Termékek Menü

TikTok Marketing Workshop

Ár:
4.680 Ft + ÁFA ( 5.944 Ft )
Helyszín:  Online Zárt csoport
Időpont:
  2020. július 29. szerda

+ AJÁNDÉK letölthető MUNKAFÜZETTEL
+ AJÁNDÉK letölthető INFLUENCER BRIEFFEL

Leírás és Paraméterek

TikTok TITKOK Marketinges szemmel

2 előadás kifejezetten TikTok megjelenésedhez
 

A TikTokról sokan azt gondolják, hogy figyelmen kívül lehet hagyni,

  • mert csak gyerekek használják (egyébként arra gondoltál már, mennyit költ egy átlagos család csak azért, mert a gyerek kéri?),
  • mert csak ostoba tartalmak vannak rajta (ez már rég nem igaz)
  • és mert nincs benne üzlet...


A nagy brandek már rájöttek, hogy ezen a csatornán is ott kell lenniük
, a kicsik számára pedig most még igazi kék óceán, ahol nagyszerűen építhetik a márkájukat, ha elég ügyesek.
Gáspár Katalin előadásban a TikTokról, a márkaépítésről, az influencerek használatáról és a kommunikációs eszközökről beszél majd,
Pálfi Éva pedig abban segít, hogy a márkád értékeit hogyan tudod a legokosabban briefelni egy influencernek.



Program:

10:00 - 11:00  Gáspár Katalin: TikTok és az 5T / Tartalom - Tudatosság - Tervezettség - Tömörség - Találékonyság
11:00 - 11:30  Kérdezz - Felelek Katival
12:00 - 13:00 Pálfi Éva: Milyen alapértékei, céljai vannak márkádnak, és hogyan add át ezt az információt egy influencernek úgy, hogy kettőtök stílusát imádják a rajongók?
13:00 - 13:30  Kérdezz - Felelek Évivel

Előadók:

Gáspár Katalin

21 éves Harmonet portál alapító tulajdonosa

1999 óta trendalakító az online marketingben. A Harmonet az első magyar nyelvű női magazin volt a weben. A Lélekpillangó mozgalom alapítója és marketing folyamatainak kezelője, a legnagyobb hazai KKV marketinges csoport adminja a Facebookon, előadó a legnagyobb hazai marketinges és média konferenciákon. Tréningjeit negyedévente teltházzal tartja. Erőssége a szövegírás és az egyedülálló ötletek.

Pull marketing

Elérni, hogy kövessenek. Ugyanannyira félelmetes, mint amennyire vonzó ez manapság. A pull – vagyis a hívogató erejű, behúzó marketing elkötelezi a vásárlóinkat, hogy a szeretett márka mellett kiálljanak, ne csak megvásárolják azt. Lehet, termék, szolgáltatás, vagy éppen egy személy maga. Az Y és a Z generáció tagjai – sőt az alfák az új kutatások alapján még jobban – kifejezetten a hívó szóra reagálnak, ahol maguk dönthetnek arról, hogy mit és hogyan vásároljanak. A régi, nyomulós, folyton az orrunk elé tolakodó „vegyél meg” típusú marketing helyébe a „ha szeretnéd, akár meg is vehetsz” üzenete lép.

A Covid időszak alatt "véletlen" lett influencer, mert feltöltött a TikTokra egy videót a kutyáiról, és végül ott ragadt. Marketingesként a tudatos tartalom és márkaépítés elemeiről beszél azoknak akik még most elindulnának ezen az izgalmas csatornán.
@gazdiszemmel néven 3 hónap alatt 40000+ követővel bír és a csatornája értékes brand, vannak szponzorok és üzleti koncepció mögötte, amellett, hogy a fiataloknak népszerű formában beszél arról, hogy kell kisállatot tartani.

 

 

Pálfi Éva

B2W alapító, női marketing szakértő, brandstylist és divattervező iparművész, a Stílusakadémia alapítója, a Hogyan adj el nőknek B2W?, továbbá a Stílusos Márkastratégia és a Vállalkozásból Világmárka könyv szerzője

1998-ban végzett a MOME Iparművészeti Egyetemen, majd lett kreatív igazgató számos piacvezető cégnél. Nem csak művészkedik, tervez, hanem üzletasszony is, saját cégével és márkájával megreformálta a hazai divatot.

Éva 22 éve tervez vizuális marketinget olyan cégeknek, akik nőknek adnak el. Brand Styling Workshopjain és konzultációin cégvezetőknek segít stílusossá és eredményessé tenni márkájukat, grafikusoknak pedig megtanítja hogyan lehet művészetük sikeres.

A B2W Közösséget azért hozta létre, mert példaértékű személyek, szakemberek együttműködésével totális szemléletváltást szeretne elérni a női marketingkommunikációban úgy, hogy a fókuszban a női fogyasztók állnak.
2019-ben ezerfős rendezvénye a B2W Fesztivál elnyerte a Magyar Marketing Szövetség Marketing Gyémánt díját.

 

Előadásában megtudhatod hogyan adj olyan briefet (instrukciókat a posztok kommunikációjához) véleményvezérednek, influencerednek, ami számára stílusos marad, mégis márkád legfőbb értékeit képviseli. Látvány, funkció és érzelmi töltés, imádni fogod!

 

Izgalmas új kihívás lesz ez a nap márkádnak!

Helyszín:  Online Zárt csoport

Időpont:  2020. július 29. szerda

TOVÁBBI INFÓ itt >> B2W Közösség <<

 

 

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!