Termékek Menü

B2W ROADSHOW Belépőjegy

Ár:
3.890 Ft + ÁFA ( 4.940 Ft )

B2W ROADSHOW 2019

Országos Meetup Sorozatot indítunk, melynek témája:

Marketing Női Célpiacra

azaz "Hogyan adj el nőknek B2W?"

Eddig csak Budapesten volt élőben elérhető ez a tudásanyag, ezért úgy döntöttünk, hogy idén elmegyünk hozzád is Óriási hangsúlyt helyezünk a kapcsolatépítésre, egyszerűen ott kell lenned, mert a vállalkozótársaid kíváncsiak rád is! A programsorozatot végül a B2W Fesztivállal ünnepeljük, ahol minden város képviselteti magát.

Tipp: A belépőjegy 1 alkalomra, a választott városod meetupjára szól. Foglald le gyorsan helyedet, mert a férőhelyek száma korlátozott! 

Válassz város és dátum szerint!

Válassz az alábbiak közül:
Válassz várost és időpontot:
Menny.:

Leírás és Paraméterek

 

B2W Országos ROADSHOW

 

Óriási szükség van arra, hogy minél több vállalkozó megértse: a nők és férfiak különböznek, másképp vásárolnak, másképp döntenek,...tehát másképp is kell kommunikálni hozzájuk. Ráadásul mi nők ezerfélék vagyunk, különböző élethelyzetekkel. Ha egy cég jól kommunikál, az neki eredményt és visszatérő vevőt hoz, mi nők pedig végre hálásak lehetünk, hogy úgy beszélnek hozzánk, ahogy az nekünk jó. Ez mindkét félnek szuper.

2018 őszén megrendeztük az első B2W Fesztivált, melyre 672 cégvezető, marketinges, sales szakember jött el csak azért, hogy szemtanúja legyen a szemléletváltásnak. Idén az a célunk, hogy segítsünk nektek a megvalósításban, ezért a 2019-es év mottója:


„Csináljuk meg!”


Kezdjük el, valósítsuk meg, csináljuk meg! Éppen ezért nem ülünk mi sem ölbe tett kézzel, igyekszünk minden vállalkozóhoz eljutni az országban!

  •  Voltál már olyan sales prezentáción, ahol tökéletesen felkészülve brillíroztál, mégsem rendeltek tőled semmit?

  •  Volt-e olyan, hogy alaposan megtervezett kampányodra szinte alig reagáltak?

  •  Hadd kérdezzek még egyet: Nőknek akartál eladni?

Ha igen, akkor nagy valószínűséggel ott nem stimmelt valami, hogy nem tudtad megszólítani, vagy cselekvésre ösztönözni őket úgy, ahogy arra vágytak volna. Pedig azok a cégek, akik nőknek adnak el mostantól sikeresebbek lesznek, mint akik nem szegmentálnak, vagy nem nőkre céloznak.

Ne feledd: a nők a háztartások költéseinek 85%-a felett döntenek. Mégis, 91% csalódott, mert úgy érzik, hogy a cégek félreértik őket, és a reklámok nem hozzájuk szólnak. Kommunikálj sikeresebben, eredményesebben, a nők pedig hálásak lesznek érte!

 

Hol, mikor?

Pécs 2019.06.11.   Jókai Rendezvényház (Pécs, Jókai tér 6, 7621) - Szuper volt, köszönjük PÉCS!

Debrecen 2019.09.05.   Régi Posta Étterem (Debrecen, Széchenyi u. 6, 4025) - Szuper volt, köszönjük DEBRECEN!

Békéscsaba 2019.09.17.

Szombathely 2019.09.24.

Zalaegerszeg 2019.10.17.   (helyszín szervezés alatt, az időpont fix)

 

További helyszínek szervezés alatt...
 

Mi a program?

 

14:30 - 15:00 Regisztráció

15:00 - 15:40 Pálfi Éva (B2W & Stílusakadémia) – A nők élményre és lovebrandekre vágynak, hogyan érd el, hogy rajongjanak érted?

