Termékek Menü

B2W Summer Party Belépőjegy

Ár:
5.110 Ft + ÁFA ( 6.490 Ft )

Helyszín:  Akvárium Klub, Erzsébet tér

Időpont:  2021. július 1. csütörtök 17:30 - 20:00

TIPP: PÁRBAN A JEGY CSAK 4.990Ft/fő >>

Leírás és Paraméterek

ITT  A  HELYED KÖZÖTTÜNK,  FELEJTHETETLEN  ÉLMÉNYEK  ÉS  ÚJ  KAPCSOLATOK VÁRNAK  RÁD!
Helyszín:
  Akvárium Klub, Erzsébet tér
    Időpont:  2021. július 1. csütörtök 17:30 - 20:00

 

ELŐADÁS TÉMÁJA:
 

SIKERES NŐK DRÁMÁI
PÁRKAPCSOLATBAN & TÁRSKERESÉSBEN

TABUK NÉLKÜLI ELŐADÁS!!!

 

Sorra mennek tönkre azok a párkapcsolatok, ahol a nő hirtelen sikeresebb lett a párjánál. Vagy alul választott. Vagy nem is gondolta még végig, hogy milyen párra vágyik. Mégis "túl nagy ár egy jó párkapcsolatért azzal fizetni, hogy ne lehess önmagad!"* halljuk egyre többet nőként.
Uraim, biztosan nem könnyű Nektek sem velünk! Tabumentes, komoly beszélgetésre hívlak benneteket is, ígérem minden porcikámmal azon leszek, hogy az est igazán klassz élmény legyen mindannyiunknak!

Hiszek abban, hogy nem csak a munkában lehetünk sikeresek, ha beletesszük a párkapcsolatainkba is a tudatosságot, az odafigyelést, a megértést! Már csak jól kell választani az elején ;)

*Pilát Gábort pont emiatt hívtam meg Nektek, ezekről a kérdésekre biztosan kitér előadásában:

  Hogyan kezeld a hirtelen jött sikert nőként?

  Mit tehetsz azért, hogy női vezetőként ne férfiasodj el?

  Miért mennek tönkre a párkapcsolatok, ha a nő sikeresebb párjánál? Hogyan ismerd fel a problémákat? Praktikus tanácsokat kapsz, hogy visszanyerd az erődet és az inspirációt a munkádban és a harmóniát a párkapcsolatodban.

Hölgyeim és Uraim, ezen kötelező mindenkinek részt vennie! Megértés az alapja mindennek, mindkét fél közös játéka, tánca kell a boldogsághoz. Sőt! Hozzátok el barátnőiteket is, végre tabuk nélkül kibeszélhetjük a problémáinkat és tippeket is kaphatunk!

Ne felejtsétek el, egy nyáresti előadás + kötetlen beszélgetés szuper alkalom a kapcsolatépítésre is!

A 21. századi nők rengeteg dolgot csinálnak egyszerre: tanulnak, karriert építenek, gyermeket nevelnek (idehaza 41% egyedül!), háztartást vezetnek, és bizony igyekeznek valamennyi énidőt is kiszakítani maguknak.
Az elmúlt év home office kihívásai megmutatták, hogy nehéz egyszerre bírni mindent. Ráadásul van egy kollektív fáradtság is rajtunk, sokan kiégtek és nehezen találnak újra önmagukra. Ami hirtelen jön, azt a legnehezebb feldolgozni.
Szakemberek segítenek újra magadra találni, mindannyiunknak voltak már nehéz időszakai!

 

 

Pilát Gábor

A 6 éve született  “Tabuk nélkül a párkapcsolatról” oldal megalapítója, melynek jelenleg 135.000 Facebook követője van (kb. 200.000 olvasó), és minden héten 300-400 ember csatlakozik a közösséghez. A 135.000-es követő vásárlási döntéshozatalban is nagyon releváns célcsoport: 70% nő 30% férfi, akiknek az átlagéletkoruk 34-47 év.
Követői 92%-a Magyarországon él. Az Instagram követői tábora 19.800 fő. 

