Termékek Menü
0

Sajtó

 

„Totális hadat üzentem az unalmas, stock fotókból és sablonokból összecsapott, futószalagon készült kocka weboldalaknak és arculatoknak.” Pálfi Éva brandstylist iparművész, feminin webdesign szakértő

 

PÁLFI  ÉVA  STÍLUSAKADÉMIA

Egyedi és különleges brand márkastratégiát épít fel,

így végre nem kell konkurenciáddal végeláthatatlanul harcolnod!

 

 

A Stílusakadémia alapítója Pálfi Éva, azok a megoldások, amiket átad, rengeteg munka, sok-sok évnyi megtapasztalás eredménye.

 

30 évvel ezelőtt kezdődött  pályája a pécsi Művészeti Középiskolával, amit követtek hazai és külföldi Iparművészeti Egyetemek. 1998-tól hazai piacvezető divatcégeknél dolgozott kreatív vezetői pozíciókban, külsősként multi cégeknek. Saját cégében pedig folyamatosan megújul ahhoz, hogy sikeres legyen.

Nem csak "művészkedik", üzletasszony is, ma 17 ezres női vásárló tömeg áll a sikeres Lucky Vampire Gang márkája mögött.

 

Folyamatosan kutatja, teszteli a női vásárlási szokásokat - online és offline is - így objektív tanácsokkal tud segíteni a te márkádnak, cégednek is.

Audit Helyzetelemzése pont erre épül, konkrétan a te márkádat, termékedet, vagy szolgáltatásodat veszi női csapata górcső alá, hogy aztán megfogalmazzák pozitív és negatív kritikáikat.

Elképesztően hasznos információk, hiszen pontosan tudod majd mit erősíts és min kell csiszolni majd.

 

Miért ajánlott ez a tudatos szintlépés, ami valóban különlegessé teszi majd cégedet, márkádat?

 

  • mert végre tűpontosan célozhatod vevőid tudatalattiját úgy, hogy ragaszkodjanak cégedhez

  • mert elkészítheted tökéletes briefedet, így pontosan tudod majd milyen színeket, betűket, formákat használj megjelenésedben

  • mert gyakorlatias, sok-sok példával segít pozicionálni márkádat, cégedet    

  • EZ A TE MÁRKÁDRÓL, CÉGEDRŐL SZÓL, SAJÁT MAGAD is képes leszel tervezni, vagy grafikusodnak pontosan átadni mit vársz tőle

 

Akik használni kezdik a tudásanyagokat, sokkal eredményesebbek lesznek munkájukban is. Workshopokon és tréningeken elméleti és gyakorlati feladatokon keresztül tanít, a Brand Styling Workshop és a Trend Frissítő Redesign Workshop pont ilyen.

 

Nekik megváltás lesz ez a tudás:

 

  • Cégvezetők, akik a cég első embereként szeretnek minden folyamatot kontrollálni, ám eddig a design világa túl misztikus volt számukra

  • Marketinges munkatársak, mert korrekt brief alapján felére csökken az időrabló kommunikáció a grafikussal, mégis sikeresen pozicionált a design is

  • Kreatív vezetők, akik hatással bírnak marketinges munkatársaikra a tökéletes brief kialakításában

  • Grafikusok, mert végre megértik mitől lesz művészetük sikeres és vevőre célzott

 

A Stílusakadémia kezedbe adja a tökéletesen felépített design stratégiádat.

Sem a marketinges, sem pedig a művészeti szférában

nem volt még idehaza ilyen volumenű tréning, szolgáltatás, tudásanyag.

 

Egy brand megjelenítésében ma már bizony a grafikusnak és a cégvezetőnek is egyaránt meg kell értenie:

 

Mindenkori cél a brand sikere!

 

Minden, minden e köré rendeződik! Sose felejtsd el amikor tervezel, mindig ez irányítsa gondolataidat!

 

Ki Pálfi Éva és miért hallgass egy brand stylistra?

 

Éva sablonmentes arculatot és webdesignt tervez elsősorban olyan cégeknek, akik nőknek adnak el.

