Hogyan mutasd be termékedet?
Mindenekelőtt úgy, hogy értsem és akarjam!
Biztosan találkoztál már olyan webáruházakkal, ahol lavinaszerűen sorolódtak egymás alá a termékfotók. Gondolj csak a műszaki webáruházakra, ahol a választék hatalmas, ám hamar elunja magát az odalátogató. Szinte biztos vagyok benne, hogy ide azok tévednek, akik konkrétan keresnek valamit - akár cikkszám szerint. Pedig mennyi plusz bevétel jöhetne még az impulzív vásárlásokból!
Ráadásul egy műszaki bolt egyáltalán nem csak férfiaknak szól, telis-tele vannak olyan termékekkel, amiket inkább nők használnak - pl. háztartási gépek, szépségápolási termékek...
Mi nők, viszont egészen másképp vásárolunk!
A webshop oldalsávjában felkeltette kíváncsiságomat egy szintén beazonosíthatatlan valami - Te tudod mi lehet ez?
Ha csak a fotót látod és egy árat, akkor vajon megveszed?
Nem, tuti nem.
És a vevőd sem :(
Megmutatom mit tegyél, pláne, ha női vevőid vannak!
Sokkal könnyebben azonosulok termékeddel, ha szükségem van rá, azonosulni tudok vele, szebb lesz nekem tőle a világ.
-
Mutasd meg kinek való, ki használja
-
Mutasd meg miért jó ez nekem
-
Mutasd meg az eredményt, mi lesz, ha használom
-
Mutasd meg, hogy milyen problémámra, mikor jó
-
Mutasd meg a termékedet használat közben, úgy hogy értsem
Wow, te jó ég, de szép hajat készíthetek vele, egyszerűen! Na most már nekem is kell egy ilyen!
És igen, a Te vevőd pont így lesz ezzel!
Hihetetlen, de még mindig az olyan webáruházakból van a legtöbb, mint amiről írtam.
Ám van egy jó hírem neked, jó helyzetben vagy, a tiéd most már vevővonzó lehet!
Mutasd meg terméked, szolgáltatásod úgy, hogy ellenállhatatlan legyen!
Sok sikert!