Termékek Menü

Hogyan mutasd be termékedet?

 

Mindenekelőtt úgy, hogy értsem és akarjam!

 
 
Hogyan érheted ezt el?

 

Biztosan találkoztál már olyan webáruházakkal, ahol lavinaszerűen sorolódtak egymás alá a termékfotók. Gondolj csak a műszaki webáruházakra, ahol a választék hatalmas, ám hamar elunja magát az odalátogató. Szinte biztos vagyok benne, hogy ide azok tévednek, akik konkrétan keresnek valamit - akár cikkszám szerint. Pedig mennyi plusz bevétel jöhetne még az impulzív vásárlásokból!

Ráadásul egy műszaki bolt egyáltalán nem csak férfiaknak szól, telis-tele vannak olyan termékekkel, amiket inkább nők használnak - pl. háztartási gépek, szépségápolási termékek...

 

Mi nők, viszont egészen másképp vásárolunk!

 

A minap rákerestem a szünetmentes tápra, mert nagy szükségem volt rá. Csak néztem sorra a számomra droid kinézetű fekete, vagy ezüst cuccokat és próbáltam beazonosítani, hogy mi mire való.
Nulla termékleírás, csak fotó és ár :(
Nem értettem, hogyan várhatja el tőlem az eladó, hogy így vásároljak? Még ha hozzáértő emberek veszik, akkor is lám van az a helyzet, amikor másokat is ki lehetne szolgálni.
A színén kívül fogalmam sem volt róla melyik mit tud. És ezzel tuti nem vagyok egyedül.
Pedig egy egyszerű termékleírással, pl. ha nincs áram, akkor 2 órán keresztül jó lesz ez neked, vagy mi a különbség a 10 variáció között... már meg is vettem volna valamelyiket.
 
Mennyi, mennyi elvesztegetett vevő!

 

A webshop oldalsávjában felkeltette kíváncsiságomat egy szintén beazonosíthatatlan valami - Te tudod mi lehet ez?

 

Ha csak a fotót látod és egy árat, akkor vajon megveszed?

Nem, tuti nem.

És a vevőd sem :(

 

Megmutatom mit tegyél, pláne, ha női vevőid vannak!

 

Sokkal könnyebben azonosulok termékeddel, ha szükségem van rá, azonosulni tudok vele, szebb lesz nekem tőle a világ.

  • Mutasd meg kinek való, ki használja

  • Mutasd meg miért jó ez nekem

  • Mutasd meg az eredményt, mi lesz, ha használom

  • Mutasd meg, hogy milyen problémámra, mikor jó

  • Mutasd meg a termékedet használat közben, úgy hogy értsem

 
Nézd csak, ez valójában egy göndörítő!

 

 

Wow, te jó ég, de szép hajat készíthetek vele, egyszerűen! Na most már nekem is kell egy ilyen!

És igen, a Te vevőd pont így lesz ezzel!

Hihetetlen, de még mindig az olyan webáruházakból van a legtöbb, mint amiről írtam.

Ám van egy jó hírem neked, jó helyzetben vagy, a tiéd most már vevővonzó lehet!

 

Mutasd meg terméked, szolgáltatásod úgy, hogy ellenállhatatlan legyen!

Sok sikert!