 „Nőként az első benyomás totálisan érzelmi alapú, ha egy weboldal beszippant, tuti vásárolok is. Gondolj bele, keresel valamit a neten, rábukkansz, és úgy informál, hogy mindent megad, amire kíváncsi voltál úgy, hogy közben megbízhatsz benne.”

Divattervező iparművészként van egy sajátos meglátása, stílusa, így a munkái tűpontosan rátalálnak a megcélzott vásárlóközönségre.

A MOME Iparművészeti Egyetem évei alatt különböző divatversenyeken a világot bejárták a munkái, illusztrált divatlapoknak és tervezőgrafikusként dolgozott multiknak. A diplomavédést követően sorra következtek hazai piacvezető cégek kreatív igazgatói és művészeti vezetői állásai, megbízásai. Tervezett már kétszáz darabos kollekciókat jeans, casual és elegáns stílusban is. Mindemellett a cégek vizuális megjelenéséért is felelős volt, így gyakorlatilag az alapanyag kiválasztásától azok reklámkampányáig végigvezette a projekteket, marketing szakemberekkel együtt dolgozva.

19 éve naprakészen ismeri a divattrendeket, s ezzel együtt a sikeres eladás vizuális megjelenésének legújabb trendjeit is. Komoly helyzetelemzést követően olyan design elemeket, hangulatokat és színeket használ, ami a célcsoport tudatalattijára hat. Érzelmeket vált ki, emlékeket idéz fel és cselekvésre ösztönzi a vevőket. Minden alkotásának határozott célja és értelme van. Ráhangolódik a feladatra, benne él és élvezi minden percét a tervezésnek. Segít cégvezetőknek megérteni miért fontos a márka megjelenése, grafikusoknak tart tanácsadást, hogy miként fogjanak hozzá marketinges hozzáállással egy projektnek.

 


 

 

Pálfi Éva Szakmai Önéletrajz

 

Pálfi Éva brandstylist és divattervező iparművész, feminin webdesign szakértő

 

Szakképzettség:

 

2015 - 2016 Marketing Fitnesz Program - Marketing Commando

2006 - tól Magyar Alkotóművészek Országos Egyesületének tagja

1998 - 2001 Magyar Iparművészeti Egyetem – DLA doktorandusz képzés

1993 - 1998 Magyar Iparművészeti Egyetem – Divattervező iparművész MA

1997 - 1998 Höhere Schule für Gestaltung Zürich – Modegestaltung

1991 - 1998 Janus Pannonius Tudományegyetem – Kulturális menedzser

1987 - 1991 Művészeti Szakközépiskola Pécs – Textil szak

 

Szakmai pályafutás:

 

2015 - től Pálfi Éva Stílusakadémia
Beosztás: vezető tervező

Feladatok: Sablonmentes webdesign olyan cégeknek, akik elsősorban nőknek adnak el. Workshopok, tréningek szervezése, tudásanyagok tervezése. Cél, hogy a cégvezetők és a kivitelezők között végre egy olyan összhang jöhessen létre, mely régóta megoldandó feladatként várat magára.

 

2004 - től Lucky Vampire Gang baba és gyermekruházati saját márka
www.babaruhaguru.hu

Feladatok: Saját tervezés gyártás és online - offline kereskedelem Magyarországon, Svédországban, Szlovákiában és Szlovéniában. 2006 óta minden évben bemutatkozik a márka a Sziget Fesztiválon is, így brazil kisbabáktól kezdve ausztrál, holland, francia, amerikai gyerkőcökig az egész világon ott a "BANDA" :) Jelszavuk: "Állj ki a sorból és vállald önmagad, légy Te is Bandatag!"

Facebook oldal: https://www.facebook.com/lucky.vampire.gang/
Pinterest oldal: https://hu.pinterest.com/babaruhaguru/
 
 
2003 - 2004 Ego Sport Hungária
Beosztás: kreatív vezető

Feladatok: Az 1994-ben alapított cég elsősorban sportruházati termékeket  gyártató és forgalmazó divatcég. Divattervezés, azaz szezononként változó teljes 200 db-os kollekciók tervezése, modelleztetése, gyártatása. Arculattervezés, termékeken megjelenő speciális és egyéb dekoráció tervezése, kiviteleztetése. Reklámkampányok, katalógusok, kiállítások, üzletek arculatának tervezése, kiviteleztetése, a cég kreatív tevékenységének irányítása.

