Termékek Menü

Womanity Fesztivál Interjú

Womanity magazin - Interjú

Amikor valakiben megszületik egy márkának az ötlete, hosszú úton kell elindulnia, hogy az ötletből valóság legyen. 2016-ban már kevés, ha valami szép és jó minőségű, mert hatalmas a piac, minden ujjunkra több száz ajánlat és lehetőség jut. Ezért még a legkiválóbb márkáknak is szükségük van az ötletes, fantáziadús tálalásra.

Nem lesz egyszerű dolgod, hiszen általában külön kell fogadnod egy webes szakembert, egy grafikust és egy marketingest is. Ha azt gondolod elhagyható ezek közül bármi, hamarosan szembesülni fogsz azzal, hogy a márkád arculata nem teljes és nem feltétlenül azt és úgy közvetíti, ahogy te megálmodtad.

Rendkívül összetett a téma, ezért egy szakértőt is megkerestünk, aki kompetens személyként tud nyilatkozni a lehetőségekről. Pálfi Évával, brandstylist iparművésszel beszélgettünk, aki teljesen új dimenzióba helyezte a kérdéskört.

941b4f50-9222-45d7-8260-2050e47f8ffb (1)

„Totális hadat üzentem az unalmas, stock fotókból és sablonokból összecsapott, futószalagon készült kocka weboldalalaknak és arculatoknak.”

Éva sablon és szirupmentes webdesignt tervez olyan cégeknek, melyek elsősorban nőkhöz szólnak. A tapasztalatai alapján a látogatók 92%-a azonnal elhagyja a weboldalt, ha nem tetszik neki, igénytelennek gondolja, vagy ha nem hozzá szól, így pedig nem lehet értékesíteni. Ráadásul a sablonos weboldalt nagyon könnyű másolni a konkurenciának is és meg is teszik, ha azt látják, hogy valami befut.

egyedi_arculatterv_palfi_eva

Éva azon a véleményen van, ha már van egy márkád, ötleted vagy szolgáltatásod, akkor az megérdemli, hogy úgy mutasd be, hogy ha valaki csak egyszer látja, annak is megragadjon a fejében. Annak sem kell számítania mekkora a cég, légy rá akkor is büszke, ha egyedül csinálod. Sőt!

Megkérdeztük Évától, hogy miért döntött úgy, hogy olyan profilú cégekre helyezi a hangsúlyt, amik kimondottan a nőket célozzák meg.

„Nőként az első benyomás totálisan érzelmi alapú, ha egy weboldal beszippant, tuti vásárolok is. Gondolj bele, keresel valamit a neten, rábukkansz, és úgy informál, hogy mindent megad, amire kíváncsi voltál úgy, hogy közben megbízhatsz benne. Hogy lehet ezt elérni?

Divattervező iparművészként van egy sajátos meglátásom, stílusom, így a munkáim azoknak a cégeknek hoznak sikert, akik nőknek értékesítenek.”

Ha a brandépítésben komplex segítséget szeretnél, akkor a legjobb helyen jársz, Éva rávilágított, hogy miért.

„Aki az én szolgáltatásaimat választja, gyorsan és egyszerre kap teljes brand stratégiát, egységes vizuális megjelenést és marketinges szemléletet. Nem kell várnia külön a webesre, külön a grafikusra és nem kell külön marketingest alkalmaznia. A brand kifejezetten az ő személyére, cégére épül, a konkurensei pedig ebből csak a felszínt látják majd, a lényegről pedig sejtelmük sem lesz. Iparművészként garantálom, hogy nincs hiszti, nincs dráma, csak 100% művészet, 100% marketinges hozzáállással, eredménnyel.”

 

Az AHA! élmény

Éva profizmusa és tudatossága már a kézfogásából és a köszönéséből érződik, ezért kíváncsiak voltunk arra is, hogy miből tanult a legtöbbet, hogyan szerezte a tapasztalatokat és hogyan alakult a karrierje.

galeria

„A MOME Iparművészeti Egyetem évei alatt különböző divatversenyeken a világot bejárták a munkáim, illusztráltam divatlapoknak és tervezőgrafikusként dolgoztam multiknak.

A diplomavédést követően sorra kaptam hazai piacvezető cégek kreatív igazgatói és művészeti vezetői állásait, megbízásait. Terveztem kétszáz darabos kollekciókat jeans, casual és elegáns stílusban is. Óriási tapasztalat volt számomra, hogy mindemellett a cégek vizuális megjelenéséért is felelős voltam. Gyakorlatilag az alapanyag kiválasztásától azok reklámkampányáig végig vezettem a projekteket, marketing szakemberekkel együtt dolgozva.

Tizennyolc éve tűpontosan ismerem a divattrendeket, s ezzel együtt a sikeres eladás vizuális megjelenésének legújabb trendjeit is. 2006-ban a Lucky Vampire Gang saját márkámmal megreformáltam a babaruha divatot, mely megjelenése és sztorija a mai napig egyedülálló.”

Évánál különböző tervezési csomagokból választhatnak azok, akik a brandstyling mellett döntenek, attól függően, hogy mit szeretnének elérni, és hol tart most a vállalkozás. Az első és a legfontosabb a stratégia kidolgozása, amely egy nagyon komoly helyzet és brand elemzéssel, valamint stílustanácsadással kezdődik; legyen szó arculat vagy weboldal tervezésről. Ha valaki már csak ezt az egyet kipróbálja, máris új szintre emelkedik és garantált az AHA! élmény is. A www.palfieva.hu weboldalon tudsz bővebben tájékozódni. Ráadásul ez a befektetés már az első hónapokban megtérül, ez pedig egy vállalkozásnál egyáltalán nem utolsó szempont.

Éva a Womanity Fesztiválon is tart majd egy előadást:

„Olyan trükköket és tapasztalatokat osztok majd meg, hogy akiknek saját termékük, vagy szolgáltatásuk van és szeretnék valóban sikerre vinni, felismerhetővé, ismertté és elismertté tenni, azoknak ott a helye az első sorokban. Már nagyon várom, inspiráló lesz!”

Hangai Lilla - Womanity Magazin - Link: http://womanitymagazin.hu/lehetek-en-is/az-uj-csodafegyvered-brandstyling/

Tartalomhoz tartozó címkék: hír
blog comments powered by Disqus