5 éve jelent meg párkapcsolati témában az első könyve, mely máig több mint 8000 példányban fogyott el, a második 2016-ben került az olvasók kezébe, a harmadik és negyedik, ötödik és hatodik az ezt követő években. Az országban és külföldön folyamatosan megrendezésre kerülő előadásokon és konzultációkon túl, van egy saját rádióműsora, és egy tv műsora is (Dunakanyar FM, Eger TV), a Duna TV, ATV, Pesti TV rendszeres önismereti és párkapcsolati szakértője. 

Kevesen tudják, de 23 évet töltött az üzleti világban tanácsadóként támogatva több száz cég, több mint 30.000 munkatársának szakmai fejlődését. Értékesítési és vezetői képzéseket tart rendszeresen, melyek nem csupán elméleti alapokat nyújtanak, hanem a gyakorlatban alkalmazható, az eladásokat produktívan segítő és növelő módszereket adnak a résztvevők kezébe. 

  • 2004-ben társszerzője egy értékesítőknek szóló könyvnek Adj el mindenáron?! címmel
  • 2008 Siker magazin – A cégvezetők ábécéje
  • 2012-ben jelent meg cégvezetőknek szóló könyve, Pénz és Üzlet az ügyvezető nézőpontjából címmel
  • 2015-ben került az olvasók kezébe az első párkapcsolatokkal foglalkozó könyve, a Tabuk nélkül a párkapcsolatról
  • 2015 Tabuk nélkül – CD
  • 2016-ban jelent meg az ÉLJ! című könyve
  • 2018-ban jelent meg az ÉBREDJ! című könyve
  • 2019-ban jelent meg a SZER-ETET GYŰL-ÖLET című könyve
  • 2020-ben jelent meg a Szex és lélek című kötete
  • 2021-ben pedig az Élethamisítás című könyve

 

Pálfi Éva

B2W alapító, női marketing szakértő, brandstylist és divattervező iparművész, a B2W Akadémia alapítója, a Hogyan adj el nőknek B2W?, továbbá a Stílusos Márkastratégia és a Vállalkozásból Világmárka könyv szerzője

1998-ban végzett a MOME Iparművészeti Egyetemen, majd lett kreatív igazgató számos piacvezető cégnél. Nem csak művészkedik, tervez, hanem üzletasszony is, saját cégével és márkájával megreformálta a hazai divatot. Éva 23 éve tervez vizuális marketinget olyan cégeknek, akik nőknek adnak el. VIP Mentorprogramjában és konzultációin cégvezetőknek segít stílusossá és eredményessé tenni márkájukat, grafikusoknak pedig megtanítja hogyan lehet művészetük sikeres.

A B2W Közösséget azért hozta létre, mert példaértékű személyek, szakemberek együttműködésével totális szemléletváltást szeretne elérni a női marketingkommunikációban úgy, hogy a fókuszban a női fogyasztók állnak. Az est házigazdájaként beszél saját tapasztalatairól és olyan sikeres nők kihívásairól, akiket az üzleti életben mentorál.

2019-ben a B2W Fesztivál elnyerte a Magyar Marketing Szövetség Marketing Gyémánt Díját, 2020-ban pedig a B2W Akadémia kapott szintén Gyémánt díjat az MMSZ-től.

 

 

Milyenek voltak az eddigi partijaink? Imádtuk!
 

Nézd meg milyen  hangulat volt korábbi rendezvényeinken:

 

                  

 

Fontos vagy nekünk, az Akvárium Klub mindent megtesz, hogy vigyázzon Ránk!

 

FONTOS INFÓ:

Az AKVÁRIUM KLUB belépési információi:
"A kormány rendelete alapján a rendezvényeket kizárólag védettségi igazolvánnyal rendelkező vendégeink látogathatják.
A belépés két módon lehetséges:
-Érvényes védettségi igazolvány + személyi igazolvány vagy útlevél felmutatásával
-EESZT telefonos alkalmazáson belüli védettségi igazolvány + személyi igazolvány vagy útlevél felmutatásával

A jogszabály értelmében nem áll módunkban elfogadni semmilyen más (papír)formátumú igazolást (sem oltási igazolást, sem orvosi papírokat).