 
2003 - tól Moare Design Kft.
Beosztás: ügyvezető

Feladatok: A reklám és divattervezéssel foglalkozó design cég vezetése. Teljeskörű reklámszolgáltatás, speciálisan divatcégek számára. Divattervezés, trend-diktáló és követő kollekciók, dekorációk, illusztrációk tervezése, kiviteleztetése. Promóciós reklámtevékenység cégek, sportegyesületek számára.

 

2000 - 2003 Thomas Jeans
Beosztás: kreatív igazgató

Feladatok: Az elsősorban farmer termékeket gyártó és forgalmazó divatcég teljeskörű művészeti és kreatív vezetése. Divattervezés, azaz szezononként változó teljes 100 - 150 db-os kollekciók (Thomas Jeans, Nana Jeans) tervezése, modelleztetése, gyártatása. Arculattervezés, termékeken megjelenő speciális és egyéb dekoráció tervezése, kiviteleztetése. Egyéb nem farmer alapanyagból készült modellek tervezése, gyártatása (pl. bérmunkáztatás). Reklámkampányok, katalógusok, kiállítások, üzletek arculatának tervezése, kiviteleztetése.

 

1998 - 2000 Griff Gentlemen’s
Beosztás: kreatív igazgató

Feladatok: Fő tevékenysége a férfi konfekció öltözetek gyártása és kereskedelme. A cég teljeskörű reklámtevékenységének irányítása művészeti és kreatív szempontból. A cég új külső és belső nagy arculatának megtervezése, kiviteleztetése. Divatkatalógusok, üzlet külső és belső megjelenések, sajtóhirdetések, rendezvények és katalógusok tervezése és kiviteleztetése.

 

1994 - 1998 Ham & Eggs Kreatív Stúdió
Beosztás: művészeti vezető

Feladatok: Reklámkampányok, arculatok és egyéb grafikai munkák megtervezése, kiviteleztetése, illusztrációk.

 

Kiállítások, publikációk

 

2017  Marketing Expo / Marketing Commando - rendezvény online és offline tervezése, előadás és kiállítás, 2. könyvbemutató

2017  I. Junior Expo Dunaszerdahely - előadás és kiállítás

2017  Marketing Szuperkonferencia 2017 - teljes offline kollekció tervezése

2017  Így lesz eredményes online design stratégiád: Trendi inspirációk, UX és UI trükkök, egyedi, vevővonzó megjelenés!előadás és kiállítás Ecommerce Expo

2016  Stílusos Márkastratégia könyvbemutató – Marketing Expo / Marketing Commando

2016  Blogolsz? Alkotsz? Saját márkád van? Mutasd meg magad szirupmentesen 2016 legtrendibb online inspirációival! - előadás és kiállítás  Womanity Fesztivál

2006 - 2016  Lucky Vampire Gang, Moare – Sziget Fesztivál, sajtómegjelenések és publikációk