15:40 - 16:20 Szalai Gabriella (B2W Szövegírás) Szöveges tartalmaidat így írd át, hogy rajongjanak érte a nők!

16:20 - 16:50 Szabó Anita (BNI) Kapcsolatépítés mesterfokon

16:50 - 17:20 Szünet, Kapcsolatépítés

17:20 - 17:50 Vicsápi Natália (BNI Szlovákia) – Hogyan teljesedj ki nőként az üzleti életben? A 21. századi vállalkozónők egymást erősítve hoznak létre támogató közösségeket, tudd meg hogyan!

17:50 - 18:20 Biros Levente (Szemléletváltó) Vállalkozásfejlesztés, Szemléletváltó motivációs előadása

18:20 - 19:00 Kötetlen beszélgetés, Kapcsolatépítés
19:00 Zárás

 

Kik az előadók?

 

Vicsápi Natália

Év Vállalkozója, Vállalkozónői önbizalom erősítő mentor

Napjainkban mi sem nagyobb kihívás, mint nőként folyamatosan erőt, magabiztosságot, hibátlan eleganciát sugározva vezető pozícióban dolgozni és szüntelenül helyt állni. Nap, mint nap megküzdeni az elismerésért és megtartani azt.
Vajon ki az, aki erről hitelesebben tudna nyilatkozni, mint az a személy, akit az Év Vállalkozójának és az Év Nőjének is megválasztottak Szlovákiában?

Korábbi kőkemény egoista és sikerorientált élete a teljes kiégéshez, majd személyes bukáshoz vezetett. Kilátástalannak tűnő helyzetből állt újra talpra és egy olyan, teljesen új minőségű életet sikerült felépítenie, amiről korábban még álmodni sem mert.

Az „Írd Te a sorsodat!” című könyvében meghökkentő őszinteséggel és teljesen nyíltan vall a bukásáról és az immár mögötte álló út embert próbáló nehézségeiről.
Szívügye a vállalkozó és menedzser beosztásban tevékenykedő nők. Programjainak keretein belül az önismereten keresztül ébreszt rá a valóságodra és teszi láthatóvá számodra azt az utat, ami álmaid életéhez vezet.
A vezető szerepben dolgozó nők is válhatnak a munkájukon túl biztos ponttá egyszerre, mint szerető családanyák, odaadó feleségek és elválaszthatatlan barátnők is, hiszen nem csak képesek a változásra, hanem folyamatosan tesznek is érte.

 

Biros Levente

2018 Év Vállalkozója, Szemléletváltó stratéga

Biros Levente a szemléletváltó program megálmodója, a pécsi Onlinemárkabolt Magyarország Kft. alapítója, tulajdonosa. Levente éveket készül neked spórolni a vállalkozásod döcögős időszakából azzal, hogy átadja az általa elkövetett súlyos bakik listáját, elmeséli a sikeres gondolkodása alapelveit és, hogy miért és hogyan jutott el odáig, hogy tulajdonosként, már csak két hetente egy napot tölt az irodában, a cége életében.

Alapelve a „Mindig Többet Adni” a munkatársaknak, vevőknek, partnereknek, családnak, az országnak.

Víziója példát mutatni a Magyar vállalkozóknak egy etikus, magánéletben is tartalmas, színes vállalkozói élethez. Harcol a globális online cégek ellen www.onlinegroup.hu, akik korlátlan marketing büdzsével, akár évekig is veszteségesen tudnak működni, mellyel lerabolják a teljes hazai online piacot. A tönkremenésben és az onnan való felállásban szerzett tapasztalatát, egyfajta küldetésként adja át szemléletváltó mentorprogramjában www.szemleletvalto.hu, megrekedt, kitörni vágyó cégvezető társainak.

