamatosan kutatja és elemzi szokásaikat, élethelyzetüket annak érdekében, hogy a B2W tudatos cégek marketingkommunikációja támogassa és segítse a nőket az előttük álló kihívásokkal való megbirkózásban, a nekik szánt termékek és szolgáltatások közti választásban, és hogy számukra a vásárlást egyszerűbbé, megnyugtatóvá, biztonságossá, de egyben a mindennapokból kiszakító élménnyé is tegye. A B2W legjelentősebb szakmai csúcstalálkozója a B2W Fesztivál, mely évente kerül megrendezésre. 2019-ben elnyerte a Magyar Marketing Szövetség Marketing Gyémánt díját.

Előadások témája:

Éva a Brand Tervező Napon végigvezet azon a folyamaton, amivel pontosan tudni fogod hogyan jelenj meg 2020-ban vágyott célközönséged előtt úgy, hogy ragaszkodjanak hozzád. Végigmegy azokon a pontokon, amikkel magasan konvertáló weboldalakat építhetsz fel, illetve azon is, hogy hogyan készíts kampányokat social oldalaidon.
Legújabb trendeket hoz stratégiában, megjelenésben és gondolkodásban is, mely szinte napról napra változik most. Újfajta hozzáállásra lesz szükséged, igazi szemléletváltásra, amivel hosszútávra tervezhetsz - ez akár 2 évre is kitart majd!

Várlak szeretettel a Brand Tervező Napra!

Jegyvásárlás

 

 

Szalai Gabriella

Angolutca tulajdonosa, tanulási szakértő, aki 14 éve marketingezik és ír szövegeket sikeresen kifejezetten női célpiacra, a B2W Nagykövete.
45 ezres olvasótábora élvezettel olvassa cikkeit, leveleit. Év Marketingese díjazott, és a HVG Goldenblog díj nyertese.

Szenvedélye a szövegírás, és soha, sehova nem indul el radíros végű ceruza és hegyező nélkül.
A Brand Tervező Napra szöveges kommunikáció kötelezően betartandó alapelveivel érkezik, és gyakorlati példákat hoz arra, hogyan lehet "B2W-síteni" a cégek szöveges kommunikációját - legyen az weboldalon, csomagoláson, ügyfélszolgálati e-mailben, Facebook posztban, vagy Insta sztoriban.

„A NŐK hálás, lojális célközönség. Erős, lelkes támogatóink. Elnézik, ha elbénázok valamit, megbocsátanak, ha hibát vétek, és értékelik az alázatot, amivel viszonyulok hozzájuk. Soha nem jutottam volna el egy nulla tőkéből indított céggel addig, ahol most vagyok, ha nem pont ŐK segítenek nekem ebben. I.M.Á.D.O.M, hogy zömében női vásárlóim vannak!
ŐK a mi erősségeink.


Előadás témája:

Az aszpirinről, vagy a herionról legyen híres a márkád?
...avagy hogyan a gondoskodj a női vevőidről?


Ha női célcsoportról van szó, akkor van egy kulcsszó, ami köré az egész kommunikációdnak épülnie épülnie kell: GONDOSKODÁS.
Erre kapsz 3 konkrét, gyakorlati megvalósítást, másolható szövegekkel, inspiráló példákkal.
Az előadás végén pedig azt is megtudod, hogy hogyan használhatod a trollokat a márkád ügyes építésére.

Várlak szeretettel a Brand Tervező Napra!

Jegyvásárlás

 

 

Várőri Adrienn

8.000+ aktív csoporttagjával és 2000+ ügyfelével a Több mint hobbi Magyarország legnagyobb kézműves vállalkozói közössége.

A művészetmarketing itthon a Több mint hobbi indulása előtt csak szűk körben volt elérhető, tanulható. Ma már nem lehet kifogásod, ha fel akarod futtatni a kézműves, művész vállalkozásodat, mert Várőri Adrienn, akinek szívügye a magyar kézműves termékek értékének, becsületének visszaállítása, segíteni fog Neked.

Adrienn a Budapesti Gazdasági Főiskolán szerzett PR szakértői oklevelet 2005-ben, előtte a Szegedi Tudományegyetem Főiskolai Karán végzett angol-francia szakos tanárként 1999-ben. 6 évig dolgozott a Prímagáz Zrt.-nél területi képviselőként Budapesten és Pest megyében, majd ugyanott CRM adminként támogatta a vállalatnál a Salesforce bevezetését, így nagyvállalati értékesítői és KKV marketing tapasztalatokkal egyaránt rendelkezik.
Rendszeres előadója a hagyományörző, kézműves fesztiváloknak, szakmai rendezvényeknek.