2009 - 2012  Babamama expo – Papp László Sportaréna

2009  Motiv – Irodaszer illusztráció, teljes kollekció, katalógus

2007  Fashion for Women – illusztrációk/web, kiadványok

2006  Ars Una – Irodaszer illusztráció, katalógus

2006  Fashion for Women – illusztrációk/web, kiadványok

2003 - 2004  Ego Sportdivatbemutató, katalógus, sajtó

2003  Nana Jeans – BDN szezononkénti kiállítások, publikációk

2000 - 2003  Thomas Jeans – BDN szezononkénti kiállítások, publikációk

1999  Griff Gentlemen’s - szezononkénti katalógusok, sajtó megjelenések, interjúk

1998  Break „21” fesztivál (Ljubljana) – kapszula kollekcióm divatbemutatója

1998  Péter Pál Galéria – csoportos iparművészeti kiállítás

1997  Break „21” fesztivál (Ljubljana) – kapszula kollekcióm divatbemutatója

1997  Armada (Vilnius) Nemzetközi divatfesztivál – „Legjobb kollekció” Nagydíja

1997  Mittelmoda Premio ’97 (Olaszország) – kapszula kollekcióm divatbemutatója

1996  Shin Won (Szöul) „7TH Ebenezer International Fashion Design Contest” - kapszula kollekció divatbemutatója

1996  Mittelmoda Premio ’96 (Olaszország) – kapszula kollekcióm divatbemutatója

1996  Max Magazin (Olaszország) – jeans redesign öltözéktervem sajtófotózása

1996  Iparművészeti Múzeum – csoportos iparművészeti divatbemutató

1996  Magyar Divattervezők Nagydíja – kapszula kollekcióm döntős divatbemutatója

1996  „Malév 50” (Pesti Vígadó) – Különdíj

1994  Cresphi Trophy (Milánó) – műbőrpályázat, Collezioni és Vogue megjelenés

1992  Fashion Fair – logo és illusztráció tervezése

1991  Mecénás Galéria (Zalaegerszeg) – csoportos művészeti kiállítás

1991  Műcsarnok (Budapest) – csoportos divattörténeti kiállítás

1990  Kereskedelmi és Vendéglátóipari Főiskola – divatrajz pályázat II. Díj

1989  Bőrparádé (Pesti Vígadó) – kapszula bőrruházati kollekcióm divatbemutatója

1989  IH (Pécs) – csoportos művészeti kiállítás

1989  IH (Pécs) – önálló művészeti kiállításkiállítás

1989  Tölgyfa Galéria (Budapest) – csoportos textilművészeti kiállítás

1988  Air France (Duna Intercontinental) – divatverseny divatbemutató

1988  IH (Pécs) – önálló kiállítás

1987  Air France (Duna Intercontinental) – divatverseny divatbemutató

 

Sajtó

 

Womanity Magazin 2016 május

Haszon 2015 október

Pumpkin Paradise 2011 április

Bors 2010 április

Kossuth Rádió 2010 szeptember

Nemzeti Sport 2009 november

Bors 2009 március

Fashion for Women 2008. márc.

Kismama 2008. január

Maxima 2007 december

Fashion for Women 2007. szept-dec.

VIVA 2007. aug. Trend műsor

Fashion for Women 2006-2007 dec.-jan.

Fashion for Women 2006. november

Fashion for Women 2006. október

Fashion for Women 2006. szeptember

VIVA+ 2003. jún. Trend műsor

VIVA+ 2003. ápr. Trend műsor

VIVA+ 2003. márc. Etalon műsor

VIVA+ 2003. febr. Interaktív műsor

VIVA+ 2002. okt. Etalon műsor

Térformálás, tárgyformálás: Fiatalok és fiatal tervezők… (Mif/Terc 1998-2000)

Trend 2001. I. évf./5. (Geomedia Kiadó)

Trend 2000. II. évf./11-12. (Geomedia Kiadó)

Max Magazin (olasz) 1996. szeptember

Modain 1996. július-szeptember

Bonton 1995. február

Ez a Divat 1989 február

 

 

Referenciák: Lucky Vampire Gang, Moare, Motiv, Ars Una, Hervis, Motiv, Spada, Xoxo, Jafra, Code Collection, Pio Marello, Ego Sport, Nana Jeans, Thomas Jeans, Griff Gentlemen’s, Paolo Sarto, Sample EPD, Adidas, Fashion for Women, Whirlpool, Tetra Pak, Bosch, Siemens, Beiersdorf, Junkers, Blaupunkt, Pall Mall, Limpex, Törley, Zwack, Citibank, EKB, Kids Focus, Berger Könyvelőiroda, Szabina Lashes, Széchenyi Optika, Ékszerpalota, Elith Design, Aphrodisiac,...

Reklámügynökségek, akiknek, vagy akikkel közös projekten dolgozott:  Hungexpo, Wilkens, Young & Rubicam, Akció Reklámügynökség, Limpex, TBWA, Brazil, Hat,...

Fotósok: Tombor Zoltán, Nánási Pál, Kovács Kata, Molnár Péter, Almási Jonathan Csaba, Business Portré MTA Photo Studio