 

 

Pálfi Éva

B2W alapító, női marketing szakértő, brandstylist és divattervező iparművész, a Stílusakadémia alapítója, a Hogyan adj el nőknek B2W?, továbbá a Stílusos Márkastratégia és a Vállalkozásból Világmárka könyv szerzője

1998-ban végzett a MOME Iparművészeti Egyetemen, majd lett kreatív igazgató számos piacvezető cégnél. Nem csak művészkedik, tervez, hanem üzletasszony is, saját cégével és márkájával megreformálta a hazai divatot.

Éva 20 éve tervez vizuális marketinget olyan cégeknek, akik nőknek adnak el. Brand Styling Workshopjain és konzultációin cégvezetőknek segít stílusossá és eredményessé tenni márkájukat, grafikusoknak pedig megtanítja hogyan lehet művészetük sikeres.

A B2W Közösséget azért hozta létre, mert példaértékű személyek, szakemberek együttműködésével totális szemléletváltást szeretne elérni a női marketingkommunikációban úgy, hogy a fókuszban a női fogyasztók állnak.

 
 

 

Van egy víziónk:

A B2W® kiáll a nőkre célzó tudatos, őszinte, egyenes marketingkommunikáció mellett, ezért arra törekszik, hogy a nőket és a nőkre célzó cégeket tudásanyagokkal, és a jövőt alakító példaértékű szakemberekkel segítse.

A legszuperebb, hogy ehhez a kezdeményezéshez csatlakozott a BNI Hungary és a Szemléletváltók Közössége is, így még több vállalkozónak tudunk segíteni eredményesebben, sikeresebben marketingezni, eladni.

 

     

 

Főszervező:

Pálfi Éva - a B2W alapítója, női marketing szakértő, brandstylist és divattervező iparművész, a „Hogyan adj el nőknek B2W?”, a „Vállalkozásból Világmárka” és a „Stílusos Márkastratégia” könyvek szerzője, Stílusakadémia vezetője.
Olyan multi és kkv cégeknek tervez 21 éve vizuális marketinget, arculatot és webdesignt, akik nőknek adnak el. Ügyfelei közt olyan nevek is sorakoznak, mint Naomi Campbell & Christina Aguilera, Whirlpool, Marketing Commando, Happiness Clinic, Ars Una, Tetra Pak,… 2018-ban bevezette a B2W, azaz “business to woman” kategóriát, a női célpiacra célzó felelős kommunikációt.
1998-ban végzett a MOME Iparművészeti Egyetemen, majd lett kreatív igazgató számos piacvezető cégnél. Nem csak művészkedik, tervez, hanem üzletasszony is, saját cégével és márkájával megreformálta a hazai divatot. Éva 21 éve tervez vizuális marketinget olyan cégeknek, akik nőknek adnak el. Vizuális Marketing Workshopjain és konzultációin cégvezetőknek segít stílusossá és eredményessé tenni márkájukat, grafikusoknak pedig megtanítja hogyan lehet művészetük sikeres. Brand Stílus és Karakterelméletét 2017-ben vette oltalom alá a Magyar Szabadalmi Hivatal.

 

Mit tartalmaz a jegy?

Ez egy közös misszió, így mi, az előadók nem kérünk a tréningért pénzt 

Készülünk ezerrel, utazunk, előadunk, mindössze a helyszín + catering rád eső részét kell fizetned, ezen felül mi vállalunk mindent! Lesz kávé, édes/sós aprósütemény és még egy csomó meglepetés!

Csak annyit kérünk tőled, hogy azt a gyakorlatias, tapasztalatokra épülő tudást, amit ott kapsz, használd, csináld és engedd, hogy végre vevőid, követőid igazán megszeressenek!

 

Többezer elégedett résztvevő a rendezvényeinken

Nézd meg videóinkat, akik már voltak rendezvényeinken napokig csak erről beszéltek:


      

 

Miért érdemes eljönnöd?