"Small and sweat - cuki női márka önbizalomhiánnyal vevőt keres" témában ad elő kifejezetten kézműves marketing tapasztalataiból merítve.

Előadás témája:

Közösségi Marketing / 10ezer fős táborral már szuper bevételeid lesznek
Adrienn eladásából pontosan tudni fogod hogyan hozz létre
gyorsan értékes csoportot a közösségi oldaladon, milyen egy összetartó, aktív csoportdinamika és hogyan legyél jó házigazda, vezető.

Stratégia konkrét példákkal, megvalósítással úgy, hogy érzékeny témákat is érint. Óriási szükség van most erre, használd ki, hogy mindenki online térben dolgozik most, tanul, vagy lazul.

Várlak szeretettel a Brand Tervező Napra!

Jegyvásárlás

Sonkoly Zsuzsanna

Cégvezetők párterapeutája

Cégvezetőként sokféle kihívással néztek szembe nap mint nap.
Stratégia valamint marketing szempontjából mindent megtesztek azért, hogy sikeres cégként jelenjetek meg a piacon, mindig igazodva a legújabb trendekhez az innovatív folyamatokkal lépést tartva.
Akár együtt vezetitek a céget, akár a párotok más területen dolgozik, egyre kevesebb idő jut a céggel kapcsolatos kihívások, stresszes helyzetek megosztására. Otthon a családban, a párkapcsolatban megbillenek a férfi-női szerepek, mást vártok el egymástól, más igények és vágyak kelnek életre.
Mindemellett a gyermekek is jelzik, hogy figyelemre van szükségük....
...de annyi mindennel kell foglalkozni.

Egy hosszútávon sikeres és eredményes cég mögött kiegyensúlyozott családi háttér és harmonikus párkapcsolat lakozik.
Előfordul, hogy ez az egyensúly felborul, ezért érdemes tenni. A kérdés hogyan?


Előadás témája:

Családi cégek párkapcsolati pszichológiája - Home Office válságkezelés
Most, hogy ugyanabban a légtérben éljük a családi életünket és a munkát is, rengeteg problémával szembesülhetünk.
Zsuzsanna olyan tanácsokkal készül, amivel megkönnyíthetjük a kihívásokat és valami olyat is kihozhatunk ebből a szituációból, amiért később mindig hálásak lehetünk magunknak, párunknak.

Várlak szeretettel a Brand Tervező Napra!

Jegyvásárlás

 

A magyar vásárlók egyre éhesebbek a minőségi tartalmak iránt

Ismerik és elvárják a legjobbat - MOST!

Ne felejtsd el, ma már az olcsóságra senki sem kíváncsi, mindenki brandre, élményekre vágyik.
Ez jó hír Neked is, végre kiszállhatsz a végeláthatatlan konkurenciaharcból úgy, hogy jobb és hűségesebb vevőid lehetnek.
Pont olyanok akikre célzol.

Módszeremmel azt mutatom meg, hogy hogyan tudsz olyan design stratégiát felépíteni, amit a világmárkák.
Mindeközben egyedi és másolhatatlan is leszel.

Kidolgozzuk marketinges szemléletű design stratégiádat 2020 évre, hogy mindig ütős és felejthetetlen legyen az vevőidnek.

Startolj MOST!

Jelentkezz most: 
Jegyvásárlás

Kérdésed van? Írj ide: hello@palfieva.hu vagy hívj minket itt: +36 20/388-5400

 

Mit mondtak, akik már voltak tréningjeinken?

"Nagyon jól felépített workshop, logikus, érthető, inspiráló. Segít abban, hogy megfelelő briefet adjon a grafikusnak, amit ő is ért. Most már értem milyen logikával, inspirációval dolgoznak és mik a fontos szempontok. Mélyebben megértem a márkám, hogyan tudom megérinteni a célcsoportot." Greksa Bernadett Revlon Magyarország Brand managere

"Teljesen új gondolkodásmódot kaptam, eddig semmi másra nem koncentráltam, csakis a vevőmre. Ezek után a brandem az, amire fókuszálok és csak "őt"  fogom a vevőmnek bemutatni." Cserveni Tamás - Captains Tengeri Vitorlás és Hajóvezető Képző Központ

" Kösz, hogy végre foglalkozol a cégvezetők design stílusának "csiszolásával", hogy olyan arculatuk lehessen, ami megfogja a vevőiket és közben tükrözi a márkájuk üzenetét. Olyan tudás és tapasztalat van a birtokodban, ami lenyűgöző. Marketingesként én is soka

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!