Szeretnénk látogatóink figyelmét felhívni arra, hogy a jogszabályokat nem mi határozzuk meg, azonban azokat kötelesek vagyunk betartani. Amennyiben a kért dokumentumokkal valaki nem rendelkezik vagy nem hozza magával, úgy a rendezvényen nem vehet részt!"

Vigyázunk egymásra!

 

Mit jelent a B2W?

Jelentése: Business-to-Woman, melynek rövidítése: B2W®
Márkanév is, mely jelöl egy értékteremtő közösséget a nőkért és a női fogyasztókra célzó cégekért. (Magyar Szabadalmi Hivatal B2W védjegy 2018.01.24., 2018.02.28-tól pedig a B2W Branding®, B2W Marketing®, B2W Sales®, B2W PR® szóösszetételek élveznek oltalmat)

A B2W®, azaz a business-to-woman minden olyan nőkre célzó üzleti tevékenység (beleértve a kommunikációt, logisztikát, értékesítést, stb.), melyet a hirdető kifejezetten női célcsoporttal folytat. A női célcsoport lehet női vevőkre célzó business (B2B), és lehet női fogyasztó (B2C) is.

 

Társadalmi szerepvállalás

A B2W® kiáll a nőkre célzó tudatos, őszinte, egyenes marketingkommunikáció mellett, ezért arra törekszik, hogy a nőket és a nőkre célzó cégeket tudásanyagokkal, és a jövőt alakító példaértékű szakemberekkel segítse.

A B2W® hiszi, hogy az okos marketingkommunikációnak társadalmi haszna van.

A B2W® fókuszában a 21. századi nők élettani, biológiai és érzelmi megismerése áll, ezért folyamatosan kutatja és elemzi szokásaikat, élethelyzetüket annak érdekében, hogy a B2W tudatos cégek marketingkommunikációja támogassa és segítse a nőket az előttük álló kihívásokkal való megbirkózásban, a nekik szánt termékek és szolgáltatások közti választásban, és hogy számukra a vásárlást egyszerűbbé, megnyugtatóvá, biztonságossá, de egyben a mindennapokból kiszakító élménnyé is tegye.

A B2W® legjelentősebb szakmai csúcstalálkozója a B2W Fesztivál, mely évente kerül megrendezésre.

A B2W® prémium közössége a B2W® VIP Club, melyben a tagok kapcsolatépítéssel, tapasztalatmegosztással, tudásanyagokkal, és saját online közösségi platformmal fejlesztik magukat, és cégüket. Folyamatosan figyeli és kutatja a média pozitív és negatív hatásait, hogy megoszthassa tapasztalatait a média szereplőivel, cégvezetőkkel, marketingesekkel és kivitelezőkkel, valamint magukkal a női fogyasztókkal is.

 
 
 
FONTOS! A B2W® nem feminista megkülönböztetés,
egészen egyszerűen figyelembe veszi azt a tényt,
hogy a nők és a férfiak élettani, biokémiai és érzelmi tulajdonságokban is mások.
Más teszi a nőket és más a férfiakat boldoggá.
Mások az erősségeik, gyengeségeik, stratégiájuk céljaik eléréséhez,
más a hangnemük, stílusuk és kapcsolatuk az emberekkel.
Más hatást vált ki egy nő és megint mást egy férfi az emberekből.
Ezért ma, amikor mindent perszonalizálunk, elengedhetetlen,
hogy megértsük a női fogyasztót, mint legnagyobb vásárlóerőt.
 

A B2W Fesztiválokról és az eddigi meetupjainkról lemaradtál? Gyere MOST!
Várunk szeretettel, üdv: Pálfi Éva

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!