  • Jelenleg nincs más hasonló tréning, szolgáltatás, tudásanyag, pedig a rossz konverziónak lehet oka az, hogy a nők elfordulnak márkádtól

  • Tudni fogod mi az a plusz, amitől ezentúl nem kell a konkurenciával küzdened

  • Megmutatjuk hogyan válik igazán szerethető, izgalmas világgá céged a nők szívében!

  • Mi a B2W vevőre célzott stratégia titka?

  • Pontosan tudod majd mikor hogyan kommunikáljon terméked, szolgáltatásod

  • Nem kell külön utaznod, szállást foglalnod, mert mi megyünk el hozzád!

 
Amikor megalapítod cégedet, márkádat, vagy egy új szolgáltatást, akkor még hosszú utat kell bejárnod az igazán átütő sikerig. Ma már hatalmas a piac és bizony kevés, ha valami jó minőségű.
Miért? Bőséggel válogathatunk a lehetőségekből, tucatjával jut minden ujjunkra belőlük. Ezért még a legkiválóbb márkáknak is szükségük van a vevővonzó megjelenésre.
 

A nőknél különösen fontos ez!

 
 

FÉRFIAK, itt a helyetek nektek is!

 

A 21. századi nő egyszerre épít karriert, vezet háztartást, nevel gyermeket (41% egyedül!), 82%-ban fő döntéshozó a családi kasszában és rengeteget vásárol.

Ehhez képest a NŐK 91%-a csalódott, mert úgy érzi, hogy a reklámok nem értik meg őket, felületesen, vagy sztereotípiákban fogalmaznak.

Ha márkád célcsoportjai nők és nem veszed figyelembe a nők igényeit, hatalmas bevételtől eshetsz el.

Ezt a hibát nem csak férfiak követik el, sajnos az üzleti életben mi nők is még férfiasan viselkedünk, tervezünk stratégiákat, pedig nem kellene.

Légy férfi, vagy nő, várunk szeretettel közösségünkbe, rendezvényeinkre, mert végre megtudhatod, hogy

 

  mi kell a nőknek, mivel motiválhatod őket

  milyen közösséget építs és hogyan adj el nőknek

    milyen stratégiákkal tudsz személyes márkát és nőkre célzó céget építeni

    hogyan képezd magad, milyen tanulástechnikákkal turbózhatod fel karriered

    hogyan írj ütős szövegeket és tervezz olyan kampányt, arculatot, webdesignt, amit női vevőid imádni fognak

 

Fedezd fel a nőkben rejlő pozitív erőt és emeld fel a cégedet!

 

Mit jelent a B2W?

 

Jelentése: Business-to-Woman, melynek rövidítése: B2W®

Márkanév is, mely jelöl egy értékteremtő közösséget a nőkért és a női fogyasztókra célzó cégekért. (Magyar Szabadalmi Hivatal B2W védjegy 2018.01.24., 2018.02.28-tól pedig a B2W Branding®, B2W Marketing®, B2W Sales®, B2W PR® szóösszetételek élveznek oltalmat)

A B2W®, azaz a business-to-woman minden olyan nőkre célzó üzleti tevékenység (beleértve a kommunikációt, logisztikát, értékesítést, stb.), melyet a hirdető kifejezetten női célcsoporttal folytat. A női célcsoport lehet női vevőkre célzó business (B2B), és lehet női fogyasztó (B2C) is.

 

Társadalmi szerepvállalás

A B2W® kiáll a nőkre célzó tudatos, őszinte, egyenes marketingkommunikáció mellett, ezért arra törekszik, hogy a nőket és a nőkre célzó cégeket tudásanyagokkal, és a jövőt alakító példaértékű szakemberekkel segítse.

A B2W® hiszi, hogy az okos marketingkommunikációnak társadalmi haszna van.

A B2W® fókuszában a 21. századi nők élettani, biológiai és érzelmi megismerése áll, ezért folyamatosan kutatja és elemzi szokásaikat, élethelyzetüket annak érdekében, hogy a B2W tudatos cégek marketingkommunikációja támogassa és segítse a nőket az előttük álló kihívásokkal való megbirkózásban, a nekik szánt termékek és szolgáltatások közti választásban, és hogy számukra a vásárlást egyszerűbbé, megnyugtatóvá, biztonságossá, de egyben a mindennapokból kiszakító élménnyé is tegye.

A B2W® legjelentősebb szakmai csúcstalálkozója a B2W Fesztivál, mely évente kerül megrendezésre.

A B2W® prémium közössége a B2W® VIP Club, melyben a tagok kapcsolatépítéssel, tapasztalatmegosztással, tudásanyagokkal, és saját online közösségi platformmal fejlesztik magukat, és cégüket. Folyamatosan figyeli és kutatja a média pozitív és negatív hatásait, hogy megoszthassa tapasztalatait a média szereplőivel, cégvezetőkkel, marketingesekkel és kivitelezőkkel, valamint magukkal a női fogyasztókkal is.

 
 
 
FONTOS! A B2W® nem feminista megkülönböztetés,
egészen egyszerűen figyelembe veszi azt a tényt,
hogy a nők és a férfiak élettani, biokémiai és érzelmi tulajdonságokban is mások.
Más teszi a nőket és más a férfiakat boldoggá.
Mások az erősségeik, gyengeségeik, stratégiájuk céljaik eléréséhez,
más a hangnemük, stílusuk és kapcsolatuk az emberekkel.
Más hatást vált ki egy nő és megint mást egy férfi az emberekből.
Ezért ma, amikor mindent perszonalizálunk, elengedhetetlen,
hogy megértsük a női fogyasztót, mint legnagyobb vásárlóerőt.
 
 

 

Kérdések, amik felmerülhetnek benned is:

Már rengeteg olyan előadáson voltam, amivel nem tudtam mit kezdeni a saját cégemben, ez is ilyen lesz?

- Gyakorlati tapasztalatot osztunk meg veled, multis és kkv példákkal együtt. Statisztikák, eredmények, inspirációk, melyekkel végre érted és érzed mi érdekli női vevőidet.

Nekem nem nők a vevőim, nekem is hasznos ez a meetup?

- A stratégia mindenkire érvényes, alapvető technikákat és praktikákat mutatunk be, melyet az élet más területein is jól alkalmazhatsz. A nőkkel sokkal, sokkal jobb lesz a kommunikációd, legyen szó párodról, barátaidról, munkatársról.

Ha még nincs cégem, akkor is érdemes elmennem rá?

- Ha 20 év múlva lesz kész amit már most tervezel, ezek az alapok akkor is megállják a helyüket. A B2W stratégián nem fog a fagy, a szél, nem kezdi ki az idő! Sőt, ha tervezési fázisban vagy, könnyebb a helyzeted, mintha már egy elrontott szitut kellene rendbe tenned. Mi nők ezer éve is ilyenek voltunk és ezer év múlva is ilyenek leszünk.

 

Reméljük találkozunk, már nagyon várjuk!

További csodaszép napot, üdvözlettel:

Pálfi Évi

 

u.i.

Ha eljössz, megváltozik minden, amit eddig márkádról hittél. Nem lesz kérdés, hogy márkád vajon csak neked tetszik-e, vagy női vevőidet is rabul ejti! Innentől kezdve mindent tudni akar termékedről, szolgáltatásodról!

Ne habozz, ne várj a döntéssel, mert minden egyes nap csak kidobott pénz, ha nincsenek rendben az alapok! Ráadásul most nem kell utaznod sem érte, mi megyünk hozzád! :)

 

Mi történik a jelentkezés után?

 

  1. Kapsz egy automatikus e-mailt a befizetéshez szükséges adatokkal

  2. Befizetésed beérkezésével véglegesíted helyedet a meetupon, számlát küldünk a befizetésről

  3. A B2W Meetup előtt 3 nappal küldünk egy tájékoztató levelet minden információval kapcsolatban

 

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!
Termék címkék: brand, design, stratégia, workshop